Jump to content

eagle vanteet

tournee

Recommended Posts

Kirjoitettu

mahtuuko tuonne koteloon!Edessä olis 17/7 et ollessa jotain 2.Takana vanteet on 17/9.5 ja et 8.

Olin kyllä kattovina tuolla yhdellä laskurilla,että niiden pitäis mahtua,mutta kertokoot joku viisaampi vielä.

Ja millaista rengasleveyttä tuonne mahtuu.

Kirjoitettu

Eiks kellään ole hajua tuosta hommasta.Autohan siis on luonnollisesti camaro 86v.

Kirjoitettu

Tuo auton vuosimallin lisaaminen oli ihan hyva, mutta kai se mahtuminen riippuu myos vahan siita etta minkamalliset Eaglen vanteet ovat kyseessa.  :-X

En ole kolmosgennerin ET:sta kovinkaan hyvin perilla, joten siihen en osaa ottaa kantaa, mutta kyllahan sita isannat ajelee isommillakin kuin 17-tuumaisilla, joten jos mitat ovat linjassa, niin eikohan ne sovi. 7-tuuman vanteelle joku 245/45 on passeli ja 9.5 levealle joku 275/40.  ???

Eipa tuosta nyt varmaan paljoa ollut hyotya, mutta kirjoittelinpahan kuitenkin...  :-X ;D

Kirjoitettu

mahtuuko tuonne koteloon!Edessä olis 17/7 et ollessa jotain 2.Takana vanteet on 17/9.5 ja et 8.

Olin kyllä kattovina tuolla yhdellä laskurilla,että niiden pitäis mahtua,mutta kertokoot joku viisaampi vielä.

Ja millaista rengasleveyttä tuonne mahtuu.

mahtuu mun mielestä.etupää ok.jos takana 17x10 et 17 toimii ,niin kyllä17x9,5"et8 myös,backspace pienempi,ulkonema melkein sama.225 on 45 sarjasesta levein minkä 17x7 vanteelle voi laittaa,50 sarjasesta voi laittaa 245:n.

Kirjoitettu

joo,no ei tuo pää ihan laho vielä ole,kun kattelin tuolta vannelaskurista,ja vieläpä lontooksi tuon homman?Minkäs takia se pitää laittaa 245;lle 50 profiilin rengas?Ei tule traktorin renkaita tuonne ;D  Tosissaan mietin jotain 45 tai 40.siä.Vaan sen nyt näkee..

Kirjoitettu

Kyllä mun mielestä menee. Eteen ainakin helposti ja taaksekin pitäs mennä jos kerran 18x10" vanne menee ET13 luvulla 3-genin taakse. Tossa on tuo vanne kuitenki aavistuksen kapeampi  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...