Jump to content

Sytkän säätö

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mimmosia ennakkoja ootte pitäny? Tehot täysin kateissa ja veikkaan syyksi sytkää...

Kirjoitettu

perus ennakko(ecm.n johto irti) konepeitossa olevan ohjeen mukaan on 6 astetta.

Kirjoitettu

kokonaisennakko huipputehossa on parhaimmillaan monessa v8-projektissa ollut 36*.

Tyhjäkäynnillä:

tpi= 6* vakiona (muistaakseni)

tbi= 0-2* vakiona (mulla toimi nolla paremmin :o )

Kirjoitettu

Juu 6 on tehtaan arvo. Tyhjäkäyntiä käy kyllä kaikkein nätimmin siinä about 4 asteen kohilla... tiiä sitten. Henkimaailman juttuja.

Kirjoitettu

jos auto on täysin vakio niin tehtaan arvo on jees mutta jos jotain on tehty niin kyyllä se on itse löydettävä ei voi olettaa toimivankaan vakio arvoilla

Kirjoitettu

Seniorin koneessa ennakko säädettiin n. 10* oli sellainen suht hyvä kompromissi tyhjäkäynnin ja vedon puolesta.

Kirjoitettu

höh mulla o 12.. >:(

jotenki se o päin peetä... pakko päästä säätelee, mut ainut ongelma on et se pirun pultti on ihan mahottomassa paikassa.. tpi o tiellä.. onko kellää mitää erikoisii kikkoja miten tonne väliin pääsee?

Kirjoitettu

Ei muu auta kuin puola irti kiinnikkeistään säädön ajaksi.... :'(

Kirjoitettu

Ja osta pitempi pultti, kasa prikkoja tms. väliin, niin saapi kiristettyäkin.

Kirjoitettu

Juu taita lenkkiavain 90 asteen kulmaan, semmosen olen itelle tehny

Kirjoitettu

Mitenkäs ne hampaat olikaan asteina siinä ajoituksen kontrollilevyssä ? Yritin pälyillä Haynes'istä vaan ei osunu silmään... Tuli nääs hankittua Bilteman stroboskooppi ja pakkohan se on testata... ;)

Kirjoitettu

Noita on vähän erilaisia... (siis tuon 0 kohdan suhteen) mutta jos sulla sattuu olemaan yksi niistä montuista muita syvempi niin se on sitten 0 ja siit sit aina 2 asteen välein tyyliin eka huippu 2, monttu 4, seuraava huippu 6 jne

Tosissa tuo 0 on merkattu vaan kaivertamalla... eli tarvii putsata se pelti.

Kirjoitettu

Mitenkäs ne hampaat olikaan asteina siinä ajoituksen kontrollilevyssä ? Yritin pälyillä Haynes'istä vaan ei osunu silmään... Tuli nääs hankittua Bilteman stroboskooppi ja pakkohan se on testata... ;)

Mulla on myös bilteman lamppu. Makso älyttömät 29 euroa ja värikin on vielä mieleinen, miehekäs vaaleanpunainen. Hyvin toimii... ainakin vielä.

Kirjoitettu

Jep. Kaunis väri, kuuluisi tuonne naisten palstalle.... ;)

Kirjoitettu

ohho! pitääköhän ittellekkin tilata bilteman ku kerran tuntuu toimivan :o

vaikka semmonen seksikkään pinkki sitten olisikin ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...