Jump to content

Gta:n maalaukseen mielipiteitä??

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jees elikkä tässä pikkuhiljaa alotellut purkamaan autoa maalausta varten ja tuli mieleen että jos tekisi hieman erinlaisen ja häijymmän yksilön. Mitäpä mieltä olette seuraavasta sävystä gta:n pintaan    http://farm4.static.flickr.com/3498/3283335805_7870391b28_b.jpg

Tarkoitus ei ole missään nimessä tehdä mattamustaa rottamaalausta ja vaan ihan kunnollinen silkinhimmeä musta. Kyselin jo alustavasti maaliliikkeestä niin tarjosivat mustaa johon on lisätty mattausainetta, mutta en tiedä sen likakestävyydestä tai pikemminkin puhdistamisen helppoudesta. Jenkkilän sivuilta luin että parempi tulis jos ensiks maalaa mustaksi ja sitten vetäsee päälle matan tai himmeän lakan, voi kuulemma vaikka vahata sen ja on helpompi puhdistaa.

Mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä väristä tulemaan  \m/

Kirjoitettu

Hieno väri!! Mutta vaatii Ehdottomasti blingiä kaverikseen! Vannetta,kiiltävät merkit ja valot ym.. Muuten näyttää ainoastaan haalistuneelta alkup. maalille  ::)

Itse vetäisin tuon just niin,että eka normaali musta ja siihen himmeä lakka (mut enhän mää mitää maalauksest ymmärrä  :W ) Jos vetää 1-kerros maalilla tuon suoraan himmeäksi,niin on aika painajainen pitää hienona.

Kirjoitettu

Niin sen takia just itsekkin olen miettinyt että vedän ekaks mustan kerroksen(autohan on jo musta) että maalipinta on jokapuolella ehjä, kevyesti hion sen ja sitten vedän pari-kolme kerrosta silkinhimmeää lakkaa pintaa. Se tuossa värissä kans on hyvä että pystyy maalaamaan tallissakin kun pinnan ei tarte olla ihan niin just kuin oikein kiiltävää pintaa tehtäessä :)  Jollain ihme puhdistusaineella sen 1 kerros maalinkin sais pidettyä puhtaana, mutta helpompi käytännössä ja lujempi tämä 2 kerros menetelmä. Niin sitä blingiä no tarkotus oli ottaa kumit pois noilta gta:n vanteilta ja maalata keskiöt jollain hieman kupariin heittävällä kullalla vähän niinku monissa BBS:n vanteissa ja kiillottaa lippa tosi kiiltäväksi. Käy hyvin gta:n logojen ja kultaisten lintujen kans. Takavalot jo hioin ja lakkasin niin nekin kiiltävänä antaa hienoa kontrastia, takalasin lakkasin tummemmaksi. Pakoputkiston rakennus on vielä kesken ku mietin vedänkö takarenkaan eteen vai perään ulostulot. Taakse jos vedän niin laitan kiiltävän rosterisen pöntön rosterisilla ulostuloilla niin sekin antaa hienosti kiiltoa.

Olen ajatellut myös joitan muita vanteita, mutta pitää nyt alkuun pitää budjettia pienempänä kun joutuu säästämään koneeseen jonkun euron ja onhan gta:n vanteet ainakin minun mielestä hienot  :D

Kirjoitettu

antaa hienoa kontrastia

Tuossa on juuri se mikä pitää ottaa huomioon himmeän maalin kanssa,jos ei halua lintta-lookkia  m/

-Kysäiseppä jostain maalaamosta paljonko ottaisivat lakkauksesta...  ::) Vaikka onkin silkinhimmeä,niin kyl ne roskat siinäkin näkyy ja omat haasteensa hioa ja kiillottaa ne pois tollasesta lakasta. Lisäksi talli-kompuroissa todella harvoin kunnon ryynikuivaimia ja öljyn-erottelijoita paineilmalle. Vituttaa kun pientä oravaa se öljy-/vesitippa keskellä konepeltiä..  m-

Kirjoitettu

Meillä on kyllä ISO kompura kun seinän takana rengasliike ja niiden kans sama kompura ja on kunnon erottimetkin. Talli itsessään ei tietysti mikään leikkaus-sali ole :) Se vois olla yks mahdollisuus että itse vetäsis sen mustan ja hioisi sen ja käyttäs maalaamossa lakattavana. Olin lukevinaan että sen himmeän lakkauksen pitää onnistua joka kohdassa samalla lailla ettei tule aaltoileva/laikukas himmennys. Tuon mustan vetäminen ei ole mikään ongelma kun se tulee hiottua jokatapauksessa kevyesti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...