Jump to content

4 gen(1995) etusen yläpallo nivelen vaihto?


Recommended Posts

Kirjoitettu

pyörä pois, yläpallon mutteri pois ja kartio auki (murtohaarukka tai ulosvedin), vanha yläpallo jos on alkuperänen on 3 niitillä kiinni ykätukivarressa niintitpoikki ja pallo on sulla kädessä. uus tulee pulteilla kiinni niistä entisistä niitinreijistä. pultitkii, kartio paikalleen ja mutterikii, pyörä paikalleen ja ajoon m/

Kirjoitettu

pyörä pois, yläpallon mutteri pois ja kartio auki (murtohaarukka tai ulosvedin), vanha yläpallo jos on alkuperänen on 3 niitillä kiinni ykätukivarressa niintitpoikki ja pallo on sulla kädessä. uus tulee pulteilla kiinni niistä entisistä niitinreijistä. pultitkii, kartio paikalleen ja mutterikii, pyörä paikalleen ja ajoon m/

Elikäs käyntännössäkin niin helppo miltä vaikutti teoriassa. Ylätuki vartta ei siis tarte irrottaa ollenkaan.

Kirjoitettu

Elikäs käyntännössäkin niin helppo miltä vaikutti teoriassa. Ylätuki vartta ei siis tarte irrottaa ollenkaan.

 

en lähtis irrottaa jos ei muun syyn takia tarvii se kun otattaa jousitolpan yläpään auki ja tulee kehikoineen, juu ei paha homma sekään mut en tekis jos ei oo pakko.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...