FatBastard Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Tuossa minun gta:ssa on paikallaan tuommonen hypertecin lastu ja kylmempi termari samalta valmistajalta, olen aika epäluuloinen näitä valmiita lastuja kohtaan niin onko tuota hyötyä pitää paikallaan vai heivaanko vakion tilalle. Oli tuohon laitettu säädettävä MAF kans, mutta ei siitäkään taida hyötyä olla ennen ku enempi konetta laittaa. Pitkät peltisarjat ja tuplaputkisto on tilattu niin ehkä hengitys sitten paranee niin tuosta MAF:sta ja vaparisuodattimesta jotain hyötyä.
hukkis Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Tämmönen mylly tuli talvella tehtyä: -350 tpi -90 firebirdistä -sportsman II kannet 200cc kanava,64cc palotila -vakio alakerta,lohko 0-dekissä.10,0 puristus -lt-1 nokka, 1,6 rullavipat,peltisarjat -imusarja kohdistettu,airfoil,ilmanputsarikotelo avarrettu -vakio -85 305 tpi ruisku,350 suuttimet,joku vanha virichip Imusarjan pultinreikien viilauksen ja kanavien kohdistuksen jälkeen kannet ja apulaitteet kävi paikalleen. Kone vetää puhtaasti tyhjäkäynniltä-> 6000rpm ilman mitään piikkejä tai kuolleita alueita. Penkitetty n.300 konehepoa n.5000 kierroksella.Seokset täyskuormalla 12,4-12,8 eli suht optimi. Kulutus on pyörinyt n.12 litrassa sekalaisessa ajossa. Tehoa varmaan sais imusarjan vaihdolla hieman lisää. Vaikka kansissa onkin isot kanavat,nää tuntus toimivan hyvin alakierroksillakin. Ja lisätään vielä että 1,6 vipoilla tönärit hipoo kanteen,eli sinne hieman antaa vinkua!! Tuossa ylläolevassa paketissa on virilastu toiminu paremmin,kuin vakio.Käy siistimmin,toimii herkemmin ja taitaa kuluttaakkin hivenen vähemmän.Lastu tais olla hypertech stage 2 jos muistan oikein.
rstuning Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Pitkät peltisarjat ja tuplaputkisto on tilattu niin ehkä hengitys sitten paranee niin tuosta MAF:sta ja vaparisuodattimesta jotain hyötyä. Mulla tuli vakioon 27heppaa ja 37 Newtonia lisää kun otti vakio suodattimen pois... Nyt on K&N vapari paikallaan, eli kyllä se ilmansuodatin yksistäänkin jo jotain tekee.
FatBastard Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Minulla oli ostaessa tuommonen suodatinpaketti paikallaan http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.ws6project.com/user_stor/catalog/images/88-89%2520CAI%2520PKG%2520SLP.jpg&imgrefurl=http://www.ws6project.com/user_stor/catalog/index.php%3Fmanufacturers_id%3D10&usg=__BFVzQoC88zjR0h-509b9vGwISdI=&h=220&w=400&sz=45&hl=fi&start=11&um=1&tbnid=gjYlyZVkDSg-sM:&tbnh=68&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Df-body%2Btpi%26hl%3Dfi%26sa%3DG%26um%3D1 Siellä on k&n suodatin sisällä, varmaan ihan pätevä kampe. Aircharger tuota näyttäs kans löytyvän eli imupuolta on aikasempi omistaja parantanu ihan hyvin, mutta putkisto on niin p.....stä kun vaan voi. Alkuperäinen yhdysputki on ajettu niin ruttuun siinä missä se menee poikittain auton alla että hyvä jos tuumanen on pahimillaan. Saattaa tulla persiissä tuntuva ero (toivottavasti) kunhan saan asennettua tilaamani pitkät peltisarjat ja truedualsit paikalleen
FatBastard Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Mulla tuli vakioon 27heppaa ja 37 Newtonia lisää kun otti vakio suodattimen pois... Nyt on K&N vapari paikallaan, eli kyllä se ilmansuodatin yksistäänkin jo jotain tekee. Mitenkä toteutit tuon vapaavirtaus-suodattimen? Mietin vaan että pidänkö tuon nykyisen slp:n systeemin vai kannattaako kokeilla jotain muuta systeemiä?
rstuning Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Mitenkä toteutit tuon vapaavirtaus-suodattimen? Mietin vaan että pidänkö tuon nykyisen slp:n systeemin vai kannattaako kokeilla jotain muuta systeemiä? Hain kumikaupasta erikoista letkua ja pari erilaista kumiletkunpalaa... Niistä tuli sitte sellanen hätäviritys jossa maffikin on nätisti välissä, Pidä vaan se mikä sulla on. En o vielä keksiny hyvää ja helppoa ratkasua siistiin asennukseen (siis sellaseen joka ei ahdista).
FatBastard Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Niin ja tarkemmin tarkisteltua tuo slp:n systeemi on erittäin toimiva kun se ottaa kylmää ilmaa lokasuojasta ja on vielä tiivistetty lokasuojaan hyvin. Jos suodatin olisi paljaana konehuoneessa niin se imisi suotta lämmintä ilmaa.
Rale Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Tuossa minun gta:ssa on paikallaan tuommonen hypertecin lastu ja kylmempi termari samalta valmistajalta, olen aika epäluuloinen näitä valmiita lastuja kohtaan niin onko tuota hyötyä pitää paikallaan vai heivaanko vakion tilalle. Oli tuohon laitettu säädettävä MAF kans, mutta ei siitäkään taida hyötyä olla ennen ku enempi konetta laittaa. Pitkät peltisarjat ja tuplaputkisto on tilattu niin ehkä hengitys sitten paranee niin tuosta MAF:sta ja vaparisuodattimesta jotain hyötyä. sitten kun menet käymään rullilla, ota ecm näkyville jalkatilaan. niin voit vaihtaa lastua ja kokeilla mitä on eroa. mulla tollanen hypertechin lastu anto 15hv vähemmän kuin vakio lastu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään