Guest ruskis Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Osasto:PROJEKTIT:ILKUN PAXTON'S SUPERCHARGED GTA (Ilkun tehodiagrammi sivulla 3) Mitä tossa ilkun tehodiagrammissa tarkoittaa pyöräteho 326Hp lisäksi kirjoitettu 339 hp. Mulla on tehodiagrammi vuodelta 96 omasta autosta (TA GTA 5.7l vm 88), missä pyöräteho 227hp (käsin kirjoitettu 239 hp)ja moottoriteho 264hp (käsin kirjoitettu 278hp). Alunperin mun autossa pitäis olla 225hp? (tai 235hp?). Mulla on vaihdettu ainakin imusarja ja ehkä jotain muutakin? Ilmoitettu teho 225hp (tai 235hp) onko se moottoriteho vai takapyöräteho - käsittääkseni moottori. Viisaat auttakaa tyhymää.
Ilku Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2004 Eiköhän noi käsinkirjoitetut numerot ole niitä laskennallisia välityshäviöitä ja ilman kosteus ja -lämpötilakorjauksia. Eli ne käsinkirjoitetut tehot ovat niitä oikeita tehoja. Eli tämä siksi, että penkitys olisi todenmukainen ilmankosteudesta ja lämpötilasta riippumatta kaikille dynottajille ilmaan ja olosuhteisiin katsomatta. Kuumana kesäpäivänä tulee enemmän korjausta kuin viileänä syksyisenä iltana. JUSSI: Eiköhän tuo sun teho ole kuitenkin moottoriteho ja näin takapyöriin jää välityshäviön takia muutamia kymmeniä hevosia vähemmän. Joku "viisas" voi tosiaan vielä tarkentaa ja etsiä niitä pilkkuvirheitä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään