Jump to content

Vesipumppuko

Cujo

Recommended Posts

Kirjoitettu

305 tpi 89 serpentiinillä

Ongelmanahan on että käy kuumana (100C) kokoajan oli sitten matka taikka kaupunki ajoa.

Termarin vaihdolla ei ole mitään vaikutusta.

Syyläri on uusi.

Ongelmahan alkoi TBI  ------> TPI muutoksen jälkeen.

Sytkä ei ole myöhäisellä, joka siis siellä ollessaan nostaisi lämpöjä.

Flekti toimii niin kuin pitää.  (nyt levis sekin ja keitti kone)

edit: pumpussa ei vikaa

Kirjoitettu

Oliko tuo aikaisemmin serpentiinillä?  Se vaatii reverse pumpun, joka pyörii toisinpäin.

Kirjoitettu

Oliko tuo aikaisemmin serpentiinillä?  Se vaatii reverse pumpun, joka pyörii toisinpäin.

oli aikaisemminkin serpentiini ja on reverse pumppu

Kirjoitettu

Onko oljyn seassa vetta, vuotaiskohan imukannen tiiviste? Tpi.ssa muistaakseni tivarissa takareijat tukossa(pieni ilmareika) ja etupaa tietysti auki.

Kirjoitettu

Minkä asteinen termari? Onko 100C mittari- vai ALDL-tieto? Anturi kunnossa?

Kirjoitettu

Ilmanohjain on sama mikä oli jo tbi aikana.

ei ole öljyä seassa eikä porise ja pulputtele. ja tiivisteet ovat masssan kanssa laitettuja eli pitäisi oleman niiltä osin kunnossa.

termareita on kokeiltuna 70 - 100 ja ilman termaria vaikutusta ei ole. Ilman termariahan ei saisi käyttää koska virtaus nousee liian kovaksi ja syyläri ei ehdi jäähdyttämään. Ja taaimmaiset sylinterit voivat käydä liiankin kylminä.

Lämpötila tieto on auton mittarilla.

Haltechin mittarilla

sekä erillisellä lasermittarilla testattu ja kaikkien näyttö muutaman asteen sisällä.

Ajossa oli matkaa tai kaupunkia niin 103 on aika tarkalleen.

Kirjoitettu

Jos ei kay laihalla, niin joku haikka siella vedenkierrossa taytyy olla. Koita huuhdella koko jarjestelma, jospa siella olis jotain tukossa.

Kirjoitettu

Jos ei kay laihalla, niin joku haikka siella vedenkierrossa taytyy olla. Koita huuhdella koko jarjestelma, jospa siella olis jotain tukossa.

Ainakin tulppien värin perusteella ja seosmittarin mukaan seos on ihan ok.

Nyt on tarkoituksena huuhdella ja pestä jäähdytinpesuaineilla koko systeemi jos jotakin löytyys

Kirjoitettu

onhan termarit, mita oot vaihdellu asennettu oikein pain?

Mulla oli TBI syylari sen stealth paketin (seka 383:n) kanssa eika ollu kylla lampoongelmia vaikka oli vaan yks flekti.

Kirjoitettu

Vielä epäilen tuota vesipumppua, onhan varmasti reverse? Päällepäin ne on samannäköisiä ja käyvät toistensa paikalle. Kokeile testata  vaikka porakoneella kumminpäin pyöriessä pumppaa.

Kirjoitettu

Mulla oli -89 vettessä normaali käyntilämpö -94-104, oli helppo seurata ku vettessä oli digimittari, toinen flekteistä käynnisty vasta jossain 102 paikkeilla...

Vaatii vain tiukan korkin , olikos se 7lbs tai jotain....

Kirjoitettu

7lbs korkki on kanssa tuossa mulla ja tuntuus toimivankin ok.

Flektejä ei ole kuin yksi.

syylärin etupuolelle sopiiisi toinen joka alkais puhaltamaan matalemmalla lämmöllä

Kirjoitettu

7lbs korkki on kanssa tuossa mulla ja tuntuus toimivankin ok.

Flektejä ei ole kuin yksi.

syylärin etupuolelle sopiiisi toinen joka alkais puhaltamaan matalemmalla lämmöllä

Minä ostin tuossa moottorirempan yhteydessä uuden korkin ja se on 16lbs! Vielä jostain kirjasta varmistivat, että mikä tuossa pitää olla. Ihan hyvin tuokin tuntuu toimivan. Jossakin foorumilla oli puhetta että jos on päässyt keittämään, pitäis vaihtaa uusi korkki, samoin jos vaihdetaan uusi syyläri, tiedä sitten, mihin tuo perustuu.
Kirjoitettu

Minä ostin tuossa moottorirempan yhteydessä uuden korkin ja se on 16lbs! Vielä jostain kirjasta varmistivat, että mikä tuossa pitää olla. Ihan hyvin tuokin tuntuu toimivan. Jossakin foorumilla oli puhetta että jos on päässyt keittämään, pitäis vaihtaa uusi korkki, samoin jos vaihdetaan uusi syyläri, tiedä sitten, mihin tuo perustuu.

Joo toi 16lbs kuullostaa oikeelle,paineen nosto nostaa tietysti  nesteen kiehumispistettä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...