Jump to content

tukirauta th700

balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

minkäslaiset pultit ja kierre on noissa neljässä millä rauta tulee runkopalkkiin kiinni? auto -89 firebirdi

vanhoista jengat tosiaan loppu ja hakannut pultteja auki ja nyt ois tehtävä jotain.. eli uutta kierrettä ja pulttia varmaankin

Kirjoitettu

Jos on millinen niin ilmota...Mä voin varmaa auttaa tuos asias.

Kirjoitettu

Jos on millinen niin ilmota...Mä voin varmaa auttaa tuos asias.

selvä  m/

Kirjoitettu

Kymppimillin metrinen  kierre . Ei muuta kun täräyttää 12 millisellä tapilla uudet kierteet niin tulee vielä rispektiäki paksummista pulteista  ;D

Kirjoitettu

Kymppimillin metrinen  kierre . Ei muuta kun täräyttää 12 millisellä tapilla uudet kierteet niin tulee vielä rispektiäki paksummista pulteista  ;D

jaahas.. kiittää hän.. auttaako toni välimiitissä?

Kirjoitettu

Juu,jos ehdin kaivamaan...Eikä sitä isonneta,sinne laitetaa time-sert.

Kirjoitettu

Juu näin mäkin tein  m/

Kirjoitettu

Juu,jos ehdin kaivamaan...Eikä sitä isonneta,sinne laitetaa time-sert.

kuulostaa jännältä.. selvennä mulle vaikka tätä huomenna.. olis kiva saada laatikko pysyy kii rungossa.. ihmekkös kun vähän kolis vaihteet  ;D

Kirjoitettu

minkäslaiset pultit ja kierre on noissa neljässä millä rauta tulee runkopalkkiin kiinni? auto -89 firebirdi

vanhoista jengat tosiaan loppu ja hakannut pultteja auki ja nyt ois tehtävä jotain.. eli uutta kierrettä ja pulttia varmaankin

Juu kiitos tiedoista myös täältä *clap*

Nuo tuntuu olevan muillakin ongelma  ???

..ja minä luulin olevani ainoa tunari tällä palstalla ;D

..vaihdoin kannatin kumia ja "naks" eli uudesta kumisesta kannatin kumista se keskipultti poikki...v**un kiinalaiset osat taas :(

..No ei hätä ja laatikosta"uretaani" kannatintyyny tilalle ja tietysti"apinanraivolla otsasuonet pullistuen" käänsin yhdesta pultista kierteet mukaan :(

Toni taitaa tarkoittaa erään yrityksen ns. kierteenkorjaus sarjaa tms.. ?

Kirjoitettu

mulla kolmesta jengat mennyt.. ja nyt oli ihan auki runngon ja palkin väli ja oli tosiaan laatikon ylös alanen liike runsas.. pakko tehä jotain ennenku putoo tielle.. ihmettelin kun tuntu kanttarin yli ajaessa kun autosta joku irtoo pohjasta ja sitten palais.. ihan ku ois irti.. no tänään selkis

Kirjoitettu

Juu kiitos tiedoista myös täältä *clap*

Nuo tuntuu olevan muillakin ongelma  ???

..ja minä luulin olevani ainoa tunari tällä palstalla ;D

..vaihdoin kannatin kumia ja "naks" eli uudesta kumisesta kannatin kumista se keskipultti poikki...v**un kiinalaiset osat taas :(

..No ei hätä ja laatikosta"uretaani" kannatintyyny tilalle ja tietysti"apinanraivolla otsasuonet pullistuen" käänsin yhdesta pultista kierteet mukaan :(

Toni taitaa tarkoittaa erään yrityksen ns. kierteenkorjaus sarjaa tms.. ?

Kui myös entrausta vaati, 12mm kierre ja liimal pinnabolt ja nylok mutu perään..

"Kiinalaisiin autoihin saa tarvikkeena Ameeriikan osia eli tää on sit kytköksis toisin päi, vähä huono kuva mut Made in Canada uudes lämppärin moottoris ja auto Mitsu..

kanada.jpg}

Kirjoitettu

12 milliset pultit ja kierteet laiteltu tänään ja homma toimii.. kiitoksia neuvoista  m/

Kirjoitettu

12 milliset pultit ja kierteet laiteltu tänään ja homma toimii.. kiitoksia neuvoista  m/

Laitoit ihan "normi" 8.8 12 mm pultit? Minkä kokoisella poranterällä veditte alkureiät?  ???

Kirjoitettu

Laitoit ihan "normi" 8.8 12 mm pultit? Minkä kokoisella poranterällä veditte alkureiät?  ???

Alkureikä on karkeesti nousun verran pienempi. M12 =>Ø10.2, M10 => Ø8.5, M8 => Ø6.8

Kirjoitettu

on senverran ohkasia noi palkit että 10mm terä riitti ja kierretappia perään. M12 8.8 normi pultit ja korilaatat

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...