Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ymmarsinko oikein asennat haltechia -91 ecm.n tilalle?

Posted

Tarvit ymmärtääkseni erillisen VSS:bufferin kun sitä ei tuossa Haltecissa ole sisään rakennettuna - niin kuin on orgis poksissa .

Posted

pekka kerkes ensin. haltech kylla muistaakseni ymmartaa anturilta tulevan signaalin B9/B10, mutta mittaristo/cruise ei. Arskalle hommasin toi decooderin taalta jenkeista ja tais olla 100$ luokkaa.

Posted

eli täytyskö tuo b9 ja b10 pinnit saada molemmat kytkettyä

Posted

eli täytyskö tuo b9 ja b10 pinnit saada molemmat kytkettyä

Muistaakseni ihan kumpi vaan, mutta ala laita molempia :-\

niin mittaristos ei sitten toimi ilman bufferia oikein= nayttaa ainakin tupla lukemaa :W

Posted

Muistaakseni ihan kumpi vaan, mutta ala laita molempia :-\

niin mittaristos ei sitten toimi ilman bufferia oikein= nayttaa ainakin tupla lukemaa :W

mistäs tuo johtuu. antaako tuo uudeman ecm:n boksi erilaista tietoo kun tuo vanhemmpi.

entäs tuo toinen pinni c2:nen

Posted

mistäs tuo johtuu. antaako tuo uudeman ecm:n boksi erilaista tietoo kun tuo vanhemmpi.

entäs tuo toinen pinni c2:nen

Anturi antaa tuplamaaran pulsseja verrattuna vanhempaan versioon.

C2 tarttee nyt kylla hiukan miettia, mitas haltechin opus sanoo tosta pinnista? sori ei vaan jaksa muistaa :-[

Posted

Anturi antaa tuplamaaran pulsseja verrattuna vanhempaan versioon.

C2 tarttee nyt kylla hiukan miettia, mitas haltechin opus sanoo tosta pinnista? sori ei vaan jaksa muistaa :-[

joo. niinpäs näyttää olevan erillainen vss tuossa uudemmassa.

C2 on haltekissa A/C CONTROL

Posted

joo. niinpäs näyttää olevan erillainen vss tuossa uudemmassa.

C2 on haltekissa A/C CONTROL

veikkasin C9, mutta varmaksi en voi sanoa :-X pitais oikein tutkia kytkenta kaaviosta.

Posted

veikkasin C9, mutta varmaksi en voi sanoa :-X pitais oikein tutkia kytkenta kaaviosta.

nuo virrat näyttäs olevan vähän erilaiset tuossa c9. ???

Posted

Uudemmassa poksissa tökkäisin tuon Haltecin A2:sen poksin F2 pinniin ( Port sw. sol. ) . Ei kait oo niin nuukaa kun se ohjaa noita ilmapumpun ventiileitä ?

 

 

Posted

C2.sta hiukan tietoa lisaa. Kyseessa on output jolla ohjataan ilmastoiti pois paalta riippuen kaasulapan asennosta. Eli saadaan kompuran magneetti kytkin pois paalta=lisaa tehoa.

Voi esim. jattaa vaikka kytkematta jos optiota ei halua kayttaa.

Posted

Uudemmassa poksissa tökkäisin tuon Haltecin A2:sen poksin F2 pinniin ( Port sw. sol. ) . Ei kait oo niin nuukaa kun se ohjaa noita ilmapumpun ventiileitä ?

 

 

haltecissa ei oo tuo a2:nen ollenkaan käytössä.

  • 2 years later...
Posted

Mites toi haltech:in pinni C7 (pwm out1 4th gear).Onko tuo ohjelmoitava pulssimoduloitu lähtö?

Orkkis -165 boxin johdotukaaviossa on pinnissä C8 4th gear signal.Tarviiko haltech tuota nelosvaihteen tietoa?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...