Jump to content

Tehtaileeko joku vielä poikkitukia?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli seuraavana hankintalistassa olisi 4 koppaiseen LT1 birdiin poikkituki konehuoneeseen, tehtaileeko joku täällä vielä niitä, edelliset viestit näytti olevan 2006  ???

Tuntuu että autosta tulee korkkiruuvvi kun sopivasti survaisee menemään, korikin näyttää lähteneen hieman "halkeamaan" tuosta takaluukun etureunasta, liekö tuon repeämistä enää mitkään jäykisteet hidasta, mutta kuitenkin :-X

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• pantera

11

• ratskin

10

• _j00na_

7

• Nupa

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

eipä oo tehtailioita aikoihin näkyny. mut -vellun myyntilistalla moinen näyttäs viel olevan.

Kirjoitettu

Voisin yrittää laittaa satsin tällasiakin tulemaan kunhan saan "pajan" toimintaan... tämän vuoden puolella vielä toivottavasti.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Voisin yrittää laittaa satsin tällasiakin tulemaan kunhan saan "pajan" toimintaan... tämän vuoden puolella vielä toivottavasti.

Olis myös kiinnostusta poikkituelle ja vaikka sub-frameille jos niitä satut ruveta tekemään  m/

• 2 months later...
Kirjoitettu

Moro!

Minäkin voisin olla kiinnostunut konetilan poikkituesta gen4 firebirdiin.

-Mikko

Kirjoitettu

Moro!

-Mikko

Jos siihen haukkaan  tota rautaa oot ettimässä  niin siinä on sellanen jo alunperin ... jos se haukka on  :W

Kirjoitettu

Moro!

-Mikko

Minä myös!

Kirjoitettu

Jos tekisin 10kpl setin kopioita tosta  mun SLP'n orkkisraudasta niin ilimottakaas kiinnostustanne..

2-3 kappaletta en ala tekeen kun pitää tehä jigi jotta ne myös sopii paikalleen

Kirjoitettu

Samoilla linjoilla kuin pantera... sitäpaitti mun mallit on camarossa kiinni ja camaro on vielä vieraassa tallissa, joten menee hetki.

Kirjoitettu

Jos tekisin 10kpl setin kopioita tosta  mun SLP'n orkkisraudasta niin ilimottakaas kiinnostustanne..

2-3 kappaletta en ala tekeen kun pitää tehä jigi jotta ne myös sopii paikalleen

Tota, puhutteko Panhart tangosta, vai mistä poikkituesta on kyse? :-\

Kirjoitettu

Tota, puhutteko Panhart tangosta, vai mistä poikkituesta on kyse? :-\

Strut tower brace,

elikkä kuvan poikkituki.

Alkuperänen on 32mm putkee ja mulla on taivutuslestat 33mm putkelle 2,5mm seinämällä, eli tulis vielä tukevampi kuin orkkis m/

tn_PIC_0223.JPG}

Kirjoitettu

Strut tower brace,

elikkä kuvan poikkituki.

Alkuperänen on 32mm putkee ja mulla on taivutuslestat 33mm putkelle 2,5mm seinämällä, eli tulis vielä tukevampi kuin orkkis m/

Ok, samasta puhutaan, mulla on BMR:n säädettävä tanko, Thanks, m/

Kirjoitettu

Ok, samasta puhutaan, mulla on BMR:n säädettävä tanko, Thanks, m/

missä  siinon se säätö ???

Kirjoitettu

missä  siinon se säätö ???

Emmä tieä, mutta papereissa luki, että säädettävä Panhart tanko, :'( :'(

Kirjoitettu

juu.. joo, toihan on aivan eri eläin...panhardi on perän sivutuki ja nyt on kyse perssoniraurasta  :W

Kirjoitettu

juu.. joo, toihan on aivan eri eläin...panhardi on perän sivutuki ja nyt on kyse perssoniraurasta  :W

Ok, thanks, mun englannin ymmärrys ei ole paras mahdollinen,  m/

Kirjoitettu

Täälläkin olis tarvetta Poikkituelle Pontsoon ja melko varmasti myös faijan Camaroonki  m/

Kirjoitettu

ei panhaaaaarti oo konehuoneessa

Kirjoitettu

Firehawkissa ei ole vakiona sitä konehuoneen rautaa, jos ei sitten jonain lisäoptiona saanut. Tutkin vähän noita Firehawkin omistajien kuvagallerioita ja pääosin oli konehuoneet ilman poikittaistukea. Panhard siinä kyllä on alustapäivityksen myötä...

Eli minut voi laskea tarvitsijoiden joukkoon, jos niitä tehtaillaan.

-Mikko

Jos siihen haukkaan  tota rautaa oot ettimässä  niin siinä on sellanen jo alunperin ... jos se haukka on  :W

Tässä vanha linkki ostokseen, menee konttiin näillä näppylöillä huollon jälkeen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170454727055&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEUSX%3AIT

Kirjoitettu

Firehawkissa ei ole vakiona sitä konehuoneen rautaa, jos ei sitten jonain lisäoptiona saanut. Tutkin vähän noita Firehawkin omistajien kuvagallerioita ja pääosin oli konehuoneet ilman poikittaistukea. Panhard siinä kyllä on alustapäivityksen myötä...

-Mikko

Tässä vanha linkki ostokseen, menee konttiin näillä näppylöillä huollon jälkeen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170454727055&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEUSX%3AIT

onnittelut hankinnasta. meitä tuollainen punainen jo löytyykin.ja ilman konetilan poikki tukia .

niin pandhar tankohan on jokaises kolmos ja nelos korises f-bodys vakionakin,jos se puuttuis niin vois olla vähän onhoinen ajella.

Kirjoitettu

-Mikko

Ok, eli väärässäolin  :-\ no compeis on ja oletin että f.hawkeissa myös kun niitä niin monessa oon nähny..

juu rautoja voisin tehä tässä ku sopiva rakonen tulee , paan vaikka yyveetä kun tehas käynnistyy  :D

• 2 months later...
Kirjoitettu

Vanhaaihe , mutta kysytään ; Tekeeköhän näitä vielä joku osaava foorumilainen?

tarvetta olis  m/

Kirjoitettu

??? ???

Eikö kukaan muka tee enään ?

Näille varmasti olisi kysyntää... :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...