Jump to content

V8-Magazinen 2gen Trans Am?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Uusimmassa V-kasissa Forssan Pick-Nick-jutun yhteydessä on kuvassa kaksi kpl mustaa 2gen Trans Amia. Kuvatekstissä lukee että toinen niistä (vm 79-81) on "V8-Magazinen entinen tulilintu". Mitäs tuo meinaa  ??? En muista että lehdessä olisi koskaan ollut tuommoista juttua lehden (toimittajan?) autosta. Liekö tuota autoa edes esitelty koskaan? Myönnän kyllä että muutamia lehtiä on lukematta lehden historian varrelta.

Kirjoitettu

Ne rakenteli joskus projektina moisen varmaan. 3 gennerikin oli joskus projektina ja hieno tuli.

Kirjoitettu

Eikös 3genneri ollut Camaro, johon tehtiin tekniikan piristystä yms. Pitääpä kaivella arkistoja kun alkoi mietityttämään...  :P

Kirjoitettu

Oisko se ollut esim joku Anita Mäkelän lintu tai sitten se musta joka oli keskiaukeamallakin joskus? Nämä nyt tuli mieleen ainakin. Anitalla taisi olla kyllä ei musta.  ???

Kirjoitettu

Oisko se ollut esim joku Anita Mäkelän lintu tai sitten se musta joka oli keskiaukeamallakin joskus? Nämä nyt tuli mieleen ainakin. Anitalla taisi olla kyllä ei musta.  ???

Jossain 81 vuoden  kasissa oli juttua mustasta oliko nyt 80/81Transamista :) siin myös sanottiin  et ei saa enään manuaalilla kuin vasta tulee uusi pienempi malli.ja oli sellainen talvella kuvattu kansikuva m/ Anitalla oli valkoinen 77/78 birdi :D Ps ei ollut se keskiaukema juttu jos oli mukas ne lumikasat ::) ::)
Kirjoitettu

Auto on esitelty 2/1981. V-8 magazine osti auton uutena metro-autosta. Yksi v-8 magazinen osakkaista ajeli tällä autolla. Targa kattoinen ponu oli magazinen auto. Kyseinen auto on nykyään minun omistuksessa \m/

Kirjoitettu

Auto on esitelty 2/1981. V-8 magazine osti auton uutena metro-autosta. Yksi v-8 magazinen osakkaista ajeli tällä autolla. Targa kattoinen ponu oli magazinen auto. Kyseinen auto on nykyään minun omistuksessa \m/

Kiva että selvisi tämäkin asia  m/ Tuota V8:n numeroa minulla ei olekaan. Sekin on mukavaa että omalla autolla on "historia", vai mitä?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...