balez Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2009 Katos,oltii samaan aikaa paikalla...Mut joo,hiema oli musses voimaa verrattuna muihi kippohi repi aika ilosesti.. ja kevyesti tuntu ottavan jenkaa
Puuhis Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2009 Laitoin muutaman aika sekavan kuvan tonne... http://kuvablogi.com/diaesitys/17043/22/ ei oo pakko kattoo. Jos kattoo, niin vastuu itellä ja löytää ittensä kuvasta eikä tykkää Pari kuvaa tänks
Jäsen F Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Muutama otos Helsingistä 3.7.2009.
Jäsen F Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Unto poistuu festarialueelta Bemarin yksisylinterisen jyristessä. Konttorin tilapäinen lämpöongelma poistetaan tehokkasti etuovi auki ajaen, eikä ruveta repimään rättikattoa auki.
Jäsen F Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Tässä vielä entisaikain auto.
Jäsen F Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Olisko Caminon seuraaja vuosimallia 2005. Oli toimitusmyynnissä. Porukkaa oli tässä vaiheessa jo sen verran, että autojen parkissa kuvaaminen oli hankalaa. Tämänkään kuvaaminen edestäpäin ei onnistunut, oli semmoinen lihamuuri edessä.
pantera Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Unto poistuu festarialueelta Bemarin yksisylinterisen jyristessä. Konttorin tilapäinen lämpöongelma poistetaan tehokkasti etuovi auki ajaen, eikä ruveta repimään rättikattoa auki. toi sun bemmi on kyllä symppis
Jäsen F Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 toi sun bemmi on kyllä symppis Tämä yksilö ei ole omani, mutta minulla on samanlainen. Tai minun on turkoosi !!! väriltään ja vuoden vanhempaa mallia eli 1955, silloin noita BMW alkoi tehdä. Unton 56 mallisessa autossa on jo isolohko 300 cm, minulla on vaan 250 cm kone. En minä siitä mitenkään katkera ole , mutta en nyt malta olla sanomatta...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään