jutikka Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Tais mennä koneesta joku laakeri,sadan kilsan ajon jälkeen hävis tehot ja öljynpaineet.Laskin öljyt ulos ja oli metallihilettä öljyn seassa.Uskaltaako tota alkaa ite purkamaan?(4 gen).Kandeeko laittaa rotsiakseli jos pahat jäljet akselissa?Mäntsälässä on joku narikka joka tekee noita,samassa talossa kun Americar,onko kokemuksia?
carita Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Tais mennä koneesta joku laakeri,sadan kilsan ajon jälkeen hävis tehot ja öljynpaineet.Laskin öljyt ulos ja oli metallihilettä öljyn seassa.Uskaltaako tota alkaa ite purkamaan?(4 gen).Kandeeko laittaa rotsiakseli jos pahat jäljet akselissa?Mäntsälässä on joku narikka joka tekee noita,samassa talossa kun Americar,onko kokemuksia? On kokemuksia, Lysimox nimeltään. Älä helvetissä sinne vie vaik mikä ois
Toni Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Tais mennä koneesta joku laakeri,sadan kilsan ajon jälkeen hävis tehot ja öljynpaineet.Laskin öljyt ulos ja oli metallihilettä öljyn seassa.Uskaltaako tota alkaa ite purkamaan?(4 gen).Kandeeko laittaa rotsiakseli jos pahat jäljet akselissa?Mäntsälässä on joku narikka joka tekee noita,samassa talossa kun Americar,onko kokemuksia? Viimeks tänään käyttäny Lysimoxia,ei voi valittaa,mulla kaikki menny aina loistavasti.
carita Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Viimeks tänään käyttäny Lysimoxia,ei voi valittaa,mulla kaikki menny aina loistavasti. Riippuu pitkälti siitä, tekeekö Pälli itse hommat, vai laittaako saamattomat pikkuasentajat työn kimppuun. Pälli on mulle mm. helvetin hyvän laatikon tehny ysivitoseen, mutta ne nyrkillätapettavat multa rikko yhen suburbanin aika pahasti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään