Jump to content

LT4 top end kit


Recommended Posts

Z 28 convertible -94
Posted

Onko kellään kokemusta http://paceperformance.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=240783  ja saako tuota sarjaa ostettua suomesta mistään? Vai onko jollakin jotakin parempia ehdotuksia? Ensi talvena olisi tarkoitus autoa piristää, mutta eipä juurikaan hajua mitä kannattaisi hommata :( mielellään kuitenkin pulttaa kiinni osia ;D vaikka kaikkihan ne periaatteessa on ;D ;D Lisäksi mitkä peltisarjat ja putki kannattaisi ostaa?

Posted

Seniorilla on em. sarja, mutta jossain taitaa olla jotain "feilua" ???  ::)  kun ei tule tehoja...  ::) http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8121.0

Senior sanokoon varttimailiaikansa jos haluaa (en muista)...

Mulla on http://www.summitracing.com/parts/NAL-12480002/ kairatuilla vakiokansilla yms. pikkuhilpettä, renkailta 326hp ja vartti menty 13.0 eli ei ihan ole kaikki kohillaan täälläkään...  :-\  ::)

 

Molemmat tilattiin kamat itse Summitilta, helppoa  m/

 

Tohon tulee sit lisäksi tosiaan kaikkea pikkujuttua mitä tarttee, esim. isommat suuttimet, paremman ketjun ja ehkä tärkeimpänä ohjelman (joku tekee tai ostat tekovälineet itse, ei muistaakseni käy enää vakio-ohjelmalla).

Z 28 convertible -94
Posted

kestääkö laatikko tuon lisääntyneen tehon, vai joutuuko sillekkin tekemään jotain? niin mulla on automaatti ;) On kyllä ny hiukan hakusessa tää koko homma :-\ kokemusta ei yhtään ja en tiedä uskaltaisko ite ees ruveta asentaa :( no onneks on näppärä kaveri :) tää eka usa auto mulla ja oon kieltämättä ihan pihal näist ;D mulle kyl riittäs jo ihan 350hv, mutta 400hv ois ainaski täs vaiheessa jo ihan unelma ja tarkotan ny koneesta ;)

Posted

Vakioloota kestää vähän aikaa...  Vie suosiolla vahvistettavaksi jonnekin.

 

Z 28 convertible -94
Posted

mitähän suunnillee tarvitsee varata rahaa siihen toimenpiteeseen?

Posted

Samalla jos vahvistaa, kannattaa ottaa korkeastallinen turbiini ja tiheämpi perävälitys (mulla nyt 3200 ja 3.73) - ja ajomukavuus on tipotiessään  ;D  \m/

Posted

Jahas... riippuu paikasta. Ihan hyvää laatua tekee Päivinen Parolan nurkilla, puh : 040 5939008

 

Z 28 convertible -94
Posted

paljos on tolla perällä kiekat satkun vauhdissa?

Posted

paljos on tolla perällä kiekat satkun vauhdissa?

joku 2400

Z 28 convertible -94
Posted

sen verran apina olen ;D et pakko kysyy mitä käytännössä tarkoitaa korkeastallinen turbiini  ::)

Posted

sen verran apina olen ;D et pakko kysyy mitä käytännössä tarkoitaa korkeastallinen turbiini  ::)

Stall-speed tarkoittaa sitä kierrosnopeutta, jonka moottori enintään saavuttaa tietyllä turpiinilla vaihde päällä, kytkimien luistamatta ja vetävien pyörien sutimatta.

Tjsp    ::)

Vakiona näissä on joku ~1600 kierrosta ja kaikki mitä tosta noustaan ylöspäin on tietenkin korkeampaa.

 

Eli, esim mulla 3200 tarkottaa, että kun lyön valoista kengän konehuoneeseen niin kierrokset nousee sinne 3200 tuntumaan ennenkuin ottaa täysiä kiinni. (seurauksena yleensä paljon savua ja pari leveetä mustaa viivaa satoja metrejä... ;D )

Z 28 convertible -94
Posted

No leluksihan mä tän hommasin, mut mikä ny ois sellain järkevä vaihtoehto, vai onnistuuko tuolla vielä normaali ajokin ihan ok :)

Posted

Onnistuu onnistuu  ::)  ;D

Z 28 convertible -94
Posted
;D
Z 28 convertible -94
Posted

viel ny sitku tietäs, et mitä tolle koneelle kannattas tehä ::)

Posted

viel ny sitku tietäs, et mitä tolle koneelle kannattas tehä ::)

hmmm...hyvä kysymys johon odotan guruilta vastausta...kele ku polttelee nokka+kansi setti...  :W

Z 28 convertible -94
Posted

nii vaihtoehtoja varmast on, mutta miten tekisit sen itsellesi, ni jos sellasista vastauksista lähettäs \m/

Posted

Riippuu tietenkin budjetista. Mutta vakio kansista saa porttaamalla hyvät ja siihen tietenkin nokka, suuttimet... Ja jos on automaatti niin siihen menee kyllä rahaa. Manuaali on varmaan helpompi ja halvempi  ;D

Itse tykkään tuosta 383 ihan päivittäisessä käytössä  m/

Z 28 convertible -94
Posted

Millanen nokka ja millaset suuttimet? Onko Kouvolan lähel ketään, joka sais kannet muokattuu? Mä en tiedä ku Myllärin Esan, mutta en tiedä lähteekö se tollasia tekemää ::) jotain euro autoja ainaski tehny

Z 28 convertible -94
Posted

Ja riittääkö 5000,- mihinkään, vai onko mietittävä taas jotain uutta ::)

Posted

Ja riittääkö 5000,- mihinkään, vai onko mietittävä taas jotain uutta ::)

Riittää jos teet hommat itse.

Posted

Millanen nokka ja millaset suuttimet? Onko Kouvolan lähel ketään, joka sais kannet muokattuu? Mä en tiedä ku Myllärin Esan, mutta en tiedä lähteekö se tollasia tekemää ::) jotain euro autoja ainaski tehny

lappeenrannasta löytyy taitava kannen portaaja. J.Solja , on tehny mulle yhet veten kannet ja paranteli tehdas uusia dart pro1 kansia.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...