Jump to content

Akku tyhjenee, missä vika?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ongelmana on se, että kun auto seisoo yli 2 viikkoa on virtaa niin vähän, ettei auto lähde käyntiin.

Viikon seisonnan jälkeen ei probleemeja, mut kun aikaa kuluu yli 2 viikkoa pitää käyttää kaapeleita.

Mikähän mahtaa syödä virtaa? Vai onko vuoden vanha akku sökö?

Vittumainen vika, ku tulee harvakseltaan ajeltua.

3-gen GTA kyseessä.

Kirjoitettu

voi olla akkukin jo sökö,mittauta se ja mittaa samalla paljonko on virran kulutus kun auto seisoo

Kirjoitettu

Ja laita päävirtakatkaisija, ja maailma pelastuu  ::)

Kirjoitettu

Sarjasta tyhmiä kysymyksiä: jos laittaa päävirtakatkaisimen ja hommaa säädettävän boksin. Häviääkö boksista asetukset vai onko noissa joku patteri tallennus?

Kirjoitettu

Kait ne ohjelmoitavassa tallessa pysyy.

Vakio poxi joutuisi joka seisonnan jälkeen opettelemaan missä ollaan ja kuka käskee. Eli ei hyvä.

PS. Onko sulla hällärit. Mulla oli joskus 4 autona Hiace, kuukaudessa meni siintäkin akku tyhjäksi. Piti ottaa hälyttimen sulake irti.

Kirjoitettu

kyllä mun komeron häly syö n. 2 vko:ssa uudenki akun niin kuiviin ettei starttaa.niinku pptaloki sano,sulake irti jos seisoo pidemmän aikaa

ni ei onkelmaa.käyttisponussa kun oli kehno akku,häly tyhjensi sen paris päiväs.

Kirjoitettu

Mulla oli huono latauskaapeli laturilta akulle, jannite naky oikein mutta ilmeisemmin latausvirta ei ollu ihan mita pitais, ei vissiin ladannu akkua koskaan tayteen.

Ilmeni samalla tavalla eli seisonnan jalkeen ei startannu.

Eli kannattaa ensin tarkistaa just niin kunon ehdotettu:

-Lepotilassa virrankulutus (varmista ettei sisavalo tai muu pala mittauksen aikana). Pitais olla 50ma luokkaa

-Onko Akku ehja?

-Ootmo mitannu etta laturi lataa? Jos ei lataa tarkista kaapelit / moottorin maadoitus.

Kirjoitettu

kyllä mun komeron häly syö n. 2 vko:ssa uudenki akun niin kuiviin ettei starttaa.niinku pptaloki sano,sulake irti jos seisoo pidemmän aikaa

ni ei onkelmaa.käyttisponussa kun oli kehno akku,häly tyhjensi sen paris päiväs.

noi äftermarket hälyt on kyllä akkujen surma  m- mä oon ottannu omistani kaikki pois , euron killswitch kyllä riittää m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...