Jump to content

Kuinka harvinainen perä?

Recommended Posts

Shadowcast

Tänään ku kävin US Partsissa hakemassa peräöljyt ja -tiivisteen haki se oletuksena mulle tiivisteen 10-pulttiseen. Haki uuden ku varmistin et onko 9-pulttinen niinku muistan laskeneeni ne kun auto oli nosturilla. Ja sit puhu et "ai se on se harvinaisempi perä, näit tiivisteit ei yleensä paljon mee. Tänä vuonna 2.". Rupesin sit miettii et onks se tosiaan nii harvinainen ku mun muistelen et usea on tällä foorumilla puhunu 9-pulttisesta Borg & Warnerin lukollisesta perästä. Myyjä mainitsi myös, et "Siin on sit 1LE-optio, isommat jarrut." *shrug*

Kerran on jo US Partsista aikoinaan myyny mulle liian isot palat ku sanoin 89 Trans Am GTA. Eikä tota koodia löydy mun RPO-lapusta. Löytyy vaan koodit:

GW6 Rear Axle Ratio (3.27)

G80 Axle, Rear Limited-Slip

Mut 1LE taiskin olla jarrujen koodi.

No, huomennahan se varmistuu et tuliko oikee tiiviste ku auto nostetaan ilmaan  :)

Joo ei se mikään harvinainen perä taida olla, koska kaikki 87-89 5.7 koneiset on tullu tehtaalta sillä perällä, sekä sitten vielä siihen kaikki 5.0tpi manuaaleilla päälle.

Taitaa tosiaankin aika moni käyttää pelkkää tiivistemassaa itse tiivisteen sijasta.

Ja toiseksi, taitaa olla jonkun verran kestävämpi mitä 10-pulttinen, ei tarvita osia kauheen usein Partsilta...