Hanezki Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Mitenkä usein pitää vaihtaa lambda anturi? itellä ei mitään hajua millon ois vaihettu. ponulla ajettu nyt 142tkm. tuntus että veis keittoa aika reilusti
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Mistäs nään tuon vin koodin? Ite kun en vielä niin paljoa näistä tiedä, vaikka 2 camaroa aijemmin ollukkin kuskin puolella tuulilasin alareunassa
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Mitenkä usein pitää vaihtaa lambda anturi? itellä ei mitään hajua millon ois vaihettu. ponulla ajettu nyt 142tkm. tuntus että veis keittoa aika reilusti ei maksaa montaa euroa ja helppo vaihtaa vaikka parkkipaikalla.. voit vaihtaa vaikka kun vaan jos nyt tuntuu siltä
Hanezki Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 auto on muuten vakio, mutta putkistoa vähän muokattu. takapönttö rosteria. eikös 15 litraan pitäs päästä normi ajolla kaupungissa
carita Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Sulta ilmeisesti puuttui toi W tosta VINistä (1G2FW2380ML218700). Täältä voit hakea hitusen infoa autosta http://www.carfax.com/ -edit- Vai oliko sulla S F:n jälkeen?
Puuhis Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Siirtäiskö tän joku rakastettava admin tonne projektipuolelle
Hanezki Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Sulta ilmeisesti puuttui toi W tosta VINistä (1G2FW2380ML218700). Täältä voit hakea hitusen infoa autosta http://www.carfax.com/ -edit- Vai oliko sulla S F:n jälkeen? joo W puuttui F:n jälkeen
Puuhis Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 VIN: 1G2FW2380ML218700 Vehicle: 1991 PONTIAC FIREBIRD TRANS AM/GTA Mun VIN: 1G2FW2184JL216933 Vehicle: 1988 PONTIAC FIREBIRD TRANS AM/GTA
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 auto on muuten vakio, mutta putkistoa vähän muokattu. takapönttö rosteria. eikös 15 litraan pitäs päästä normi ajolla kaupungissa pitäis.. siinä 11-15l välissä pyörii tässä sekalaisessa kaupunki ajossa itsellä
rstuning Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 eikohan tuo rstuuninki valaise asiaa kunhan on seuraavan kerran koneen aaressa. En Täälä on kaikki tarpeellinen: http://www.gtasourcepage.com/newauthentication.html Tietysti tota vois (jos jaksais) kääntää suomeksi, kun kaverikaan ei ymmärtäny ja selvitin sille sitte puhelimessa muutaman helpon tunnistuskikan, ennenkö se osti oman Trans amin, jossa oli vaan lokarin merkit... Siinä on se ero että miksi maksaa TA:sta 8000€ jos siihen on laitettu vaan lokariin merkit, kun samanlaisen TA:n saa 4000€ ilman "GTA" hinnankorotusta. GTA on sama kuin muissa autoissa GT tai GTI ja jos perusmallikin kelpaa niin mikäs siinä.
GTATL Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Grand Theft Auto ala nyt texsi ala vitsailee vakavalla asialla
TexFinn Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2009 ala nyt texsi ala vitsailee vakavalla asialla Sorry...
repa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Sorry... Niin vilpitön... Mutta asiasta toiseen: Suosittelen poistamaan noi VIN-numerot netistä, ainakin yleiseltä puolelta.
bathory Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2012 En Täälä on kaikki tarpeellinen: http://www.gtasourcepage.com/newauthentication.html Tietysti tota vois (jos jaksais) kääntää suomeksi, kun kaverikaan ei ymmärtäny ja selvitin sille sitte puhelimessa muutaman helpon tunnistuskikan, ennenkö se osti oman Trans amin, jossa oli vaan lokarin merkit... Siinä on se ero että miksi maksaa TA:sta 8000€ jos siihen on laitettu vaan lokariin merkit, kun samanlaisen TA:n saa 4000€ ilman "GTA" hinnankorotusta. GTA on sama kuin muissa autoissa GT tai GTI ja jos perusmallikin kelpaa niin mikäs siinä. Täytyy kyllä sanoa, että eipä paljon auta toi sourcepage mua. Niin ristiriitaisia juttuja mulla meinaan ja RPO hävinnyt. No Vin kertoo, että GTA ja se riittää mulle!
rstuning Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2012 Täytyy kyllä sanoa, että eipä paljon auta toi sourcepage mua. Niin ristiriitaisia juttuja mulla meinaan ja RPO hävinnyt. No Vin kertoo, että GTA ja se riittää mulle! Runkonumero ei ainakaan kerro onko GTA... Lainaus GTAsourcepagelta: "unfortunately, the VIN will not tell you anything regarding whether or not the car is a factory-built GTA model" Varmasti sen tietää vain RPO listatarrasta, mutta jos on paljo puutteita GTA perus nippeleissä niin on melko varmaan itte tuunattu perus TA, tai paremman puutteessa halpis paloilla korjailtu(kolari?) GTA Varmaan yks kalleimpia ja hankalimpia on vaihtaa ilma-aukottomat lokarit TA:han jos lokareissa ei oo reikiä ja niitä ei oo maalailtu niin eiköhän se silloin GTA ole.
bathory Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2012 Runkonumero ei ainakaan kerro onko GTA... Lainaus GTAsourcepagelta: "unfortunately, the VIN will not tell you anything regarding whether or not the car is a factory-built GTA model" Varmasti sen tietää vain RPO listatarrasta, mutta jos on paljo puutteita GTA perus nippeleissä niin on melko varmaan itte tuunattu perus TA, tai paremman puutteessa halpis paloilla korjailtu(kolari?) GTA Varmaan yks kalleimpia ja hankalimpia on vaihtaa ilma-aukottomat lokarit TA:han jos lokareissa ei oo reikiä ja niitä ei oo maalailtu niin eiköhän se silloin GTA ole. ei tiiäkkään! itseasiassa vasta tänään kuulin tosta ilmanreikäjutusta ja ei mulla sellaisia ole lokareissa! kolaroitu toi kyllä joskus on! mutta ilman koodei sitä ei voi tietää. eli gta kunnes toisin todistetaan. muitakin ihmeellisyksiä tos on. esim keskikyynärnoja on jostain ihan eri autost.
rstuning Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2012 ei tiiäkkään! itseasiassa vasta tänään kuulin tosta ilmanreikäjutusta ja ei mulla sellaisia ole lokareissa! kolaroitu toi kyllä joskus on! mutta ilman koodei sitä ei voi tietää. eli gta kunnes toisin todistetaan. muitakin ihmeellisyksiä tos on. esim keskikyynärnoja on jostain ihan eri autost. Kaikis muis (paitsi 91-92 birdeissä ja GTAssa) on ollu lokarin aukot, eli luulisin että on GTA, jos lokarit olis kolarin jälkeen vaihdettu niin ne olis varmaan melko varmasti reiälliset silti... Keskikyynärnojassa se RPO lista kuuluukin olla ja siksi se siis puuttuu, kun vaihdettu. Mullakin luukku reistaa keskinojassa, joka on tyyppivika ja varmaan monissa vaihdettu just siksi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään