Jump to content

3.gen Eurotakavalot -> hunajakennoihin ?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ostin ebaystä todella sopivasti 87´TA:n ne ainoat oikeat "ruudukkotakavalot" ja nyt tarvis tietää, että ku eurovaloissa on niin pirunmonta polttimoa ja näissä vain 4kpl per puoli et onko noissa yhtään samat polttimoidenpohjat ku eurovaloissa ? Eurovaloissahan on pirusti noita pelkkiä lasikanta parkipolttimoita ? Täytyy varmaan ja vissiin tilata "Nippeli-Tepolta" polttimokantoja ? Antakaa jelppivä !!! Tepolla on noita varastossa  m/ Tämä kysely siis siksi kun hämärä muistikuva noista, mut ku en oo vielä repinyt niitä auki asti  . . .

Kirjoitettu

onks eurovaloissa keltaset vilkut ja kennovaloissa punaset siin olis yks polttimopiden määrään vaikuttava tekiä.

Kirjoitettu

Oon muuttanut eurovalot -82 valoiksi. Kyllä piti nippelistä tilata muutamat pohjat,mut en väkisinkään muista montako...

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tähän täytynee lisätä jotta silloin kun itse edelliseen 3 genneriini vaihdoin eurovalot hunajakennoihin niin se peliti johon valot ruuvataan vaatii kiekkosahaa tai isoa lekaa sitten olan takaa, ainakin meikäläisen 89 GTA vaati, ei mahtuna muuten polttimoiden perät millään sisään  ::)

Itse polttimot riittivät komeasti, osa vain jäi "käyttämättä" roikkumaan pois, ei tarvinnut polttimoita eikä kantoja vaihdella  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...