mkos Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Mitäs käytännön eroa noilla nyt sitten on ? ykkösellä ei ainakaan saa ohjattua tyhjäkäyntimoottoria mutta mitä muuta millä on käytänön merkitystä. turbiinilukko ?
Guest Jukka Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 II osaa ohjata myös sytkää ihan "vakiona". Lisäksi msII pensa- ja sytkäkartoissa on tarkempi "resoluutio" eli säätön saa tehdä tarkemmin. Mulla on diyautotune.com myymä msII rakennussarja 3.0 version piirilevyllä ja toi toimi ihan laakista... tai no sytkäpuolelle piti tehdä yks helappo modaus mutta kuitenki nyt rokkaa ja kummit savuaa.. turbiinilukon ohjausta ei taida olla kummassakaan "vakiona" vaan vaatii oman modauksensa sekin. Diyautotunella on tuohonki mun mielestä joku adapteri/rakennussarja millä megan saa gm orkkis ecm:n kuoriin ja kaikki turpiinilukot toimimaan yms. Tokikaan ei tartte turpiinilukon ohjausta kun olet Mies ja laitat manuaalivaihteiston
Crisis Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Tokikaan ei tartte turpiinilukon ohjausta kun olet Mies ja laitat manuaalivaihteiston
mkos Posted June 26, 2009 Author Posted June 26, 2009 Tokikaan ei tartte turpiinilukon ohjausta kun olet Mies ja laitat manuaalivaihteiston kestääkös t5 noita turpon mahtivääntöjä ?
rstuning Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 kestääkös t5 noita turpon mahtivääntöjä ? En suosittele ainakaan vakiota T5sta. TKO600 vissiin hyvä hinta/laatu/kesto
Cujo Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Tko kannalle kääntyisin. T5 ei kestä ja wc sarjakaan ei kestä sen paremmin
rstuning Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Tko kannalle kääntyisin. T5 ei kestä ja wc sarjakaan ei kestä sen paremmin Eikai niitä vanhempia ku WC käytä enää kukaan, jos erikseen laatikkoo laittaa...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now