set28 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Pitäis tähän torppaan uusia klasit(15kpl),mitäs suosittelette? oisko joku kerholaisista semmosessa virmassa,et sais hyvät rabatit
Toni Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Pitäis tähän torppaan uusia klasit(15kpl),mitäs suosittelette? oisko joku kerholaisista semmosessa virmassa,et sais hyvät rabatit Lammin ikkuna
-vellu Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Rabateista en tiedä, mutta kilpailutettiin taloyhtiön ikkunaremppa viime syksynä (13 huoneistoa) ja valittiin Pihla http://www.pihla.fi/ Mulla on jossain vielä tarjouskilpailudokumentit ja tarjoukset Hyvin hoitivat koko homman asennuksineen
pantera Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Fenestra paras, Skaala keskiverto, Pihla paskaa
rokzetä Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 snadimpi lafka. http://www.kuhmonikkuna.com/yritys.html
Jii Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kyselin just mökille varastoon ikkunoita. 4 kpl ilman pokia, kun laitan vaan listalla kiinni. Naapuri omistaa lasiliikkeen ja teki halvimman tarjouksen 0€. Kysyin onko tinkimisvaraa, vastas et voinhan mä sulle viel jotain noista maksaakin...
pantera Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2009 Mulla olis ylimääräinen uusi skaala ikkuna, 1200 levee ja 1400 korkee, nk superlasi, selektiivikalvoilla ja jalokaasutäyte, antisun pronssinvärinen ulkolasi, poka on 175mm puu-alumiini valkoinen, jos joku tarvii niin halvalla lähtee... Sitten on muutama 1400X 750 SG superlasi elementtiä U arvo näissä onreilusti alle yhden
-vellu Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Fenestra paras, Skaala keskiverto, Pihla paskaa Olishan tää pitäny arvata Mut asiaan. Tuollainen vanhan talon ikkunaprojekti on aika haastava kun ikkunat eivät välttämättä ole standardi kokoisia. Esim. meillä ei yksikään ikkuna ollut vakiomitoissa, eli jokainen mitattiin ja tehtiin toimittajan toimesta erikseen. Tällaisissa tapauksissa koko projekti on suht haastava eikä pelkällä ikkunan hinta-/ laatusuhteella voi kilpailla. Ikkunoiden kesto nähdään sitten 25 vuoden päästä, sen verran noi edelliset kesti
Mika Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Fenestran ikkunat löytyy meiltäkin talosta ja tallista. Ainakin kymmenen vuotta ovat hyvin kestäneet
z 28 jari Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Vieläkös Fenestrankohdalla on niin,että heillä on tehtaita suomessa ja virossa.Edellistä tupaa kun touhusin,niin silloin kuulemanimukaan ei laatu ollut samaa näiden eri maiden tehtaiden välillä.
pantera Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Vieläkös Fenestrankohdalla on niin,että heillä on tehtaita suomessa ja virossa.Edellistä tupaa kun touhusin,niin silloin kuulemanimukaan ei laatu ollut samaa näiden eri maiden tehtaiden välillä. enpä tiijä mutta jos haluu vimpanpäälle pokat on ne teetätettävä puusepänliikkeessä. Niin ja vellulle tiedoks , mulla ei oo omassa tuvassa fenestran klaseja
Markkien Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Tuohon kannattaa suhtautua varauksella eli ainahan esim.. Nokian puhelimet voittavat TM-testit, mutta... http://www.rakennusmaailma.fi/vertailut/energiaikkunavertailu Tuo aiempi vertailu -06 oli aika masentavaa luettavaa … Olin 2003/04 vähän aikaa hommissa Virossa (Tartto) suomalaisomisteisessa ovi- ja ikkunatehtaassa, joka tekee paljon mm. puolustushallinnolle, vankeinhoitolaitokselle, Helsingin kaupungille jne.. ikkunoita. ..mm. Pakilan kirkon ovet ja ikkunat -02, Merimelojien majan ikkunat -04 sekä Kumpulan maauimalan ikkunat -04 on tuolla tehty… Joskus käynyt Suomessa ikkunatehtaalla ja kyllähän tuolla Virossa vielä tehtiin hommat aika käsityönä... ..tehtiin mm. pyöreitä ikkunoita, joita usein vanhemmissa taloissa … Jos kyseessä ovat ns. puuikkunat, jotka ovat ainoa(?) vaihtoehto vanhaan rakennukseen...ei halvimmat tai huoltovapaimmat, mutta muuten? Eikös set28 asunut vanhemmassa talossa eli voi olla jotain rajoituksia mitä viranomaiset esim. julkisivujen osalta määräävät noista? Sama se on mitä 60-70 luvun "betonineukkukuutioon" laittaa kun "nurkat vuotaa" kuitenkin enmmän kuin ikkunat Omaan torppaa laitettiin kylläkin kellarikerrokseen Fenestran ikkunat, kun ei ollut kyseessä kuin pari hassua aukkoa...
Cosa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Meille tuli about 7 vuotta sitten Lammin ikkunat. Hyvin ovat edelleen toimineet. Aukevat kevyesti ja lämmityslasku pieneni. Otettiin tiettyihin reikiin samalla "panssarilasit". On todella edullinen lisäinvestointi tuossa vaiheessa. Ainoastaan se tuuletusikkunan hyttysverkkosysteemi on hieman hankala irrottaa ja jotkut elukat ovat syöneet siihen isompia reikiä Asennus ja sitä edeltävä mittaus on noissa todella kriittinen juttu. Huonolla asennuksella pilaa hyvätkin ikkunat. Ja jos mittaukset on liian varman päälle tehtyjä, uretaania kuluu pullokaupalla
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Eikä mitää kun apulantasäkkiä karmiihin kiinni nitojalla. Jeesuksella teippaa lairat jos hyvän haluaa. taikka jos on oikeen epäsosiaalinen taikka on muuten vaan jotaki salattavaa nii lastulevyä ikkunoohin. Hyvä ja halbba
avogta-89 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 meillä pistettiin helmikuussa rintamamiestalon kaikki ikkunat ja 3 ulkoovea uusiksi. PIHLAIKKUNAT oli yht 8000egee
pantera Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 meillä pistettiin helmikuussa rintamamiestalon kaikki ikkunat ja 3 ulkoovea uusiksi. PIHLAIKKUNAT oli yht 8000egee no olikse halapa vai kallis
avogta-89 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 no olikse halapa vai kallis aikas hintava 10 isoa ikkunaa ja 3 lämpöovea vaihdettuna
Nova Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 meillä pistettiin helmikuussa rintamamiestalon kaikki ikkunat ja 3 ulkoovea uusiksi. PIHLAIKKUNAT oli yht 8000egee Minä ainakaan mitään ikkunoita jaksa vaihtaa kun kaikissa on lasit ehjiä yms. Öljyä saa rahalla lisää ja fönärit on orkkis -68 mallia. silti 2200 litraa vuodessa ja 140 neliötä about.
pantera Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Minä ainakaan mitään ikkunoita jaksa vaihtaa kun kaikissa on lasit ehjiä yms. Öljyä saa rahalla lisää ja fönärit on orkkis -68 mallia. silti 2200 litraa vuodessa ja 140 neliötä about. vanahssa talossa josei oon höyrynsulukumuoveja eika koneellista ilimanvaihtua pitää ikkunat falskatakkin, eihän se muuten ilima vaihu ja torppa homehtuu
avogta-89 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 vanahssa talossa josei oon höyrynsulukumuoveja eika koneellista ilimanvaihtua pitää ikkunat falskatakkin, eihän se muuten ilima vaihu ja torppa homehtuu kyllä nää aina jostain nurkasta vetää
Markkien Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2009 Minä ainakaan mitään ikkunoita jaksa vaihtaa kun kaikissa on lasit ehjiä yms. Öljyä saa rahalla lisää ja fönärit on orkkis -68 mallia. silti 2200 litraa vuodessa ja 140 neliötä about. Orginaalit ikkunat vuodelta 1951 ja tarkenee ilman sukkia talvella ..ja aidot purueristykset seinissä ...tai siis verottajan mukaan talo valmistunut vuonna 2004 kun kiinteistöveroa määritteli OT: ...ja taitaa tuo Ponu viedä sen verran bensaa, että maailma tuhoutuu muustakin kuin oman hataran torpan lämmittämisestä
Nova Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 ..ja aidot purueristykset seinissä Kuin myös ja lattiassa kutterin lastuja.
rokzetä Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 Minä ainakaan mitään ikkunoita jaksa vaihtaa kun kaikissa on lasit ehjiä yms. Öljyä saa rahalla lisää ja fönärit on orkkis -68 mallia. silti 2200 litraa vuodessa ja 140 neliötä about. ei mainittavaa säästöä synny lämmityskuluissa ikkunanvaihdossa.2 torppaani vaihtanu,lähinnä näkösyistä.50 vuotias ulkopuite alkaa oleen niin hapan ettei kannata maalailla enää.öljynkulutus putos ehkä 50-100 l vuodessa n.2000 litrasta/140m2. domuksen akkunat.hinta laatu ei kulje ihan käsikädessä.rekkulana sain ulkopuitteiden uriin laitettavan leveän desibelitiivisteen. kyllä tuli mökki hiljaseks,ei ois uskonu. en ois kyllä välttis tarvinu,naapuri ennemminkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään