Jump to content

afr ongelma

avo rs89

Recommended Posts

Kirjoitettu

eli ei oikein passaa toi vakio imusarja noihin afr 195 street eliminatorin kansiin, onko muita ideoita kun hitsata imusarjan reunaan lisää tasopintaa kun kanava melkein pilkistää reunasta..?  :(

Kirjoitettu

ku ei oo nyt muutakaan ees sinnepäin käypästä ni pitäs toi nyt saada vielä täks kesäs paikalleen sit syksyllä se lentää pitkälle.. eli muita ideoita..?

Kirjoitettu

Olikohan ny kyse mahdollisesti tosta -96 vai -89 mallista, vai mistä? En keksi yhtään järkevää syytä laittaa

vakio imusarjaa, mutta jos kansiin meni jo omat ja lainatut niin minkäs teet... Onkohan ne ihan vääränmalliset,

kun kerran meinaa kanavat pilkistää? Eihän nois kansis pitäs olla ku pakokanavat korotettu ???

Onhan ne tietty isommat ne kanavat kuitenki ::)

Kirjoitettu

Olikohan ny kyse mahdollisesti tosta -96 vai -89 mallista, vai mistä? En keksi yhtään järkevää syytä laittaa

vakio imusarjaa, mutta jos kansiin meni jo omat ja lainatut niin minkäs teet... Onkohan ne ihan vääränmalliset,

kun kerran meinaa kanavat pilkistää? Eihän nois kansis pitäs olla ku pakokanavat korotettu ???

mä nään paljon syitä pitää vakioimusarjan ja kannetkin.. ehkä jopa nokankin  m/

Kirjoitettu

mä nään paljon syitä pitää vakioimusarjan ja kannetkin.. ehkä jopa nokankin  m/

Joo mut ei AFR kansien kanssa ;D

Kirjoitettu

ei tossa -96 sessa mitään tpi.tä taida olla eli kyseessä on Chevyn 350tpi moottori jossa afr kannet ja kanavat on niin suuret että ei meinaa imusarja niitä ylänurkista peittää.. ja osat ovat oikeat.  vakio imusarja on tulossa siksi paikalleen koska en ole vielä kerennyt edes alottaa modaamaan hyllyssä odottavaa lt1.sen ilmaria, ja pitäs välillä päästä vähän ajelee.. 1,5v ollu jo auto osina.
Kirjoitettu

Osta Edelin Base. Siihen sopii loput vakiosta.

Kerroppa mulle missäkohtaa mainitsit TPIn tossa ekas viestis?

AFR tekee muutamaan muuhunkin koneeseen kansia, ku vaan TPI:hin :W

Kirjoitettu

Osta Edelin Base. Siihen sopii loput vakiosta.

Kerroppa mulle missäkohtaa mainitsit TPIn tossa ekas viestis?

AFR tekee muutamaan muuhunkin koneeseen kansia, ku vaan TPI:hin :W

Ja kyssarikin on TPI osiossa niin on vaikea arvata  ::)

Kirjoitettu

Ja kyssarikin on TPI osiossa niin on vaikea arvata  ::)

Hups ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...