DC Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Olisiko jollain tiedossa otsikon tietoja. Tai tietoja siitä että käykö LT1 koneen ko. anturit kierteiltään vanhaan pikkulohkoon kiinni? Voisi tuota kojelauta/koneenasennus-projektia viedä eteenpäin...
mikke Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 LT1 -95 uudempi malli öljynpaine anturista käy myös vanhaan lohkoon imukannen taakse. -94 vanhemmis on isompi kierre ja tarkotettu öljunsuodattimen kupeeseen lohkoon.
DC Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kiitoksia, hieno homma. Nyt kun saa selville tuon lämpömittarin sopivuuden tai vastusarvot niin päsee antureita tilailemaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään