AJ Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Matka-ajon jälkeen auto jättää tyhjäkäynnin 1000-1200kierrokseen?Jos sammutan ja starttaan heti, kierrokset normi n.800 ja kaupunki ajossa ei tule ollenkaan vikaa.Eli vaatii aina vähän pitemmän pätkän ajoa 5:lla tai 6:lla, että jättää tyhjäkäynnin ylös.Oire on tullut nyt pari kertaa. Mistähän vikaa alkais metsästään?Ja selkeitä ohjeita jos saa aloittelija pyytää..kiitos Auto camaro -99 ja manuaali askilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Lapparunko jumittaa?? Tai IAC? Putsaas ne karstasta jos et oo viela putsannu. Ilmeisemmin alipainevuotoa ei ole kun startin jalkeen menee takasin 800rpm. Veikkaan etta IAC jumittelee ja startissa kun se ajaa sille uuden paikan niin vapautuu manta tms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oiski Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Lapparunko jumittaa?? Tai IAC? Putsaas ne karstasta jos et oo viela putsannu. Ilmeisemmin alipainevuotoa ei ole kun startin jalkeen menee takasin 800rpm. Veikkaan etta IAC jumittelee ja startissa kun se ajaa sille uuden paikan niin vapautuu manta tms. Veikkaan juurikin tuota IAC venttiiliä. Kun sammuttaa niin se palautuu täysin kiinni asentoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Olisko vielä linkkiä mistä löytää purkukuvat IAC venttiillistä ja millä aineella se tokenee??Vai onko järkevämpi tilata uusi samantien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 se sijaitsee tuossa kohtaa läppärunkoa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 ja näyttää tältä Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 ja näyttää tältä Kiitos kiitos..eiköhän näillä pääse alkuun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 onko järkevämpi tilata uusi samantien? koitat ensin putsata ton ja sen "kanavan" puhd.throrttle body cleaner tai kaasutin cleaner tonne sisään(jossa näkyy toi jousi) ei kannata paljoo ruiskutella,siellä on se moottori ja tota pun.O-rengasta kannattaa varoa,ettei laita sitä puhdistuslitkua tuohon kumiin ja nukkaamatonta rättiä,ettei jää nukkaa tonne pyörimään uus orggis näyttäs maksavan n.75$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Viikko sitten purin imuröörit atomeiksi ja melkein koko pullo meni Gulf:n kaasarin putsaus ainetta.MAFfi näytti puhtaalta, mutta läppä ja IAC-venttiilin kanava aika likainen. Putsauksen jälkeen auto käyntiin vähän yskien, mutta nyt näyttäys palauttavan kierrokset hyvin.Muutenkin vastaa kaasuun vähän paremmin. Eilen tuli ajettua kunnon testi matka-ajoa, Hki-Alastaro-Hki....ja toimii Jos alkais tulppien vaihtoa suunnitteleen seuraavaksi....saa suositella tulppia, mitkä kynttilät kävis parhaiten tähän Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 tulpiksi AC Delco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään