Potakka Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2009 Mikäs tämä on? http://kuvablogi.com/nayta/2105269/ tuohon tulee 4 napainen sähköliitin jossa vain 3 johtoa kytketty joista 1 poikki..
Potakka Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Tuo putki mikä tähän tulee on alipaineputki. eikö kellään tietoa mikä tämä on?
mopo-ukko Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Th200c laatikon turbiinilukon kytkin,1982 oli moinen laatikko vakiona
Potakka Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 uskotaan sitten että se on turbiinilukon kytkin, mopo-ukko taisi vastata jo toisellakin foorumilla kysymykseen. Kait tuon voi sitten poistaa kun käytössä on TH-400 laatikko.
mopo-ukko Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2009 Voi poistaa,tulppaat vaan alipaine letkun.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään