Rebel Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Eli otsikon mukaiseen kulkineeseen tulisi vaihtaa kyseiset osat(näin myyjä minulle suositteli). Itselläni ei vielä tiloja/osaamista riittävästi, jotta homma onnistuisi kunnolla. Puskaradiosta kuulin, että foorumilta löytyisi osaavia kavereita, joilta homma hoituisi. Toisena seikkana huomasin, että kaasu jää ajettaessa helposti "päälle" eli kaasupoljinta pitää kevyesti polkaista, jotta ilmiö korjaantuu. Ei iso ongelma, mutta kiusallinen pidemmän päälle kun ajo on nykivää. Vaijerille täytyy siis tehdä jotain... Sitten vielä yksi (tyhmä) kysymys: tulisiko tpi-koneen käynnistyä kylmänä ilman, että kaasupoljinta tarvitsee painaa puoleen väliin?
F350 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Tuosta kaasun jumittamisesta saattaa tulla isokin ongelma jos se jumittuu pohjaan! Kannattaa tarkistaa että siellä on kaksi palautusjousta. TPI pitäis lähteä käyntiin ilman kaasuun koskemista, olikos tuossa 88:ssa vielä kylmäkäynnistyssuutin, vika voi olla siinä.
Soppa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Kaasun jumittaminen voi johtua rikkinäisestä vakionopeudensäätimestä. Omaan autoon olen kerran vaihtanut venttilivarren kumit kansien ollessa paikallaan. Kompuralla vaan työn alla olevaan pyttyyn ilmaa ja nostelee sitten venttiilijouset pois "sorkkamallisella" työkalulla. Tehtävissä siis on, mutta on aikaavievä homma. En siis tarjoa itseäni hommaa tekemään
balez Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2009 tossa kun joskus kyseltiin menneenä kesänä niin pks seudun korjaamot puhuvat n.500€ kun vaihtavat noi kumit ja samalle pesevät yläkerran paskasta
Rebel Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2009 Kaasun jumittaminen voi johtua rikkinäisestä vakionopeudensäätimestä. Omaan autoon olen kerran vaihtanut venttilivarren kumit kansien ollessa paikallaan. Kompuralla vaan työn alla olevaan pyttyyn ilmaa ja nostelee sitten venttiilijouset pois "sorkkamallisella" työkalulla. Tehtävissä siis on, mutta on aikaavievä homma. En siis tarjoa itseäni hommaa tekemään Vakionopeudensäädintä ei ole, joten vika on jossain muualla. Täytyypä turvautua American Serviceen, mutta kiitos kuitenkin! Tiedänpä nyt ainakin yhden, joka homman osaa tehdä
Rebel Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2009 tossa kun joskus kyseltiin menneenä kesänä niin pks seudun korjaamot puhuvat n.500€ kun vaihtavat noi kumit ja samalle pesevät yläkerran paskasta No tuohon hintaan arvelinkin sen osuvan. Ei auta itku markkinoilla...
Rebel Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2009 Nyt on auto käytetty korjaamolla. Tulpanjohtosarjat olivat alkuperäiset ja ne tuli samalla vaihdatettua. Kuuden vuoden välein suositellaan vaihdettavaksi, joten olihan se jo aikakin Ja selvisi tuo kaasun päälle jääminenkin, läppärungossa on kuulemma akseli väljä. Sanoivat, että irroittaminen onnistuu itse tekemällä. Tosin sen jälkeen oma tieto/taito on kortilla...
Chonder Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2009 mulla olis kanssa venttilinvarren kumien vaihto edessä ens talvena, ajattelin suosiolla irroittaa kannet, samalla voi putsata kaiken + tiivisteet vaihtaa. koneen kilometreistä kun ei ole mitään tietoa
Crisis Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2009 Nyt on auto käytetty korjaamolla. Tulpanjohtosarjat olivat alkuperäiset ja ne tuli samalla vaihdatettua. Kuuden vuoden välein suositellaan vaihdettavaksi, joten olihan se jo aikakin Ja selvisi tuo kaasun päälle jääminenkin, läppärungossa on kuulemma akseli väljä. Sanoivat, että irroittaminen onnistuu itse tekemällä. Tosin sen jälkeen oma tieto/taito on kortilla... Tolla se lapparunko korjaantuu: http://www.summitracing.com/parts/SUM-227705/ Toki kannattaa miettia jos ottais 48mm:t lapat. Isommat lapat kuten linkissa tekee autosta hieman enemman hyokkaavan. En oo viela nahnyt missaan korjaussarjaa sille orkkislapparungolle, ja koska akseli on terasta (en tiia seosta) ja runko alumiinia todennakoisemmin runko on kulunut. Orkkis rungon saattaa saada pellepelottomana korjattua jos koneistaa akselin reian isommaks ja hommaa pronssi/kupari laakeriholkit jostain tilalle ja kayttaa vanhaa akselia. Mutta luulen etta pienemmalla rahalla ja vaivalla paasee kun lappaa vaan uuden lapparungon. Kannattaa samalla uusia TPS anturi ja IAC venttiili niin eipa tarvi niista murehtia.
Nova Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2009 Ei se väljyys haittaa kun rasvaa akselin kunnolla ja laittaa pitkasen kireemmän palautus jousen. Halpaa ja helppoa.
Crisis Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2009 Ei se väljyys haittaa kun rasvaa akselin kunnolla ja laittaa pitkasen kireemmän palautus jousen. Halpaa ja helppoa. totta toikin... mutta kun ei tieda onko valjyys kuinka paha, ei osaa oikeen sanoa etta korjaantuuko rasvalla vai meneeko lappis vaihtoon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään