Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 http://www.summitracing.com/parts/EDL-5297/?rtype=10 Eli tollanen nyt osu silmiin ja mietiskelin, että toshan ois aika paljon tavaraa ja tulis vissii hiukan halvemmaks ku ostaa erikseen Tosin epäilyttää noi iskarit ja jouset... tekeeköhän noilla mitään, vai onko yhen kesän jälkee kaatsikamaa
Z-mo Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Jouset on nähtävästi Eibachin tekosia, joten siinä nyt ei ihan metsään voi mennä. Ja ainaki ite oon saanu sellasen käsityksen Edelbrockin iskareista, että olis ihan jees. Omaa kokemusta ei ole. Tuntuis kyllä fiksun hintaselta paketilta.
Rale Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 http://www.summitracing.com/parts/EDL-5297/?rtype=10 Eli tollanen nyt osu silmiin ja mietiskelin, että toshan ois aika paljon tavaraa ja tulis vissii hiukan halvemmaks ku ostaa erikseen Tosin epäilyttää noi iskarit ja jouset... tekeeköhän noilla mitään, vai onko yhen kesän jälkee kaatsikamaa ihan hyvän näköinen paketti ainoastaan noi iskarit vaihtaisin hajotessaan koni:in tai bilstein:hin. jos saatavilla ota bilstein:in iskarit seuraavaksi
-vellu Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Pari kommenttia: - Nelosgennerissä voi mennä metsään juuri Eibachin jousilla liian löysät takana, pohjaa siis helposti. - "Trailing ArmsTorque" ... on aika hassu kun tulee perinteisesti vahdelaatikon perään kiinni eikä pohjaan niin kuin yleensä paremmissa torque armeissa
Z-mo Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2010 - "Trailing ArmsTorque" ... on aika hassu kun tulee perinteisesti vahdelaatikon perään kiinni eikä pohjaan niin kuin yleensä paremmissa torque armeissa Jääny pilkku laittamatta Summitin kaverilla... Toihan tulee laatikon perään kiinni, ihan kuten tehtaankin torque arm. Mitäs hassua siinä on?
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Pari kommenttia: - Nelosgennerissä voi mennä metsään juuri Eibachin jousilla liian löysät takana, pohjaa siis helposti. - "Trailing ArmsTorque" ... on aika hassu kun tulee perinteisesti vahdelaatikon perään kiinni eikä pohjaan niin kuin yleensä paremmissa torque armeissa Mitkä jouset ois sit hyvät Tarkotus ei olis ihan tonttiin vetästä, mutta jotain 1,5" kumminkin
accident Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Mulla on toi paketti. Torque armi on vielä asentamatta, mutta eiköhän sekin paikoilleen mene kevään korvalla. Tossa paketissa on Eibachin Pro kitit ja ne laski n. 1", edessä korkeutta voi säätää. Tyytyväinen olen pakettiin, kun en paremmasta tiedä (en ole muita alustasarjoja testannut).
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Mulla on toi paketti. Torque armi on vielä asentamatta, mutta eiköhän sekin paikoilleen mene kevään korvalla. Tossa paketissa on Eibachin Pro kitit ja ne laski n. 1", edessä korkeutta voi säätää. Tyytyväinen olen pakettiin, kun en paremmasta tiedä (en ole muita alustasarjoja testannut). Tilasitko suoraan tuolta, vai mistä hommasit?
accident Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Tilasin sen RP:n kautta. Paketti painaa muistaakseni 47 kg jolloin Summitilta olisi tullut rahtikuluja turhan paljon.
pantera Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Mitkä jouset ois sit hyvät Tarkotus ei olis ihan tonttiin vetästä, mutta jotain 1,5" kumminkin SLP Mun Compissa, joka on slp'n tekosia ,on kyllä paras alusta mitä on tullu f-bodeissa vastaan. Iso ero esim CETA'n WS6 alustaan Ei pintakova eikä liian matala, toimii Ja bilsteinin iskarit on kans aika
ratskin Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 SLP Mun Compissa, joka on slp'n tekosia ,on kyllä paras alusta mitä on tullu f-bodeissa vastaan. Iso ero esim CETA'n WS6 alustaan Ei pintakova eikä liian matala, toimii Ja bilsteinin iskarit on kans aika Kysymys, jos mulla on vakiojouset ja aion alentaa niitä n. 25mm ja on BMR sug frame jäykisteet sekä GlopalWestin Track link niin mikä versio Bilsteinin iskareista voisi olla hyvä, kiesi on nyt jo sika jäykkä, välivevyn pullistuma ei kestä enää jäykempää,
Z-mo Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2010 Kysymys, jos mulla on vakiojouset ja aion alentaa niitä n. 25mm ja on BMR sug frame jäykisteet sekä GlopalWestin Track link niin mikä versio Bilsteinin iskareista voisi olla hyvä, kiesi on nyt jo sika jäykkä, välivevyn pullistuma ei kestä enää jäykempää, Ei se vakiojousilla hirveen jäykkä voi olla. Vaikka kyllähän jämäkät iskarit vaikuttaa kyllä jäykkyyteenkin... Mitkä iskarit sulla nyt on? Panteran kehumat Bilstein by SLP iskarit: http://www.summitracing.com/parts/SLE-70008/ Jotkut jäykkyys säädettävät vois tietty olla ihan fiksut, jos haluaa jossain kohtaa vähän pehmentää niin no problemo.
ratskin Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2010 Ei se vakiojousilla hirveen jäykkä voi olla. Vaikka kyllähän jämäkät iskarit vaikuttaa kyllä jäykkyyteenkin... Mitkä iskarit sulla nyt on? Panteran kehumat Bilstein by SLP iskarit: http://www.summitracing.com/parts/SLE-70008/ Jotkut jäykkyys säädettävät vois tietty olla ihan fiksut, jos haluaa jossain kohtaa vähän pehmentää niin no problemo. Thanks, ehkä siellä ei ole vakiojouset, nyt en pääse tarkastamaan, iskareita koskee sama, tosin syksyllä yritin niitä tutkia, mutta ei niistä oikein ota selvää, alkuperäisiltä eivät näytä.
driv3r Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2010 oisko tietoo löytyykö näihin 4geneihin kohtuuhintaista coil over sarjaa? euroihin on melkein joka merkkillä..
Z-mo Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2010 oisko tietoo löytyykö näihin 4geneihin kohtuuhintaista coil over sarjaa? euroihin on melkein joka merkkillä.. 4genissähän etupäässä on jo jousi iskarin ympärillä. Spohnilta ainakin saa takapäähän coil overit. http://www.spohn.net/shop/1993-1997-GM-F-Body/Suspension/Rear-Coil-Over-Kits/
driv3r Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2010 tekiskö tälläsella paketilla mitaan.. http://www.summitracing.com/parts/GLS-C0-32SR/ mikä merkki se tuo golobal west suspension on ku en oo koskaan kuullu ..ton etupään kaveriksi sportlinea näkyis saavan kpl:leitttain jos sellaset pistäs taakse
ratskin Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2010 tekiskö tälläsella paketilla mitaan.. http://www.summitracing.com/parts/GLS-C0-32SR/ mikä merkki se tuo golobal west suspension on ku en oo koskaan kuullu ..ton etupään kaveriksi sportlinea näkyis saavan kpl:leitttain jos sellaset pistäs taakse Niin olikohan se Tradeparts vai Racers place kun edustaa merkkiä suomessa, kyllähän Global West on ihan ammattifirma alalla,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään