Jump to content

Tarvikevetarit?

Guest pena

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kokemuksia moserin tai superior axle&gear vetareista,näyttävät olevan esim.Summitilla kohtuuhintaisia(alta300$),ajaako asiansa vai heittäiskö suosiolla Foortilaisen akselin?

Kirjoitettu

Voipi olla että tulee hiukkasen arvokkaammaksi pistää Fordin murikka GM:N tuotteeseen

Jos toi ford on jotenkin sydäntä lähellä... niin voipi olla että olet väärällä foorumilla kyselemässä asioita...

Kirjoitettu

Tiedoksi,että esim. Moserin 9"housin&axle package f-bodyn sovitteilla alkaen 820$(mainoksia esim. joka ainoassa chevy high performance lehdessä) ,siihen murikka ja lukko(löytyis lähipiiristä)Ja myy oman perän pois niin vois olla loppupeleissä kohtuuhintainen,aattelin vaan kysyä mielipiteitä.Taitaa olla parempi sitten vetäytyä tältä palstalta jos kysymykset ahdistavat ja kun on käyttiksenäkin tuo Lincoln.

Kirjoitettu

Noh, älähän nyt.... tuo iroc ei näytä ymmärtävän, että ei kaikkia viripalikoitakaan ole "korvamerkitty" mihinkään pirssiin erityisesti, toki sellaisiakin osia on. Ja jos jonkun kärryyn käy Fordin vetarit, so what ? Kyse lienee enemmänkin hinta/laatusuhteesta, ei merkistä.

Kirjoitettu

ja foorttiliahan on jo käsitteksi muorutuneita periä jotka ei anna periksi missään olosuhteissa

Kirjoitettu

Pile,mimmoinen aksila sulla on,kun pysyy mukana konees tehoilla?Mä pelkään,että ens kesänä toi 10pulttinen voi sanoo poks,kun tulee uudet kannet,nokka ja muuta romua.

Kirjoitettu

Kestossahan on paljon muuttujia. Välitys, renkaiden leveys, lukko. Kyllä 10-bolt kestää. Remppa maksaa aina mansikoita, joten brand new ei oo huono vaihtoehto. Fordin 9 tuumasta kehutaan paljon...

Kirjoitettu

Mulla on skinnarsin kasaama uusi välitys(3.73),laakerit ja lukko,renkaat 265/50/14.Traction barsit,drag-race iskarit ja noin 2800-3000 stall speed turbiini,laatikkona rempattu th-400(vaihtuu ehkä manuaalinen kisa-aski).Ja pata on 454,jossa kaikenlaista palikkaa.Nyt on perä toiminut nöyrästi,mutta ei viittis sitä turhaan kajauttaa,aattelin ainaskin noi vetarit vaihtaa vahvempiin.

Kirjoitettu

Pile,mimmoinen aksila sulla on,kun pysyy mukana konees tehoilla?Mä pelkään,että ens kesänä toi 10pulttinen voi sanoo poks,kun tulee uudet kannet,nokka ja muuta romua.

mulla on auton oma perä paikoillaan 3.27 välityksillä oleva(9 pulttinen) borg warner (kirjoitetaan kait jotenkin noin) ja normaalisti alla on 265:set renkaat ja kisoissa oli katusliksit muistaakseni leveys oli 11.5 tuumaa ja vielä on ainaski kestäny en tierä pitääkö paikkansa mutta kuulopuheiden mukaan tuo aussiperä olis paljon vahvempi kuin gm:n omat perät.

Kirjoitettu

väitän että hyvin kestää kun vielä vetaritkin vaihdetaan

älä pena hermostu,sillä mä olen jopa suunnitellut pikkulohko chevyn asentamista 850 bemariin!

Kirjoitettu

Ennen kuin joku nyt taas kerkeää ottamaan herneen nenään, niin selvennänpä tarkoitusperäni, edellisen postaukseni tiimoilta.

Ei tarkoituksena ollut mitenkään väheksyä saati sitten arvostella kenenkään fordeja/ fordin periä. Eikä tarkoituksena ollut moittia Penan projektia,enkä tarkoituksella ketään loukata.

Ajattelin tyhmyyksissäni että apu voisi paremminkin löytyä fordimiesten leiristä, ja tämä taas ei tarkoita, sitten milläänkään sitä, että väheksyisin jäsenistön tietotaitoa mitenkään.

Vilpitön pahoitteluni, ajattelemattoman artikulointini aikaansaamasta mielipahasta.

Kirjoitettu

Mulla on kans tuo B-W: n perä ja kuulin kans samoja juttuja tuolta pajalta aussiperästä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...