Jump to content

Targa palat

Hanezki

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitenkä usein pitää vaihtaa lambda anturi? itellä ei mitään hajua millon ois vaihettu. ponulla ajettu nyt 142tkm. tuntus että veis keittoa aika reilusti

Kirjoitettu

Mistäs nään tuon vin koodin? Ite kun en vielä niin paljoa näistä tiedä, vaikka 2 camaroa aijemmin ollukkin

kuskin puolella tuulilasin alareunassa ::)

Kirjoitettu

Mitenkä usein pitää vaihtaa lambda anturi? itellä ei mitään hajua millon ois vaihettu. ponulla ajettu nyt 142tkm. tuntus että veis keittoa aika reilusti

ei maksaa montaa euroa ja helppo vaihtaa vaikka parkkipaikalla.. voit vaihtaa vaikka kun vaan jos nyt tuntuu siltä  ::)

Kirjoitettu

auto on muuten vakio, mutta putkistoa vähän muokattu. takapönttö rosteria. eikös 15 litraan pitäs päästä normi ajolla kaupungissa

Kirjoitettu

Siirtäiskö tän joku rakastettava admin tonne projektipuolelle  m/

Kirjoitettu

Sulta ilmeisesti puuttui toi W tosta VINistä (1G2FW2380ML218700). Täältä voit hakea hitusen infoa autosta http://www.carfax.com/  m/

-edit- Vai oliko sulla S F:n jälkeen?

joo W puuttui F:n jälkeen

Kirjoitettu

VIN:  1G2FW2380ML218700

Vehicle: 1991 PONTIAC FIREBIRD TRANS AM/GTA    m/

Mun

VIN:  1G2FW2184JL216933

Vehicle: 1988 PONTIAC FIREBIRD TRANS AM/GTA  m/

Kirjoitettu

auto on muuten vakio, mutta putkistoa vähän muokattu. takapönttö rosteria. eikös 15 litraan pitäs päästä normi ajolla kaupungissa

pitäis.. siinä 11-15l välissä pyörii tässä sekalaisessa kaupunki ajossa itsellä

Kirjoitettu

eikohan tuo rstuuninki valaise asiaa kunhan on seuraavan kerran koneen aaressa.  ;)  :W

En :-X

Täälä on kaikki tarpeellinen:

http://www.gtasourcepage.com/newauthentication.html

Tietysti tota vois (jos jaksais) kääntää suomeksi, kun kaverikaan ei ymmärtäny

ja selvitin sille sitte puhelimessa muutaman helpon tunnistuskikan,

ennenkö se osti oman Trans amin, jossa oli vaan lokarin merkit... m/

Siinä on se ero että miksi maksaa TA:sta 8000€ jos siihen on laitettu vaan lokariin merkit,

kun samanlaisen TA:n saa 4000€ ilman "GTA" hinnankorotusta.

GTA on sama kuin muissa autoissa GT tai GTI ja jos perusmallikin kelpaa niin mikäs siinä.

Kirjoitettu

Grand Theft Auto  m/

;D ala nyt texsi ala vitsailee vakavalla asialla ;)

Kirjoitettu

;D ala nyt texsi ala vitsailee vakavalla asialla ;)

Sorry...  :-[ :-\ m-

:W

Kirjoitettu

Sorry...  :-[ :-\ m-

:W

Niin vilpitön...  Mutta asiasta toiseen: Suosittelen poistamaan noi VIN-numerot netistä, ainakin yleiseltä puolelta.
  • 3 years later...
Kirjoitettu

En :-X

Täälä on kaikki tarpeellinen:

http://www.gtasourcepage.com/newauthentication.html

Tietysti tota vois (jos jaksais) kääntää suomeksi, kun kaverikaan ei ymmärtäny

ja selvitin sille sitte puhelimessa muutaman helpon tunnistuskikan,

ennenkö se osti oman Trans amin, jossa oli vaan lokarin merkit... m/

Siinä on se ero että miksi maksaa TA:sta 8000€ jos siihen on laitettu vaan lokariin merkit,

kun samanlaisen TA:n saa 4000€ ilman "GTA" hinnankorotusta.

GTA on sama kuin muissa autoissa GT tai GTI ja jos perusmallikin kelpaa niin mikäs siinä.

Täytyy kyllä sanoa, että eipä paljon auta toi sourcepage mua. Niin ristiriitaisia juttuja mulla meinaan ja RPO hävinnyt. No Vin kertoo, että GTA ja se riittää mulle! :)

Kirjoitettu

Täytyy kyllä sanoa, että eipä paljon auta toi sourcepage mua. Niin ristiriitaisia juttuja mulla meinaan ja RPO hävinnyt. No Vin kertoo, että GTA ja se riittää mulle! :)

Runkonumero ei ainakaan kerro onko GTA...

Lainaus GTAsourcepagelta:

"unfortunately, the VIN will not tell you anything regarding whether or not the car is a factory-built GTA model"

Varmasti sen tietää vain RPO listatarrasta, mutta

jos on paljo puutteita GTA perus nippeleissä niin

on melko varmaan itte tuunattu perus TA, tai

paremman puutteessa halpis paloilla korjailtu(kolari?) GTA

Varmaan yks kalleimpia ja hankalimpia on vaihtaa ilma-aukottomat lokarit TA:han

jos lokareissa ei oo reikiä ja niitä ei oo maalailtu niin eiköhän se silloin GTA ole.

Kirjoitettu

Runkonumero ei ainakaan kerro onko GTA...

Lainaus GTAsourcepagelta:

"unfortunately, the VIN will not tell you anything regarding whether or not the car is a factory-built GTA model"

Varmasti sen tietää vain RPO listatarrasta, mutta

jos on paljo puutteita GTA perus nippeleissä niin

on melko varmaan itte tuunattu perus TA, tai

paremman puutteessa halpis paloilla korjailtu(kolari?) GTA

Varmaan yks kalleimpia ja hankalimpia on vaihtaa ilma-aukottomat lokarit TA:han

jos lokareissa ei oo reikiä ja niitä ei oo maalailtu niin eiköhän se silloin GTA ole.

ei tiiäkkään!

itseasiassa vasta tänään kuulin tosta ilmanreikäjutusta ja ei mulla sellaisia ole lokareissa!  kolaroitu toi kyllä joskus on! mutta ilman koodei sitä ei voi tietää. eli gta kunnes toisin todistetaan. muitakin ihmeellisyksiä tos on. esim keskikyynärnoja on jostain ihan eri autost.

Kirjoitettu

ei tiiäkkään!

itseasiassa vasta tänään kuulin tosta ilmanreikäjutusta ja ei mulla sellaisia ole lokareissa!  kolaroitu toi kyllä joskus on! mutta ilman koodei sitä ei voi tietää. eli gta kunnes toisin todistetaan. muitakin ihmeellisyksiä tos on. esim keskikyynärnoja on jostain ihan eri autost.

Kaikis muis (paitsi 91-92 birdeissä ja GTAssa) on ollu lokarin aukot, eli luulisin että on GTA, jos lokarit olis kolarin jälkeen vaihdettu

niin ne olis varmaan melko varmasti reiälliset silti... Keskikyynärnojassa se RPO lista kuuluukin olla ja siksi se siis puuttuu, kun

vaihdettu. Mullakin luukku reistaa keskinojassa, joka on tyyppivika ja varmaan monissa vaihdettu just siksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...