KKOSKINEN Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 Kuinka paljon vakiot keinuvivut sallii nostoa. Onko .310 nokalla liikaa?
hukkis Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 1.5 vipusuhteella .465" eli pitäs toimia vielä ihan hyvin.Kannattaa tutkia onko keinujen kupissa kulumaa,ettei isompi liikerata rupee syömään metallia.Mulla on muuten hyviä itseohjaavia orkkiskeinuja 20e/srj. jos tarvii...
KKOSKINEN Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Nuo vakiot ovat olleet nyt jotain sata km paikoillaan. Onneksi olin jättänyt kotiin yhden sarjan. Koneisto vaan pitää lievää mekaanista ääntä. Olisko esijännitystä liian vähän.
Crisis Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Ma oon kiristany esijannityksen keinuihin koneen kaydessa. Eli korva lahelle ja kaantaa kunnes kalkatus loppuu. Silla saa ainakin pienimman pre-loadin ilman metelia. En oo onnistuni koneen ollessa sammutettuna saataa keinuja. Aina jaa joku kilisee tai kantamaan Ja niin ku hukkis sano. Kuhan sielta ei tavaraa ala lahtemaan keinun kupin sisalta niin pitais olla ok. En usko etta tollanen alle 0.5" pitais olla ongelma.
repa Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Ma oon kiristany esijannityksen keinuihin koneen kaydessa. Eli korva lahelle ja kaantaa kunnes kalkatus loppuu. Silla saa ainakin pienimman pre-loadin ilman metelia. En oo onnistuni koneen ollessa sammutettuna saataa keinuja. Aina jaa joku kilisee tai kantamaan Ja niin ku hukkis sano. Kuhan sielta ei tavaraa ala lahtemaan keinun kupin sisalta niin pitais olla ok. En usko etta tollanen alle 0.5" pitais olla ongelma. Tollai oon joo nähnyt säädettävän, mutta kyllä tulee naama rasvaseksi
Crisis Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Tollai oon joo nähnyt säädettävän, mutta kyllä tulee naama rasvaseksi Tekee vaan hyvaa iholle.
KKOSKINEN Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Tsekataan kulumat ajokauden jälkeen sitten. Kiitos tietäjille!
pantera Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Tollai oon joo nähnyt säädettävän, mutta kyllä tulee naama rasvaseksi Ei tuu kun on klipsit keinuissa tai peltikoppa josta päällinen on leikelty auki Nuin mä säädän aina, veivi ja pitkäjatko, aukasee kunnes alakaa käläkäkättään, kiinni kunnes hilijenee ja vielä puolikierrosta, nopiaa ja heleppoa
Crisis Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Ei tuu kun on klipsit keinuissa tai peltikoppa josta päällinen on leikelty auki Nuin mä säädän aina, veivi ja pitkäjatko, aukasee kunnes alakaa käläkäkättään, kiinni kunnes hilijenee ja vielä puolikierrosta, nopiaa ja heleppoa Jep noin se kannattaa tehda. Siks on hyva olla halvat ylimaaraset venakopat mitka voi muutella tuollasiksi saatokopiksi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään