HFB Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 tää on hankala jäljittää mut saa heitellä kokemuksia vastaavasta, jos on. elikkä itellä napsahtaa ajokaudella n. kuukauden välein ainakin niin sulake jonka alla tuntuu olevan keskuslukko, soitin ja sisävalot kaikki
Rale Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 ihan ekaks tarkistaisin ton soittimen johdot, erityisesti maadoituksen.
Cosa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Totta. Itselläni oli tapaus, jossa jokin "turha" johto oli jäänyt roikkumaan vapaana soittimen taakse. Pahassa töyssyssä otti maihin ja poltti sulakkeen. Helppo homma tutkia.
5.7targa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Ja taitaa samalla sulakkeella olla sähköantenni (jos semmonen on)
KKOSKINEN Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Itse vedin just soittimelle oman syötön ja maaton erikseen auron omasta sähköjärjestelmästä. ei ainakaan se aiheuta ongelmia. Teki sitä, että töyssyssä pätkäisi virrat poikki.
HFB Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 hyviä vaihtoehtoja. itellä oli justiin tos vastikään soitinkin irti ku konsoli oli irti mut kaikki irtonainen on teipattu huolella
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Mulla sama vaiva, mut soitin toimii, eli ei oo saman sulakkeen takana. Poltti sen tällä viikolla pari kertaa jostain syystä, ei pelannu keskuslukko, sisävalot eikä aukassu peräluukkua avausnapista. Ei oo vielä tutkittu tarkemmin asiaa miks polttaa. Mulla kärähti myös flektin sulake pari kertaa viime kesänä ja muutama viikko sitten kaks kertaa samana päivänä
HFB Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Mulla sama vaiva, mut soitin toimii, eli ei oo saman sulakkeen takana. Poltti sen tällä viikolla pari kertaa jostain syystä, ei pelannu keskuslukko, sisävalot eikä aukassu peräluukkua avausnapista. Ei oo vielä tutkittu tarkemmin asiaa miks polttaa. Mulla kärähti myös flektin sulake pari kertaa viime kesänä ja muutama viikko sitten kaks kertaa samana päivänä sama sulake ilmeisesti, takaluukun namiska kanssa itelläkin tosiaan mukana pelistä pois. pirullista selvittää tommonen... muistan viime kesänä kun rupesin vaihtaa sitä sulaketta ja tarjosin uutta sinne ni hitsas samantien niin että savu pöllähti
pontiac Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 sama sulake ilmeisesti, takaluukun namiska kanssa itelläkin tosiaan mukana pelistä pois. pirullista selvittää tommonen... muistan viime kesänä kun rupesin vaihtaa sitä sulaketta ja tarjosin uutta sinne ni hitsas samantien niin että savu pöllähti mitä laitteita oli silloin "päällä"kun vaihdoit sulakkeen ja noin kävi?kuvauksesta päättelin että sisävalo=ovi lienee ollut auki,jolloin vika keskittyis sille rintamalle??
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 mitä laitteita oli silloin "päällä"kun vaihdoit sulakkeen ja noin kävi?kuvauksesta päättelin että sisävalo=ovi lienee ollut auki,jolloin vika keskittyis sille rintamalle?? Ei vaikutusta sulakkeen kärvähtämiseen onko ovi auki (eli sisävalo palaa). Mulla ei ainakaan kärähtäny heti uudestaan, vaan vasta jonkin ajan kuluttua.
HFB Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 taas tuli se aika vuodesta että paloi tuo sulake, mut nyt tais palaa vikan kerran kun ei reagoi uuteen sulakkeesee ei täs soitinta nii tarviikaa nyt kun on uudet komeet äänet, heh, mutta keskuslukko ois kiva
z 28 jari Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Villi veikkaus:kato onko tupakinsytyttimen pesästä lähtenyt kromaus irti(sellasia kromisuikaleita) joka vetää sähköt turpeeseen(keskinatsasta kuoreen)
repa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Toinen villi veikkaus: Tarkasta kuljettajan ovesta koriin tuleva kaapelinippu. On kovalla rasituksella ollut verrattuna apparin oveen ja joku johdoista on voinut kuoriutua vuosien saatossa eristeettömäksi.
HFB Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 noitahan se on mm. köäytävä läpi kunhan jaksaa joku siellä kuumentaa ja pirukseen. ei niinku yhtää jaksais tuommosia vikoja, niin vähän kun alkaa olee sähköä tässäki autossa niin vielä pittää vittuilla!
HFB Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 mä muistin et vastasin tähä ketjuuni mut syypäitä löytyi tuossa syksymmällä. mm. töötit oli menny sököksi (grantin keskiölle tuleva johto oli varmaa menny maihi joskus "äänettömässä tilasssa" ) ja kummallisesti yks kuskinoven keskuslukon piuhoista hankasi sivulasiin kun sitä liikutteli. Ekaks löyty mittailemalla vahingos tuo tööttihomma, sit luultii et on jo kunnossa mut samana iltana kun hämärissä avasin ikkunaa ni kipinät lensi oven sisältä teippiä johtoon ja sittemmin rupes sulakkeet kestämään mut myyntipalstalle tulee ostoilmo tän myötä nyt kun muistin asian
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään