Z 28 convertible -94 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Onko kellään kokemusta http://paceperformance.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=240783 ja saako tuota sarjaa ostettua suomesta mistään? Vai onko jollakin jotakin parempia ehdotuksia? Ensi talvena olisi tarkoitus autoa piristää, mutta eipä juurikaan hajua mitä kannattaisi hommata mielellään kuitenkin pulttaa kiinni osia vaikka kaikkihan ne periaatteessa on ;D Lisäksi mitkä peltisarjat ja putki kannattaisi ostaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
accident Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Noi kannet + imari oli viimeisimässä Gm High Tech Performancessa testissä neljän muun valmistajan kansien rinnalla. Tuossa on kanssa jotain juttua aiheesta: http://www.gmhightechperformance.com/tech/0901gmhtp_edelbrock_lt1_cylinder_head_cam_intake_manifold_test/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Seniorilla on em. sarja, mutta jossain taitaa olla jotain "feilua" kun ei tule tehoja... http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8121.0 Senior sanokoon varttimailiaikansa jos haluaa (en muista)... Mulla on http://www.summitracing.com/parts/NAL-12480002/ kairatuilla vakiokansilla yms. pikkuhilpettä, renkailta 326hp ja vartti menty 13.0 eli ei ihan ole kaikki kohillaan täälläkään... Molemmat tilattiin kamat itse Summitilta, helppoa Tohon tulee sit lisäksi tosiaan kaikkea pikkujuttua mitä tarttee, esim. isommat suuttimet, paremman ketjun ja ehkä tärkeimpänä ohjelman (joku tekee tai ostat tekovälineet itse, ei muistaakseni käy enää vakio-ohjelmalla). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Seniorilla on em. sarja, mutta jossain taitaa olla jotain "feilua" kun ei tule tehoja... http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8121.0 Senior sanokoon varttimailiaikansa jos haluaa (en muista)... Joo, tarttis säätää... 13,8 vartti, perä 3.23 ja pirssi kuskeineen painaa 1730 kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 kestääkö laatikko tuon lisääntyneen tehon, vai joutuuko sillekkin tekemään jotain? niin mulla on automaatti On kyllä ny hiukan hakusessa tää koko homma kokemusta ei yhtään ja en tiedä uskaltaisko ite ees ruveta asentaa no onneks on näppärä kaveri tää eka usa auto mulla ja oon kieltämättä ihan pihal näist mulle kyl riittäs jo ihan 350hv, mutta 400hv ois ainaski täs vaiheessa jo ihan unelma ja tarkotan ny koneesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Vakioloota kestää vähän aikaa... Vie suosiolla vahvistettavaksi jonnekin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 mitähän suunnillee tarvitsee varata rahaa siihen toimenpiteeseen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Samalla jos vahvistaa, kannattaa ottaa korkeastallinen turbiini ja tiheämpi perävälitys (mulla nyt 3200 ja 3.73) - ja ajomukavuus on tipotiessään Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Jahas... riippuu paikasta. Ihan hyvää laatua tekee Päivinen Parolan nurkilla, puh : 040 5939008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 paljos on tolla perällä kiekat satkun vauhdissa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 paljos on tolla perällä kiekat satkun vauhdissa? joku 2400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 sen verran apina olen et pakko kysyy mitä käytännössä tarkoitaa korkeastallinen turbiini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 sen verran apina olen et pakko kysyy mitä käytännössä tarkoitaa korkeastallinen turbiini Stall-speed tarkoittaa sitä kierrosnopeutta, jonka moottori enintään saavuttaa tietyllä turpiinilla vaihde päällä, kytkimien luistamatta ja vetävien pyörien sutimatta. Tjsp Vakiona näissä on joku ~1600 kierrosta ja kaikki mitä tosta noustaan ylöspäin on tietenkin korkeampaa. Eli, esim mulla 3200 tarkottaa, että kun lyön valoista kengän konehuoneeseen niin kierrokset nousee sinne 3200 tuntumaan ennenkuin ottaa täysiä kiinni. (seurauksena yleensä paljon savua ja pari leveetä mustaa viivaa satoja metrejä... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 No leluksihan mä tän hommasin, mut mikä ny ois sellain järkevä vaihtoehto, vai onnistuuko tuolla vielä normaali ajokin ihan ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Onnistuu onnistuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 viel ny sitku tietäs, et mitä tolle koneelle kannattas tehä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 sehän se pulma se Link to comment Share on other sites More sharing options...
accident Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 viel ny sitku tietäs, et mitä tolle koneelle kannattas tehä hmmm...hyvä kysymys johon odotan guruilta vastausta...kele ku polttelee nokka+kansi setti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 nii vaihtoehtoja varmast on, mutta miten tekisit sen itsellesi, ni jos sellasista vastauksista lähettäs Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimmoT Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Riippuu tietenkin budjetista. Mutta vakio kansista saa porttaamalla hyvät ja siihen tietenkin nokka, suuttimet... Ja jos on automaatti niin siihen menee kyllä rahaa. Manuaali on varmaan helpompi ja halvempi Itse tykkään tuosta 383 ihan päivittäisessä käytössä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Millanen nokka ja millaset suuttimet? Onko Kouvolan lähel ketään, joka sais kannet muokattuu? Mä en tiedä ku Myllärin Esan, mutta en tiedä lähteekö se tollasia tekemää jotain euro autoja ainaski tehny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Ja riittääkö 5000,- mihinkään, vai onko mietittävä taas jotain uutta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Ja riittääkö 5000,- mihinkään, vai onko mietittävä taas jotain uutta Riittää jos teet hommat itse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rale Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Millanen nokka ja millaset suuttimet? Onko Kouvolan lähel ketään, joka sais kannet muokattuu? Mä en tiedä ku Myllärin Esan, mutta en tiedä lähteekö se tollasia tekemää jotain euro autoja ainaski tehny lappeenrannasta löytyy taitava kannen portaaja. J.Solja , on tehny mulle yhet veten kannet ja paranteli tehdas uusia dart pro1 kansia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now