F350 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2009 Vanha kompura ääntää, varmaan laakerit menossa ja hommasin uuden tilalle, mutta vanhassa on kompuran kyljessä numero 635 ja tässä uudessa on 735. Käykö tuo heittämällä? Vanha on ilmeisesti alkuperäinen vm 89 ja tuo uus on vm 91. Sähköliitin on erilainen, siihen mulla on jo sopiva mutta onko tuossa jotain mitä pitää ottaa huomioon?
BlackZ Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2009 Vanha kompura ääntää, varmaan laakerit menossa ja hommasin uuden tilalle, mutta vanhassa on kompuran kyljessä numero 635 ja tässä uudessa on 735. Käykö tuo heittämällä? Vanha on ilmeisesti alkuperäinen vm 89 ja tuo uus on vm 91. Sähköliitin on erilainen, siihen mulla on jo sopiva mutta onko tuossa jotain mitä pitää ottaa huomioon? Mulla joutas Vanin keulalta -89 kompura kyllä jos tarttet? Laakerit on kunnossa. Toki tuossa ei ilmastointi pelaa mutta en taida jaksaa alkaa tutkimaan missä mättää ku ei oo pelannu 3 vuoteen ainakaan..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään