Jump to content

Kannatinkumi

FatBastard

Recommended Posts

Kirjoitettu

En löytäny energy suspensionin sivuilta tuohon minun rassiin sopivaa vaihdelaatikon kannatinkumia, vanhempiin tuntui löytyvän ja kaikkiin muihin, mutta käykö tuo sama tuohonki energy suspension 3.1108

Kirjoitettu

En löytäny energy suspensionin sivuilta tuohon minun rassiin sopivaa vaihdelaatikon kannatinkumia, vanhempiin tuntui löytyvän ja kaikkiin muihin, mutta käykö tuo sama tuohonki energy suspension 3.1108

Eik se oo ihan yleismallinen ainaki mulla kun vaihdettiin toi kumi niin ei siin mitään merkkiä katottu vaan eka missä oli kiinnitys sopiva :)
Kirjoitettu

eli tuo vanhempiin -81 asti jne kannatinkumi käy mahdollisesti, summitilla näyttäävät tarjoavan yhtä ja samaa. Minulla on sellanen pyöreänmallinen tuossa vakiona ja ihan sökö, heiluu ainaki 2cm paikallaan heiluttaessa laatikko  :W

Kirjoitettu

Mulla oli kanssa ihan lintassa ko. kapistus, uuden ostin Jkl:stä Western Partsilta. Hinta oli jotain 40..50 euroa.

Kirjoitettu

eli tuo vanhempiin -81 asti jne kannatinkumi käy mahdollisesti, summitilla näyttäävät tarjoavan yhtä ja samaa. Minulla on sellanen pyöreänmallinen tuossa vakiona ja ihan sökö, heiluu ainaki 2cm paikallaan heiluttaessa laatikko  :W

siis th700.n kannatin kumi?löytyy varmaan joka jenkkivauhtiputkasta hyllystä.omani makso SWT:llä 13e.

Kirjoitettu

Joo TH700, kävin nosturilla katsomassa tarkemmin niin ei se kumi vielä ollutkaan rikki vaan toisesta pultista oli joku idiootti vääntäny kierteet sököksi ja toinenki pultti oli ihan löysällä. Pitää kuitenki varmaan tilata se uretaaninen jos se olis parempi ja tehdä toiselle pultille uudet kierteet ja kasata sitten lukkoliimalla niin jos se sitten pysyis kasassa  m/

Kirjoitettu

Mulla olisi yksi ylimääräinen urdekumi TH700:seen.

annoinko mä takasin sen  ::) ihmekkös tuo etten löydä sit  ;D

Kirjoitettu

Me otettiin se samoin tein pois, kun testattiin, ettei vika ollut siinä sun kumissa.

Kirjoitettu

Joo TH700, kävin nosturilla katsomassa tarkemmin niin ei se kumi vielä ollutkaan rikki vaan toisesta pultista oli joku idiootti vääntäny kierteet sököksi ja toinenki pultti oli ihan löysällä. Pitää kuitenki varmaan tilata se uretaaninen jos se olis parempi ja tehdä toiselle pultille uudet kierteet ja kasata sitten lukkoliimalla niin jos se sitten pysyis kasassa  m/

Kannattaa lukea tuo seuraava ennenkuin laittaa uretaanista eli ei niin hyviä kokemuksia tuosta?  ???

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=34205.msg368559#msg368559

Kirjoitettu

Joo taidan tilata uuden vakiokumin siihen ja teen kuluneen kierteen uusiksi. Jospa tuommonen orkkis kumi jonku aikaa ees kestää. Varmaan tuo shiftkit hajottanu nykysen kumin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...