Jump to content

Gta:n vanteet edestä taakse?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oletteko vaihtaneet GTA:n vanteita edestä taakse ja vaikuttaako ajettavuuteen mitenkään? Etuvanteessahan on isompi "huuli" ja siksi sopisi taakse paremmin. Kokeilin mallata vanteita toisinpäin niin tavallaan ihan jees, mut näytti vähän karulta kun takavanne tulee vähän ulos ja etuvanne jää sisään. Spacerit jos laittas eteen niin vois olla jees tai hommais 2kpl etuvanteita lisää nii olis 4kpl leveitä huulia.

Kirjoitettu

varmista vapaa tila edessä ettei se etuakselille asennettu takavanne ota iskariin kiinni, jollain gta vanteella moinen ominaisuus on ollu. ihan vaan ettei tuu ylläreitä

Kirjoitettu

Eikös GTA vanteissa mennyt niin, että etuvanteita ei saanut laittaa taakse ja taas päinvastoin  ???

Kirjoitettu

Ei onnistu. Vanteiden ET on erilainen. Takavanteet edessä osuu vuorenvarmasti jarruvermeisiin. Etuvanteet takana kyllä toimii.

Kirjoitettu

Tossa mun kisacamarossa on gta:n etuvanteet ympäriinsä, takana menee juuri lokasuojan kaaren sisään, rata-ajossa hyvä tuo mahdollisimman leveä raideväli

Kirjoitettu

Takavanne ei sovi vakio alustalla ainakaan eteen. Osuu iskaritolppaan vanteen huuli.

Mulla kokemusta 16" / 8.5" formulan vanteista.

Kirjoitettu

Pitäisiköhän kertoa vielä kerran että takavanne ei käy eteen. Ottaa kiinni. On kokemusta asiasta...

Kirjoitettu

Takavanne ei sovi vakio alustalla ainakaan eteen. Osuu iskaritolppaan vanteen huuli.

Mulla kokemusta 16" / 8.5" formulan vanteista.

ja mä oon elänyt käsityksessä että nää on vaan 8" leveitä ::) gta sekä formula vanteet

Kirjoitettu

ja mä oon elänyt käsityksessä että nää on vaan 8" leveitä ::) gta sekä formula vanteet

Joku oli oikeen mitannut ja saanut 8.5". ameriikassa kun toi tuuma on pienin mittayksikko toleranssit on hiukan isoja ;D

Kirjoitettu

Joku oli oikeen mitannut ja saanut 8.5". ameriikassa kun toi tuuma on pienin mittayksikko toleranssit on hiukan isoja ;D

jaa, no prkl..  ;D vois ihan huvin vuoksi mitata  ;D

Kirjoitettu

Jotku voi olla.. Mulla valussa oli 16 x 8.5" J

En tiia sitten mitataanko euroopassa eri tavalla?

Ainiin ja aloin pallistelee ku mittasin. Maki luulin etta se on 8" tasan.

Kirjoitettu

Joo taidan pitää vanteet oikein päin. Kerran kokeiltu kaverin kans et laitettiin ohuet spaceir eteen ettei hankaa minnekkään, mut tuntu et ajettavuus muuttui hieman oudoksi. Eli paras lie antaa olla niinku tehtaalta tullu

Kirjoitettu

Yleensä noista spacereista ei seuraa mitään hyvää ajo ominaisuuksille...

Kirjoitettu

Nii ein nuo ravistanut ollenkaan vaan jotenki tuntu et ohjaus oli hirveen jäykkä. Varmaan ku eturenkaat kulki hirveän kapealla ja takana tuli taas melkein ulos kaaresta niin sillä voi olla vaikutusta asiaan :)

Kirjoitettu

10 vuotta ollut vanteet väärinpäin ja hyvin pyörii. Se vaan täytyy katsoa ettei edessä ole painoja vanteen sisäreunassa,painot  ottavat muuten kiinni raidetangon päähän.

Kirjoitettu

10 vuotta ollut vanteet väärinpäin ja hyvin pyörii. Se vaan täytyy katsoa ettei edessä ole painoja vanteen sisäreunassa,painot  ottavat muuten kiinni raidetangon päähän.

Hassua ku mulla otti firebird formulan vanne tolpan kylkeen kiinni vaikka ei ollu painoja valissa.

Taitaa olla noita vanteita eri vuosina eri mitoilla???

Kirjoitettu

Hommasin tuon oman katiskan kk sitten ja huomasin kans jälkeen päin, että on etuvanteet takana...tai siis kaveri huomas.

Hyvin se silti liikku 30km, kun sen ajoin talviseisontaan ja ei ottanu mihinkään kiinni. Mulla tosin on takana rumpujarrut jos sillä jotain merkitystä on.

Kirjoitettu

Hommasin tuon oman katiskan kk sitten ja huomasin kans jälkeen päin, että on etuvanteet takana...tai siis kaveri huomas.

Siis leveämmällä huulella oleva on se etuvanne.

Muutama tuttu luullut myös että autossani takavanteet edessä vaikka ne olivatkin ihan oikein laitettu.

Kirjoitettu

Siis leveämmällä huulella oleva on se etuvanne.

Muutama tuttu luullut myös että autossani takavanteet edessä vaikka ne olivatkin ihan oikein laitettu.

Jep, leveemmällä huulella olevat vanteet on takana...sopii kyl mun silmään hyvin noin. ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...