Jump to content

Hyvä laajakaistalambda?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikä olis hyvä ja halpa laajakaistalambda näihin harrasteautojen tunailuihin?

Kirjoitettu

Ok! Tutkitaanpa tuo ensin  m/

Jos ei tarvi muutakuin jännitetiedon esim megasquirtille niin sitten riittää tuo naw_oem

Kirjoitettu

Mitäs se LC-1 maksaa jos toi naw oli n. 100 eur+ anturi. Mitäs toi LSU maksaa?

Kirjoitettu

Mitäs se LC-1 maksaa jos toi naw oli n. 100 eur+ anturi. Mitäs toi LSU maksaa?

olisko 50euroa kuitenkin lähempänä.. mulla on yksi ylimääräinen jos jollain tarvetta. lsu maksaa n. 80 rockautosta

Kirjoitettu

olisko 50euroa kuitenkin lähempänä.. mulla on yksi ylimääräinen jos jollain tarvetta. lsu maksaa n. 80 rockautosta

Niin ja toi LSU maksaa Suomessa VPV-Motorracingillä 75€, joten ei paljon kannata rockautosta tilailla ;)

Kirjoitettu

Niin ja toi LSU maksaa Suomessa VPV-Motorracingillä 75€, joten ei paljon kannata rockautosta tilailla ;)

kas. niinpä onkin. suositaan kotimaista  m/

Kirjoitettu

Tässähän tulikin jo ihan mukavasti lisää tietoa ja tutkittavaa eikä nuo hinnatkaan ole niin pahat kuin ajattelin  m/

• 4 years later...
Kirjoitettu

Herätellää tätäkin topiikkia uudelleen henkiin...

Minkälaisia laajakaista lambda paketteja porukoilla on?

Vaihtoehtona olisi oletettavasti rikkoutuneen Innovate LC-1:sen tilalle joko PLX tai uusi malli Innovate LC-2:nen.

Onko kenelläkään kumpaakaan näistä?

Itse pidän tuota Innovaten G3 mittaria havainnollisempana, koska on analoginen. Ja haluaisin säilyttää sen. En vaan tiedä toimiiko se PLX:än kanssa yhteen? Ja miten tiedonkeruu Haltech E6GMX:ään toimii?

Kirjoitettu

Mulla on MTX-L ja olen tyytyvainen.

Haltech tiedon keruun toiminta selviaa manuaalista, periaatteessa valitaan anturit ja kaynnistetaa tiedon keruu!

Kirjoitettu

Täällä myös MTX-L ja erittäin tyytyväinen ollu kikkareeseen kyllä.  :)

Kirjoitettu

Tuo uusi LC-2:nen perustuu juurikin tuohon MTX-L:ään ymmärtääkseni.

• 1 month later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

PLX "uudempi" on pelannu itellä hyvin. Kaverilla pimeni plx-n boxi eli ei ikuisia nekään...

Uudemmassa on melko thyyninki näyttö, tiiä sit onko hyvä vai huono asia. Toisaalta samaan näyttöön saa useamman anturin kerralla jos ei halua mökkiä täyteen mittareita ja varoitukset rikas/laiha ja muistaa max/min arvot.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...