Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2004 ISO KOTKA KONEPELTIIN 50€+ALV+TOIMARIT/KPL PIENET KOTKAT TOLPPIIN 10€+ALV+TOIMARIT/KPL TILAUKSET: TEIPPITAITO PETTERI HOTINEN P.0400 474 131
Guest pile Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 onkos nuo tarrat moniväri painatuksia vai kaks värisiä kun on noinkin halpoja
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2004 Mitat saa antaa itse.Kuvaa voi venyttää joka suunnassa , mutta jos kerrotte korkeuden niin kuva pysyy suhteessa leveyteen. Esimerkkinä toimi 91 Firebirdin kotka.
elkei Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Pitää nyt vielä mainostaa, että tilasin yhdestä firmasta 15x15cm kokoiset kotkatarrat ovitolppiin. Ovat säänkestävät 2-väriset (musta/kulta) ja muotoon leikatut, eli ei jää mitään ylimääräistä kuviota näkyviin. Hintaa moisilla oli 5e/kpl kun tilasin kymmenen. Ja myös noiden mitat sai itse päättää. Mulla olis niitä vielä muistaakseni 2 kpl jäljellä...
M Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Ja niin kuin oon aiemminkin mainostanut, Tampereella MainosHietala Oy tekee näitä 2eur/väri... Siis noita pienempiä... Käytännössä vain teipin hinta, kuva siellä on jo valmiina...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään