Jump to content

4 Gen pyyhkiän varsi, millä hemmetillä se on kiinni?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli niinkin maata mullistava operaatio kun pyyhkijän varren irroitus ei tahdo luonnistua. Joka paikassa sanotaan "sitten vain irroitat varren". Siinä on 1 mutteri päällä, eikä mitään sokkia taikka mekanismeja näyttäisi muuten olevan. Mutterin irroituksen jälkeen ei varsi inahdakkaan vaikka mitä tekisi. Pitääkö tuota huitoa jollain 20 kilon hienosäätölekalla ja pitää lankulla vartta vastaan jotta se lähtee vai onko tuossa tosiaan joku hienompi systeemi?

Kirjoitettu

Eli niinkin maata mullistava operaatio kun pyyhkijän varren irroitus ei tahdo luonnistua. Joka paikassa sanotaan "sitten vain irroitat varren". Siinä on 1 mutteri päällä, eikä mitään sokkia taikka mekanismeja näyttäisi muuten olevan. Mutterin irroituksen jälkeen ei varsi inahdakkaan vaikka mitä tekisi. Pitääkö tuota huitoa jollain 20 kilon hienosäätölekalla ja pitää lankulla vartta vastaan jotta se lähtee vai onko tuossa tosiaan joku hienompi systeemi?

Se akseli on hammastettu kartio. Kiinni ne varret ei ole kuin sillä yhdellä mutterilla ja kauhialla kitkalla. Itse irroitin laittamalla riman poikittain siihen viereen ja kampesin isolla ruuvitaltalla varret irti. Yks konsti vois olla löysätä ruuvit ja antaa niiden pyyhkijöiden olla paikallaan ja käynnissä, jos vaikka vahingossa irtoisivat (ei kannata varmaan ajamaan lähteä).  Kovaa uskoa vaan, kyllä ne irtoo  m/
Kirjoitettu

mää turvauduin ulosvetäjään ku ei muuten lähteny, mutteri vähä huulille kierrettä suojaamaan käpälät varren alle ja sit ruuvaamaan ::)

Kirjoitettu

mää turvauduin ulosvetäjään ku ei muuten lähteny, mutteri vähä huulille kierrettä suojaamaan käpälät varren alle ja sit ruuvaamaan ::)

Se oikee tapa m/
Kirjoitettu

Mulla ei ollut sopivaa ulosvetäjää  :o    :-[  mä ja mun neuvot.... jupinaa
Kirjoitettu

Mulla ei ollut sopivaa ulosvetäjää  :o     :-[   mä ja mun neuvot.... jupinaa

no ei mullakaan sopivaa mut yks vetäjä sentään tallista löyty mikä suostu toimimaan. toi hapettunu alumiini puree kiinni aika pirusti

Kirjoitettu

Ite yritin kans eka laittaa lankun pätkä viereen ja kammeta sorkkaraudalla, mut ei lähtenyt. Pakko oli käyttää ulosvetäjää ja pieni napautus vasaralla ulosvetäjän päähän, niin johan lähti.

Kirjoitettu

Ite yritin kans eka laittaa lankun pätkä viereen ja kammeta sorkkaraudalla, mut ei lähtenyt. Pakko oli käyttää ulosvetäjää ja pieni napautus vasaralla ulosvetäjän päähän, niin johan lähti.

Juu hain äsken biltemasta pari ulosvetäjää, molemmat liian isoja mutta sai taiteiltua kumminki. Tuossa rikkoo äkkiä tuulilasin kun alkaa leikkimään nuien kanssa.

Pitääs pistää jotain vaseliinia ny tuonne vällii nii lähtee ens kerral paremmi  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...