Lady Firebird Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Facebook on aivan loistava ja siellä ollaan vaikka tulis maksulliseksi. Ei niitä hiton kutsuja oo pakko ees tarkistaa mitä ovat ja kaikki mafiawars yms jutut saa piiloon. Facebookin on tutkittu parantavan muistia ja se auttaa pitämään yllä vanhoja kaveri/ystävyyssuhteita joista voi olla oikeesti jotain hyötyäkin joskus. Joo, ite just kans löytäny sieltä mm. vanhoja kavereita joihin yhteydenpito on katkennu aikanaan syystä tai toisesta.
HFB Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Joo, ite just kans löytäny sieltä mm. vanhoja kavereita joihin yhteydenpito on katkennu aikanaan syystä tai toisesta. tuo taas on just syy miks ite en oo tuolla mut en aio avautua ko. sivustoa vastaan, en vaan syty ite tuohon ja that's it. piti päästä kertomaa
Nupa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 on tää naamakirja kyllä kieltämättä vaarallinen http://www.iltalehti.fi/digi/2010011510933472_du.shtml kun kuka tahansa voi perustaa "yhteisön" ja sit muutella sitä miten tahansa...
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Onko muilla facebook tässä viime aikoina tehny sitä. että kun yrittää mennä sinne etusivulle missä näkyy muitten tilapäivitykset niin tulee joku "internet explorer ei voi avata sivustoa, toiminto hylättiin" tai jotain sinne päin ja tulee vaan valkonen sivu?
Puuhis Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Onko muilla facebook tässä viime aikoina tehny sitä. että kun yrittää mennä sinne etusivulle missä näkyy muitten tilapäivitykset niin tulee joku "sivua ei voi näyttää" tai jotain sinne päin ja tulee vaan valkonen sivu? Ei ongelmia täällä
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Ei ongelmia täällä Mikä käyttis? mulla on Vista.
Puuhis Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Mikä käyttis? mulla on Vista. Vista täälläkin / läppärissa xp Pro molemmat toimii ja minikannettavassa Xp home sekin toimii
TomiV Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Eip oo kans naamakirja tökkiny mut Vista sitäki enemmän.. Onneks koht menee takuu umpeen koneesta ni voi vaihtaa surutta käyttiksen.
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Mul ei ole ollut Vistan kanssa mitään ongelmia, reilut kaks vuotta ollu tää mut luulen että toi facebook vika on mun selaimessa, pitää koittaa Firefoxia.
rokzetä Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 voi ei! mä oon höpsö kun en oo vielä facebookissa....hi,hi liittyiskö. empä taia,hengailu tällä foorumilla täyttää mun tietsikalla olo kiintiön.
Oiski Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Onko muilla facebook tässä viime aikoina tehny sitä. että kun yrittää mennä sinne etusivulle missä näkyy muitten tilapäivitykset niin tulee joku "internet explorer ei voi avata sivustoa, toiminto hylättiin" tai jotain sinne päin ja tulee vaan valkonen sivu? Jep on tehny, hylkäsin explorerin niin ei oo enää tapahtunu tuollasta
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jep on tehny, hylkäsin explorerin niin ei oo enää tapahtunu tuollasta Ok. Niin mä vähän aattelinki että explorerissa vika.
Sarita Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Minä, joka olin täysin FB:tä vastaan, menin liittymään siihen syksyllä! Hauskaa, olen löytänyt sieltä ihmisiä menneisyydestäni ja nykyisyydestä. Sitä en vain tajua, että miksi FB koko ajan tyrkyttää mun kaveriksi Teuvo Lomania? Ei, en tunne piste.
Toni Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Minä, joka olin täysin FB:tä vastaan, menin liittymään siihen syksyllä! Hauskaa, olen löytänyt sieltä ihmisiä menneisyydestäni ja nykyisyydestä. Sitä en vain tajua, että miksi FB koko ajan tyrkyttää mun kaveriksi Teuvo Lomania? Ei, en tunne piste. Riittää et yks sun kaveris tuntee.
Sarita Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Riittää et yks sun kaveris tuntee. Ai se olikin sun kaveri ok. Mutta en oikeasti käsitä niitä FB:llä, jotka hyväksyy kaikki kaverikseen. Siis, ihan ventovieraat, joita ei koskaan ole tavannut tai kuullut. Eri asia esim. täällä. En mäkään ole nähnyt kaikkia tyyppejä meidän kerhossa, mutta tavallaan "tunnen" heidät, tämän forumin kautta! Ja nytkin tuli talvimeetissä nähtyä muutama uusi naama, jotka täällä kirjoittelee.
Toni Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2010 Ai se olikin sun kaveri ok. Mutta en oikeasti käsitä niitä FB:llä, jotka hyväksyy kaikki kaverikseen. Siis, ihan ventovieraat, joita ei koskaan ole tavannut tai kuullut. Eri asia esim. täällä. En mäkään ole nähnyt kaikkia tyyppejä meidän kerhossa, mutta tavallaan "tunnen" heidät, tämän forumin kautta! Ja nytkin tuli talvimeetissä nähtyä muutama uusi naama, jotka täällä kirjoittelee. Ei kuulu mun kaveripiiriin
Lady Firebird Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Mutta en oikeasti käsitä niitä FB:llä, jotka hyväksyy kaikki kaverikseen. Siis, ihan ventovieraat, joita ei koskaan ole tavannut tai kuullut. Joo, en mäkään tajua niitä. Enkä ymmärrä niitä, ketkä lisää jotain julkkikisia, joita ei edes tunne kaverikseen. Esim. jtn Brad Pittejä ym. luuleeko joku, että se ihan aikuisten oikeesti on SE Brad Pitt
Zuski Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Joo, en mäkään tajua niitä. Enkä ymmärrä niitä, ketkä lisää jotain julkkikisia, joita ei edes tunne kaverikseen. Esim. jtn Brad Pittejä ym. luuleeko joku, että se ihan aikuisten oikeesti on SE Brad Pitt Mulla on yks julkkis kaverina, ja se on kyllä ihan oikeesti se. http://cosgan.de/images/smilie/verschiedene/k050.gif
Guest SuS Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Minä, joka olin täysin FB:tä vastaan, menin liittymään siihen syksyllä! Hauskaa, olen löytänyt sieltä ihmisiä menneisyydestäni ja nykyisyydestä. Sitä en vain tajua, että miksi FB koko ajan tyrkyttää mun kaveriksi Teuvo Lomania? Ei, en tunne piste. Ai Helsinki City Boy... hehee... Mä taas en ymmärrä niitä miehiä, jotka ihan välttämättä hakeutuvat Susan K. Ruususen kavereiksi naamakirjassa.. Mutta jos se on kivaa, niin mitässilovvälii....
Lady Firebird Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2010 Mulla on yks julkkis kaverina, ja se on kyllä ihan oikeesti se. http://cosgan.de/images/smilie/verschiedene/k050.gif Joo, tarkotin lähinnä sitä kun jollain on kaverina joku "julkkis", ja edes nimi ei edes ole kirjotettu oikein, niin se ei varmaan ehkä ole se Se tietysti on jokaisen oma asia ketä lisää kavereikseen ja näin mutta esim. mulla on yks kaveri facebookissa joka haalii kaikki mahdolliset julkkikset ja tutun tutut kavereikseen, se on mun mielestä jo säälittävää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään