Ari Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Uusimmassa V-kasissa Forssan Pick-Nick-jutun yhteydessä on kuvassa kaksi kpl mustaa 2gen Trans Amia. Kuvatekstissä lukee että toinen niistä (vm 79-81) on "V8-Magazinen entinen tulilintu". Mitäs tuo meinaa En muista että lehdessä olisi koskaan ollut tuommoista juttua lehden (toimittajan?) autosta. Liekö tuota autoa edes esitelty koskaan? Myönnän kyllä että muutamia lehtiä on lukematta lehden historian varrelta.
Guest Ezzy Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Ne rakenteli joskus projektina moisen varmaan. 3 gennerikin oli joskus projektina ja hieno tuli.
Ari Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Eikös 3genneri ollut Camaro, johon tehtiin tekniikan piristystä yms. Pitääpä kaivella arkistoja kun alkoi mietityttämään...
Nova Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Oisko se ollut esim joku Anita Mäkelän lintu tai sitten se musta joka oli keskiaukeamallakin joskus? Nämä nyt tuli mieleen ainakin. Anitalla taisi olla kyllä ei musta.
gmc63 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Oisko se ollut esim joku Anita Mäkelän lintu tai sitten se musta joka oli keskiaukeamallakin joskus? Nämä nyt tuli mieleen ainakin. Anitalla taisi olla kyllä ei musta. Jossain 81 vuoden kasissa oli juttua mustasta oliko nyt 80/81Transamista siin myös sanottiin et ei saa enään manuaalilla kuin vasta tulee uusi pienempi malli.ja oli sellainen talvella kuvattu kansikuva Anitalla oli valkoinen 77/78 birdi Ps ei ollut se keskiaukema juttu jos oli mukas ne lumikasat :
markku66 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Auto on esitelty 2/1981. V-8 magazine osti auton uutena metro-autosta. Yksi v-8 magazinen osakkaista ajeli tällä autolla. Targa kattoinen ponu oli magazinen auto. Kyseinen auto on nykyään minun omistuksessa
Mopo305 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Tervetuloa sakkiin tyhmään???
Chevy Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kyseinen auto on nykyään minun omistuksessa
Ari Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Auto on esitelty 2/1981. V-8 magazine osti auton uutena metro-autosta. Yksi v-8 magazinen osakkaista ajeli tällä autolla. Targa kattoinen ponu oli magazinen auto. Kyseinen auto on nykyään minun omistuksessa Kiva että selvisi tämäkin asia Tuota V8:n numeroa minulla ei olekaan. Sekin on mukavaa että omalla autolla on "historia", vai mitä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään