Jump to content

Keinuvivut

KKOSKINEN

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuinka paljon vakiot keinuvivut sallii nostoa. Onko .310 nokalla liikaa?

Kirjoitettu

1.5 vipusuhteella .465" eli pitäs toimia vielä ihan hyvin.Kannattaa tutkia onko keinujen kupissa kulumaa,ettei isompi liikerata rupee syömään metallia.Mulla on muuten hyviä itseohjaavia orkkiskeinuja 20e/srj. jos tarvii...

Kirjoitettu

Nuo vakiot ovat olleet nyt jotain sata km paikoillaan. Onneksi olin jättänyt kotiin yhden sarjan. Koneisto vaan pitää lievää mekaanista ääntä. Olisko esijännitystä liian vähän.

Kirjoitettu

Ma oon kiristany esijannityksen keinuihin koneen kaydessa. Eli korva lahelle ja kaantaa kunnes kalkatus loppuu. Silla saa ainakin pienimman pre-loadin ilman metelia.

En oo onnistuni koneen ollessa sammutettuna saataa keinuja. Aina jaa joku kilisee tai kantamaan  :W

Ja niin ku hukkis sano. Kuhan sielta ei tavaraa ala lahtemaan keinun kupin sisalta niin pitais olla ok. En usko etta tollanen alle 0.5" pitais olla ongelma.

Kirjoitettu

Ma oon kiristany esijannityksen keinuihin koneen kaydessa. Eli korva lahelle ja kaantaa kunnes kalkatus loppuu. Silla saa ainakin pienimman pre-loadin ilman metelia.

En oo onnistuni koneen ollessa sammutettuna saataa keinuja. Aina jaa joku kilisee tai kantamaan  :W

Ja niin ku hukkis sano. Kuhan sielta ei tavaraa ala lahtemaan keinun kupin sisalta niin pitais olla ok. En usko etta tollanen alle 0.5" pitais olla ongelma.

Tollai oon joo nähnyt säädettävän, mutta kyllä tulee naama rasvaseksi  :W
Kirjoitettu

Tekee vaan hyvaa iholle.

Kirjoitettu

Tsekataan kulumat ajokauden jälkeen sitten. Kiitos tietäjille!

Kirjoitettu

Ei tuu kun on klipsit keinuissa  tai peltikoppa josta päällinen on leikelty auki

Nuin mä säädän aina, veivi ja pitkäjatko, aukasee kunnes alakaa käläkäkättään, kiinni kunnes hilijenee ja vielä puolikierrosta, nopiaa ja heleppoa

Kirjoitettu

Ei tuu kun on klipsit keinuissa  tai peltikoppa josta päällinen on leikelty auki

Nuin mä säädän aina, veivi ja pitkäjatko, aukasee kunnes alakaa käläkäkättään, kiinni kunnes hilijenee ja vielä puolikierrosta, nopiaa ja heleppoa

Jep noin se kannattaa tehda. Siks on hyva olla halvat ylimaaraset venakopat mitka voi muutella tuollasiksi saatokopiksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...