Jump to content

tavaraa amerikasta

balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

pannaanko poileri  seuraavaan konttiin, olis vissiin vähä muutakin isompaa kappaletta tarvis ottaa hawksilta...

Kirjoitettu

kukas **sviddu** sais mulle tilattua tälläsen http://www.hawksthirdgenparts.com/firebirdaftmkt82-92fourthgenstylespoiler-fiberglass.aspx  tottakai tohon tulee rahtia ja muuta päälle mutta onnistuuko jonkun kautta kerhosta ja mitä jää suunnilleen maksaa kun suomessa?

Mä tilasin sen mun spoikan sillon tuolta. Sen hinta oli 350 $ ja lentorahti päälle 150 $. Lopulliseks hinnaks tuli jtn 670 €, kun tuli tullit ja alvit päälle  :o. Lisäks tohon 670 €:n sisälty huolintafirman kuluja, en kyl tienny sellasta tilanneeni, mut anyway  ::) Tuli Suomeen parissa viikossa. Meni heittämällä paikalleen. Ei juurikaan tarvinnu muuta ku maalata.

Kirjoitettu

Mä tilasin sen mun spoikan sillon tuolta. Sen hinta oli 350 $ ja lentorahti päälle 150 $. Lopulliseks hinnaks tuli jtn 670 €, kun tuli tullit ja alvit päälle  :o. Lisäks tohon 670 €:n sisälty huolintafirman kuluja, en kyl tienny sellasta tilanneeni, mut anyway  ::) Tuli Suomeen parissa viikossa. Meni heittämällä paikalleen. Ei juurikaan tarvinnu muuta ku maalata.

toi ei mee heittämällä.. ei ainkaan noi reiän kohat täsmää vanhaan.. mutta sivukiinnikkeet kylläkin ilmeisesti  :) vai liekö panteralla tietoa noista? ja panteralle laitoin yv:N

Kirjoitettu

kysyitkö texiltä?

mulle tuli koko ajovalosysteemi rautoineen corvetteen 5päivässä texin kautta siitä kun ne oli hänellä m/

Kirjoitettu

toi ei mee heittämällä.. ei ainkaan noi reiän kohat täsmää vanhaan.. mutta sivukiinnikkeet kylläkin ilmeisesti  :) vai liekö panteralla tietoa noista? ja panteralle laitoin yv:N

ei tietoo kiinnikkeiden paikoista, voinhan kysästä asiasta kun soitan tonne

• 3 months later...
Kirjoitettu

Onkos Panteralla tulossa konttia uudelta mantereelta talven aikana?

joo, 1 sekatavarakontti tulee

Kirjoitettu

Vissiin edullisempaa roudata kaikki kamat yhessä kontissa. Hawksilta lupailivat shippingin $95 rahaan, päästäänkö tämän alle?

Kirjoitettu

Vissiin edullisempaa roudata kaikki kamat yhessä kontissa. Hawksilta lupailivat shippingin $95 rahaan, päästäänkö tämän alle?

Pitaisihan se olla edullisempaa roudata kontissa, mutta ei tuo 95 taalaakaan kylla kovin pahalta kuullosta. Siihen tietenkin sitten tullit, ALVit sun muut paskat paalle.

Kirjoitettu

Pitaisihan se olla edullisempaa roudata kontissa, mutta ei tuo 95 taalaakaan kylla kovin pahalta kuullosta. Siihen tietenkin sitten tullit, ALVit sun muut paskat paalle.

Juu, ei paha mutta jos se tulee baxilla niin siihen saa sitte heti laskee toiset 95 baxia huolintapalkkioita m-

• 10 months later...
Kirjoitettu

Pitäs hommata vapaavirtausjärjestelmä 5g:hen.

BBK Cold Air Inductionia katsellut.

http://www.bbkperformance.com/products/cold-air-intake-systems/gm-cold-air-intake-systems/2010-camaro-v8-and-v6-cold-air-induction-systems.html?car_motor_key[]=1220

Olisko mahdollista ostaa tuollaista Suomesta, joltain varaosamyyjältä?

Aikomus jotain vastaavaa tilailla itsellekin... tutkin asiaa ja ilmoittelen vaikka yksityisviestillä  m/

Kirjoitettu

Aikomus jotain vastaavaa tilailla itsellekin... tutkin asiaa ja ilmoittelen vaikka yksityisviestillä  m/

kimppatilaus! kimppatilaus! halvemmaks tulee.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Onko kukaan tilannut tavaraa viimeaikoina Jegsiltä?

Mietin vaan toimiiko homma käytännössä tuolta yhtähyvin kuin Summitilta tilattaessa.

Kirjoitettu

Onko kukaan tilannut tavaraa viimeaikoina Jegsiltä?

Mietin vaan toimiiko homma käytännössä tuolta yhtähyvin kuin Summitilta tilattaessa.

Yks reklamaatio on lähtenyt Jegsille ja sille viitattiin kintaalla  m-

Muutenkin tuntuu, että tuolta saa useimmin paskaa kuin muualta...

Kirjoitettu

Ok, siispä Summit! Kiitti!!

Kirjoitettu

Minulle tuli kyllä oikea osa ja nopeasti sen kerran, jota olen tuolta tilannut  m/

Kirjoitettu

jegsiltä tilailtu muutaman kerran ja aina kailkki toiminut ok.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...