Jump to content

ratin säätäminen keskelle??

Recommended Posts

Kirjoitettu

Voi kuulostaa tyhmälle, mutta mitenkä 3genneristä saa säädettyä ratin suoraan, nyt se on 1/3 kierrosta vasemmalle kun ajaa suoraan. No otin ratin irti, mutta sieelä on sellanen muovinen holkki jonka sisästä tulee se riikkarin johto niin se estää ettei saa käännettyä rattia toiseen asentoon kun se holkki siis ei liiku vaan on vissiinki kiinteä? Voisko joku joka on vastaavan ongelman korjannut neuvoa :)

Kirjoitettu

Ratti suoraan ja raidetangosta jos ei putkesta saa..

Varmaan kannattaa mennä kulmansäätäjälle tekemään.

Kirjoitettu

Ratti suoraan ja raidetangosta jos ei putkesta saa..

Varmaan kannattaa mennä kulmansäätäjälle tekemään.

Tai oikeestaan simpukka keskelle ja jalkeen saato raidetangoista. voihan etta joku molo on laittanut ratin vinoon ::)

Kirjoitettu

Niin ratti oli tuossa asennossa kun ostin auton, no pitää viedä johonki rengasliikkeelle et säätäävät suoraan ja kattoovat pyöränkulmat samalla.

Kirjoitettu

Niin ratti oli tuossa asennossa kun ostin auton, no pitää viedä johonki rengasliikkeelle et säätäävät suoraan ja kattoovat pyöränkulmat samalla.

kannatta hiukan udella tietavatko miten simpulla varustettu ohjaus saadetaan. tuli muutaman kerran erehdyttya vaaraan liikkeeseen. alkoi onnistua kun toimin itse tyonjohtajana ;D veikkaisin etta jatkia vitutti \m/

Kirjoitettu

Tai oikeestaan simpukka keskelle ja jalkeen saato raidetangoista. voihan etta joku molo on laittanut ratin vinoon ::)

Juuri näin, taisin vähän typistää liikaa..

kannatta hiukan udella tietavatko miten simpulla varustettu ohjaus saadetaan. tuli muutaman kerran erehdyttya vaaraan liikkeeseen. alkoi onnistua kun toimin itse tyonjohtajana ;D veikkaisin etta jatkia vitutti \m/

Jep, kahvitauolla "mikä vittu sekin kuvitteli olevansa, olis me se saatu kuntoon".

Kirjoitettu

Ja yks kerholaisen auto on yhessä pyöriensuuntaustakin tekevässä pajassa ajettu seinään :W ;D

Kirjoitettu

Raidetankoja säätämällä . Viksu systeemi tuo kun ei voi kääntää rattia pooreilla . Pysyy simpukka aina keskiasennossa . Koska simpukassa ( Ja hammastangossakin ) on välykset pienimmillään keskiasennossa  m/

Kirjoitettu

Eläpä muuta sano, yleensä olen tottunu muissa autoissa että kääntää vaan rattia booreilla eriasentoon, mutta se tappi estää touhun :)

Kirjoitettu

Jos se on noin paljon vinossa,kannattaa samalla katella onko simpukan varsi tai joku muu ohjausvarsi vääntynyt.Siihen väliholkin kiertämiseen on muuten ihan oma työkalu,ettei litistellä putkipihdeillä sitä paskaks...

• 3 months later...
Kirjoitettu

Katkaisin tapin ja käänsin ratin eri asentoon, TOIMII :)

Kirjoitettu

Katkaisin tapin ja käänsin ratin eri asentoon, TOIMII :)

Mitapa ihminen ei tekis jottei tartteis hikoilla ;D Tarkeinta on etta itse on tyytyvainen m/

Kirjoitettu

Niin ja kun tuo muuten kulkee suoraan eikä kampea minnekkään niin en nähnyt mielekkääksi tehdä muuta kuin nyt tein.

Kirjoitettu

Niin ja kun tuo muuten kulkee suoraan eikä kampea minnekkään niin en nähnyt mielekkääksi tehdä muuta kuin nyt tein.

Tarkeinta on tietysti etta napa ottaa toppariin ennenkuin simpukasta loppuu valitys. Voipi menna rikki, meinaan simpukka.

Kirjoitettu

niin no tuo ohut muovinen holkki jonka katkasin niin käytännössä sillä ei tuntunu olevan mitään virkaa, sain äänimerkinki ihan normaalisti toimimaan ja kyllä mulla stoppaa kun kääntää äärilaitaan. Ei tuo onneton muovinen holkki sitä pystyis muutenkaan estämään jos se olis vain siitä kiinni,rikki menis heti. Niin ja se holkki olikin murtunu ennestään ihan palasiks

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...