MikkoV Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Oon tässä viettänyt useita unettomia öitä selaillessa nettiä ja pähkäillessä koneen tulevaa konstruktiota. Rata / Drifting laitteeseen hyvän vetoalueen omaava, kestävä, mielellään +500hp tuottava paketti -Alakerran suhteen ajatuksissa oli läpikäynti, uusin laakerein, uusi tehokkaamp öljypumppu, ARP pultit. Jotkin takomännät, ajatuksia niiden suhteen. -Kannet, budjettiratkaisu Dart Pro vaiko investoidako AFR tai Trick Flow kansiin. -Nokka + hilppeet, menee varmaan aika pitkälti kannen mukaan, ei vielä minkäänlaisia ajatuksia? -Imusarja, Fastia nyt kehutaan. liekö esim BBK paljon huonompi, halvempi on ainakin. Muuta huomioitavaa aiheesta? Moottorinohjaukseksi tulee Tatech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Tässä olisi yksi resepti, tosin 383. 560hp. http://www.chevyhiperformance.com/tech/engines_drivetrain/shortblock/0812chp_383_chevy_small_block_ls1_engine_build/oil_pump_lunati_rod_je_pistons.html Trick Flown paketti, mainostetaan 515hp. http://www.summitracing.com/parts/TFS-K306-515-460/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Trick Flown paketti, mainostetaan 515hp. http://www.summitracing.com/parts/TFS-K306-515-460/ Tohon tarvii viela kaveriks kunnon peltisarjat yms. Ne saa SPL:ta pakettina, toosin en tieda mika auto mikkoV:lla on. Programmeri tulee mukana niin voi olla etta sais ton nokan ja kannetkin kuriin. http://www.summitracing.com/parts/SLE-28029/?image=large Vakio ls1 alakerralla kyl uskaltaa painaa 500hp menemaan jos kone on hyvassa kunnossa. Suosittelen kylla oljypumpun uusimista ja LS2 jakopaahan siirtymista jos on enemman mileja. Jos ei kovasti rataa aja kokoajan kaasupohjassa vakio oljyjarjestelma on aika hyva. Jos meinaa driftaa tosissaan ja vetaa rata-ajoa pitkaan putkeen kannattaa miettia kuivasumppuvoiteluun siirtymista, jotain tan tyylista http://www.drysump.com/pan1d.htm vaikee sanoa miten vakavissaan tarkotat drifita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikkoV Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Tohon tarvii viela kaveriks kunnon peltisarjat yms. Ne saa SPL:ta pakettina, toosin en tieda mika auto mikkoV:lla on. Programmeri tulee mukana niin voi olla etta sais ton nokan ja kannetkin kuriin. http://www.summitracing.com/parts/SLE-28029/?image=large Vakio ls1 alakerralla kyl uskaltaa painaa 500hp menemaan jos kone on hyvassa kunnossa. Suosittelen kylla oljypumpun uusimista ja LS2 jakopaahan siirtymista jos on enemman mileja. Jos ei kovasti rataa aja kokoajan kaasupohjassa vakio oljyjarjestelma on aika hyva. Jos meinaa driftaa tosissaan ja vetaa rata-ajoa pitkaan putkeen kannattaa miettia kuivasumppuvoiteluun siirtymista, jotain tan tyylista http://www.drysump.com/pan1d.htm vaikee sanoa miten vakavissaan tarkotat drifita. Auto on 2gen camaro, kilvetön ratapeli. Drifitngiä tarkoitus ajaa sen verran vakavasti kuin aina ennenkin, Pro sarjaa kiertäen ja voitosta ajaen Ja Roadsport V8 luokkaa lisäksi. Eli pelkästään radankiertämiseen. Parilal kaverilla on LS2 koneet luisuautoissan aj niissä ei ole öljynkiertoongelmia ollut, mutta vannomatta paras. Moottorinohajukseksi tulee Tatech joten vakioboxin ohjelmointia ei tarvitse surra. Aloin kyllä vakavasti miettimään tuon LS1 myymistä virittämisen sijaan ja tällaisen hommaamista... http://www.gmhorsepower.com/LS376-480-crate-motor.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Mun mielestä vakio öljynkiertosysteemi lisättynä Cantonin öljypohjalla ja kunnon öljynlauhduttimella riittää on kone sitten käytetystä kunnostettu tai kokonaan uusi. Sinuna ostaisin kyllä tuon uuden LS3 koneen ennenkuin laittaisin noin paljon uutta osaa tuohon käytettyyn LS1 koneeseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Sinuna ostaisin kyllä tuon uuden LS3 koneen ennenkuin laittaisin noin paljon uutta osaa tuohon käytettyyn LS1 koneeseen. Oon samaa mielta, tosin sehan ei ollukaan kysymys. Ls2 ja Ls3 molemmat parempia lahtokohtia 600hp hakemiseen kun ls1. kaikkiin vaihtoehtoihin menee paljon (suhteellista) rahaa. Tallanen pellin alle http://www.crateenginedepot.com/store/LSA-62L-SC-556-HP-Crate-Engine-19211708-P2385C53.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikkoV Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Oon samaa mielta, tosin sehan ei ollukaan kysymys. Ls2 ja Ls3 molemmat parempia lahtokohtia 600hp hakemiseen kun ls1. kaikkiin vaihtoehtoihin menee paljon (suhteellista) rahaa. Tallanen pellin alle http://www.crateenginedepot.com/store/LSA-62L-SC-556-HP-Crate-Engine-19211708-P2385C53.aspx 500-550 nöyrää hevosta pitäis riittää käyttötarkoitukseen vallan mainiosti. LS3 sopivalla nokalla, hyvillä pakosarjoilla / putkistolla menee käsittääkseni jo yli tuosta. Tiedä sitten noista jenkkien penkitystuloksista mutta, tuossa oli ihan mielenkiintoinen artikkeli aiheeseen liittyen. http://www.gmhightechperformance.com/tech/lsx_engine/0911gmhtp_chevy_ls3_engine_camshaft_comparison/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Tässäkin yksi mielenkiintoinen vertailu, compin eniten myydyt LS nokat kaasarikoneessa ja ruiskukoneessa http://www.hotrod.com/techarticles/engine/hrdp_0909_gm_ls_engine_cam_test/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
68corvette Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2009 Taisin muuten sekoilla, kun aiemmin totesin LS3 olevan muuttuvalla nokan ajoituksella.. tuleekin vasta uudemmassa mallissa. Kyllä toi olisi parempi aihio kuin LS1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2009 Taisin muuten sekoilla, kun aiemmin totesin LS3 olevan muuttuvalla nokan ajoituksella.. tuleekin vasta uudemmassa mallissa. Kyllä toi olisi parempi aihio kuin LS1. tos on aika hyva lista moottoreista. http://www.gminsidenews.com/index.php?page=Engine_Guide Puuttuu vaan camarossa kaytetty L99 eli 6.2L minka saa vain automaatin kanssa puuttuu lajittelusta.. varmaan puuttuu monta muutakin varianttia. http://en.wikipedia.org/wiki/GM_LS_engine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään