jaham Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2009 ei oo koskaan toiminut pykälän näyttö,purin just näytön pois ja sinne ei tuu ku joku pien lamppu?onko näin?miten toi pitäs toimia käytännössä?-89 ponu.
F350 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 Ei mitenkään, -89:ssä ei ole näyttöä. Pitää vaan tietää mikä pykälä on päällä, tai no voi kai sitä kepin paikkaa tietty vartailla siihen purkamaasi "näyttöön"
pontiac Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 mulla nyt otteessa korjauskehoitus viime leimalta tuosta näytöstä,kun sattui mitään tietämätön katsuri!pahensin vielä itse tilannetta kyselemällä että miten väkisin vaihdettavassa näkee mikä pykälä on päällä!!!heitti jotain sen tapaista että on katsottu että jaloilla saa vedon pois pelistä!!!sen jälkeen pysyin hiljaa. meinasin kyllä lohkaista että myö automaatilla ajavat ollaankin jalattomia.sori ot.
jaham Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 aika outoa et ei oo mitään vaihteen ilmaisinta.
Crisis Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2009 ei oo ei.. Jouduin ittekin aikoinaan asiasta kiistelemaan katsurin kanssa. Sanoin vaan ettei manuaalissakaan oo vaihteen ilmaisinta ja siinakin pitaa kepin asennosta paatella mika pykala on sisalla, lapi meni 15min tappelun jalkeen Ja minahan silla ajan prkl....
Fenix Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Vanha topic, mut anyway... Jossakin kuvassa olen nähnyt että 3gen automaatin vaihteiston mittari olisi valaistu. Sitä en tiedä / muista oliko vain se pykä valaistu mikä vaihde oli päällä vai koko taulu valaistu. Näytti coolilta ja omassani ei sitä valoa ole palanut. pitänee tutkia nyt kun muistin olisiko siellä lamppu joka on palanut vai olisiko joku vain itse rakentanut moisen valaistuksen.
rokzetä Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 on siin valo.toimii ajovalokatkaisinta kiertämällä->mittarivalot päälle.uutta poltinta vaan jos ei toimi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään