Kake Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2009 Eli seuraavana hankintalistassa olisi 4 koppaiseen LT1 birdiin poikkituki konehuoneeseen, tehtaileeko joku täällä vielä niitä, edelliset viestit näytti olevan 2006 Tuntuu että autosta tulee korkkiruuvvi kun sopivasti survaisee menemään, korikin näyttää lähteneen hieman "halkeamaan" tuosta takaluukun etureunasta, liekö tuon repeämistä enää mitkään jäykisteet hidasta, mutta kuitenkin
mikke Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2009 eipä oo tehtailioita aikoihin näkyny. mut -vellun myyntilistalla moinen näyttäs viel olevan.
Nupa Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2009 Voisin yrittää laittaa satsin tällasiakin tulemaan kunhan saan "pajan" toimintaan... tämän vuoden puolella vielä toivottavasti.
Oiski Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2010 Voisin yrittää laittaa satsin tällasiakin tulemaan kunhan saan "pajan" toimintaan... tämän vuoden puolella vielä toivottavasti. Olis myös kiinnostusta poikkituelle ja vaikka sub-frameille jos niitä satut ruveta tekemään
Aaltospoika Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Moro! Minäkin voisin olla kiinnostunut konetilan poikkituesta gen4 firebirdiin. -Mikko
pantera Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Moro! Minäkin voisin olla kiinnostunut konetilan poikkituesta gen4 firebirdiin. -Mikko Jos siihen haukkaan tota rautaa oot ettimässä niin siinä on sellanen jo alunperin ... jos se haukka on
sikanopee Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Moro! Minäkin voisin olla kiinnostunut konetilan poikkituesta gen4 firebirdiin. -Mikko Minä myös!
AJ Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Ja täällä olis tarvetta kans yhdelle -99 Camaroon
pantera Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Jos tekisin 10kpl setin kopioita tosta mun SLP'n orkkisraudasta niin ilimottakaas kiinnostustanne.. 2-3 kappaletta en ala tekeen kun pitää tehä jigi jotta ne myös sopii paikalleen
Nupa Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Samoilla linjoilla kuin pantera... sitäpaitti mun mallit on camarossa kiinni ja camaro on vielä vieraassa tallissa, joten menee hetki.
ratskin Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Jos tekisin 10kpl setin kopioita tosta mun SLP'n orkkisraudasta niin ilimottakaas kiinnostustanne.. 2-3 kappaletta en ala tekeen kun pitää tehä jigi jotta ne myös sopii paikalleen Tota, puhutteko Panhart tangosta, vai mistä poikkituesta on kyse?
pantera Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Tota, puhutteko Panhart tangosta, vai mistä poikkituesta on kyse? Strut tower brace, elikkä kuvan poikkituki. Alkuperänen on 32mm putkee ja mulla on taivutuslestat 33mm putkelle 2,5mm seinämällä, eli tulis vielä tukevampi kuin orkkis
ratskin Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Strut tower brace, elikkä kuvan poikkituki. Alkuperänen on 32mm putkee ja mulla on taivutuslestat 33mm putkelle 2,5mm seinämällä, eli tulis vielä tukevampi kuin orkkis Ok, samasta puhutaan, mulla on BMR:n säädettävä tanko, Thanks,
pantera Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Ok, samasta puhutaan, mulla on BMR:n säädettävä tanko, Thanks, missä siinon se säätö
ratskin Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 missä siinon se säätö Emmä tieä, mutta papereissa luki, että säädettävä Panhart tanko, :'( :'(
pantera Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Emmä tieä, mutta papereissa luki, että säädettävä Panhart tanko, :'( :'( juu.. joo, toihan on aivan eri eläin...panhardi on perän sivutuki ja nyt on kyse perssoniraurasta
ratskin Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 juu.. joo, toihan on aivan eri eläin...panhardi on perän sivutuki ja nyt on kyse perssoniraurasta Ok, thanks, mun englannin ymmärrys ei ole paras mahdollinen,
_j00na_ Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2010 Täälläkin olis tarvetta Poikkituelle Pontsoon ja melko varmasti myös faijan Camaroonki
pate Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2010 Emmä tieä, mutta papereissa luki, että säädettävä Panhart tanko, :'( :'( ei panhaaaaarti oo konehuoneessa
ratskin Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2010 ei panhaaaaarti oo konehuoneessa Ei niin Pantera oikaisi jo,
Aaltospoika Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Firehawkissa ei ole vakiona sitä konehuoneen rautaa, jos ei sitten jonain lisäoptiona saanut. Tutkin vähän noita Firehawkin omistajien kuvagallerioita ja pääosin oli konehuoneet ilman poikittaistukea. Panhard siinä kyllä on alustapäivityksen myötä... Eli minut voi laskea tarvitsijoiden joukkoon, jos niitä tehtaillaan. -Mikko Jos siihen haukkaan tota rautaa oot ettimässä niin siinä on sellanen jo alunperin ... jos se haukka on Tässä vanha linkki ostokseen, menee konttiin näillä näppylöillä huollon jälkeen. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170454727055&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEUSX%3AIT
pile Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Firehawkissa ei ole vakiona sitä konehuoneen rautaa, jos ei sitten jonain lisäoptiona saanut. Tutkin vähän noita Firehawkin omistajien kuvagallerioita ja pääosin oli konehuoneet ilman poikittaistukea. Panhard siinä kyllä on alustapäivityksen myötä... Eli minut voi laskea tarvitsijoiden joukkoon, jos niitä tehtaillaan. -Mikko Tässä vanha linkki ostokseen, menee konttiin näillä näppylöillä huollon jälkeen. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170454727055&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEUSX%3AIT onnittelut hankinnasta. meitä tuollainen punainen jo löytyykin.ja ilman konetilan poikki tukia . niin pandhar tankohan on jokaises kolmos ja nelos korises f-bodys vakionakin,jos se puuttuis niin vois olla vähän onhoinen ajella.
pantera Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Firehawkissa ei ole vakiona sitä konehuoneen rautaa, jos ei sitten jonain lisäoptiona saanut. Tutkin vähän noita Firehawkin omistajien kuvagallerioita ja pääosin oli konehuoneet ilman poikittaistukea. Panhard siinä kyllä on alustapäivityksen myötä... Eli minut voi laskea tarvitsijoiden joukkoon, jos niitä tehtaillaan. -Mikko Ok, eli väärässäolin no compeis on ja oletin että f.hawkeissa myös kun niitä niin monessa oon nähny.. juu rautoja voisin tehä tässä ku sopiva rakonen tulee , paan vaikka yyveetä kun tehas käynnistyy
_j00na_ Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Vanhaaihe , mutta kysytään ; Tekeeköhän näitä vielä joku osaava foorumilainen? tarvetta olis
_j00na_ Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 ??? Eikö kukaan muka tee enään ? Näille varmasti olisi kysyntää...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään