GnarKill Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2004 firmojen nimiä ja yhteystietoja, ketkä remppais tai rakentelis laatikkoja e-suomessa... kitooss..
gmc63 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2004 No ainakin husson jaska oliko tuolla vantaalla ;)löytyy ainakin v8 magazinesta mainos ja on kokenut tekijä
pekkaz Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2004 http://www.powermatic.fi/ Huhu liikkui jossain vaiheessa jotta metro teettää remppansa tuolla. En ole itse käynyt.
kaupha5 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Päivinen Hämeenlinna, 0405939008. Joo Päivinen teki mulle 700-lootan toissa viikolla GTA:han ja samalla vakio turbiini vaihtui vahvistettuun. Laatikko muuttui kerralla paremmaksi. "Normaalia" katuajoa (onko sellaista?) ajaessa loota vaihtaa ihan iisisti ja nätisti, vaan kun antaa pedaalia, niin loota muuttuu ärhäkämmäksi. Ei tartte polkee edes pedaalia pohjaan, kun kakkoselle vaihtaessa renkaat vingahtaa mukavasti. Turbiinin vaihto poisti tärinät 120km/h vauhdissa, eli jotain häikkää siinäkin oli jo valmiiksi. Korjauksen hinta oli 900€ ja vaihtoturbiini 300€ + irrotus ja paikoilleenlaittotyöt (tehtiin muualla). Työn sai sovittua viikon toimitusajalla, eli eipä tarvinnut liiempiä odotella. Voin olla toistaiseksi vain tyytyväinen. Alastaroon ens lauantaina...
Crisis Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2004 Päivinen teki myöskin minun laatikkoni. Syy remppaan oli perus tarkistus mutta sitten päätin vahvistaa.. Pyysin "vahvan ja napakan" laatikon. En tiedä sainko sen mutta lupaus oli siihen suuntaa että jos tuon saa rikki niin sitten pitää vaihtaa vaihteistomallia Pitäis löylyä kestää ja vaihopisteiden säätö luvattiin kuhan saan koneen kasaan jos ei mennyt oikeille alueelle. Laatikko purettiin ja kasattiin täysin ja vaihtoon meni melkeen kaikki paitsi venttiilikoneiston runko ja planeettapyörästö. Hinta oli sopiva ja laatikon sain takaisin perjantaina.. Tiistaina muistaakseni vein sen. Palvelu pelaa ja asiakaspalvelu toimi kun jaksettiin selittää jopa mulle mitä kaikkea sieltä vaihdettiin ja miten laatikko ihan käytännössä toimii (mulla ei tarkempaa tietoa ollut).
Guest steppari Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2004 Crisis,minkäs hintanen tollanen operaatia on ei tarvi mitään tarkkaa summaa.Yli vai alle tonnin? nimim.Samaisesta operaatiosta haaveileva
Crisis Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Alle tonnin.. Tosin päivinen sano että muut ottaa samasta operaatiosta yli 1200e.. Sain myös säädettävän kick-downvaijerin kaupan tekijäisiksi. Mitä kattelin osien hintoja netistä niin ei mies ihan hirveesti tekijänpalkkaa ota.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Noilla suosituksilla Päivisellä on huomenna yks laatikko enempi työnalla.
vkomppa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Sen verran osaan kommentoida tuota listalla mainittua Powermatic Oy:tä että älkee perkeles vieko rakkaita autojanne/laatikkojanne sinne laitettavaksi. Vein itse 700:sen askin laitettavaksi turbiinin räjähdettyä ja ne kasas sen jotenkin niin pieleen että ekan kerran vietiin takas trailerilla koko kärry 500 metrin ajon jälkeen. Toisen korjauskerran jälkeen koko koppi täris niin paljon ettei hennonnu ajaa ja vielä kertaalleen annoin niille mahdollisuuden tarkastaa työnsä jäljen josta ne juutalaiset vielä veloittivat, ei muutosta. Lopulta n. 1500 km jälkeen hävis kaksi ylintä vaihdetta ja syksyllä ajo päättyi siihen. Asiasta kinattiin aina kuluttaja-asiamiehen kanssa asti jolle ko. herrat on kuulemma tuttuja. Vuoden kinan jälkeen pulittivat takaisin hyvityksen huonosta rempasta mutta ei luonnollisesti ihan alkuperäistä maksettua hintaa, suomessa kun ollaan. Herra Koskinen Hartolasta teki sittemmin esimerkillistä jälkeä ja maksoi muistaakseni juurikin sen 750 euroa, sitä voi suositella.
Guest Redcat Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Mites olisi muuten kerhon oma "musta lista" ? Minuakin on vedätetty eräällä huoltamolla H:gissä aika tanakasti... edes kuluttajavalituslautakunta ei pystynyt (muka) päätymään kusetukseen, keskustelimme puhelimessa ....
Nupa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Mites olisi muuten kerhon oma "musta lista" ? Tuo olis hyvä ja tarpeellinen. Mulla on todella huonoja kokemuksia firmasta, mikä mainostaa korjaavansa klommot nopeesti ja halvalla, jollakin uudenuutukaisella tekniikalla. Vaan kun klommot maksaakin vakuutusyhtiö (ilkivalta), niin asialla ei oo mitään kiirettä, hommia ei saada tehtyä lopuksi lainkaan, ja kaiken kukkuraksi vakuutusyhtiölle lähetettävien todistuksien (seisontapäiväkorvaukset) perään saa soitella kuukausitolkulla ja vasta Autoliiton "uhkailun" jälkeen homma saadaan hoidettua... >
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään