Jump to content

vaihteen näyttö

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei oo koskaan toiminut pykälän näyttö,purin just näytön pois ja sinne ei tuu ku joku pien lamppu?onko näin?miten toi pitäs toimia käytännössä?-89 ponu.

Kirjoitettu

Ei mitenkään, -89:ssä ei ole näyttöä. Pitää vaan tietää mikä pykälä on päällä,  tai no voi kai  sitä kepin paikkaa tietty vartailla siihen purkamaasi "näyttöön"

Kirjoitettu

mulla nyt otteessa korjauskehoitus viime leimalta tuosta näytöstä,kun sattui mitään tietämätön katsuri!pahensin vielä itse tilannetta kyselemällä että miten

väkisin vaihdettavassa näkee mikä pykälä on päällä!!!heitti jotain sen tapaista että on katsottu että jaloilla saa vedon pois pelistä!!!sen jälkeen pysyin hiljaa.

meinasin kyllä lohkaista että myö automaatilla ajavat ollaankin jalattomia.sori ot.

Kirjoitettu

aika outoa et ei oo mitään vaihteen ilmaisinta.

Kirjoitettu

ei oo ei..

Jouduin ittekin aikoinaan asiasta kiistelemaan katsurin kanssa.

Sanoin vaan ettei manuaalissakaan oo vaihteen ilmaisinta ja siinakin pitaa kepin asennosta paatella mika pykala on sisalla, lapi meni 15min tappelun jalkeen :D

Ja minahan silla ajan prkl....

• 1 year later...
Kirjoitettu

Vanha topic, mut anyway...

Jossakin kuvassa olen nähnyt että 3gen automaatin vaihteiston mittari olisi valaistu. Sitä en tiedä / muista oliko vain se pykä valaistu mikä vaihde oli päällä vai koko taulu valaistu.

Näytti coolilta ja omassani ei sitä valoa ole palanut. pitänee tutkia nyt kun muistin olisiko siellä lamppu joka on palanut vai olisiko joku vain itse rakentanut moisen valaistuksen.

Kirjoitettu

on siin valo.toimii ajovalokatkaisinta kiertämällä->mittarivalot päälle.uutta poltinta vaan jos ei toimi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...