Oiski Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Millainen nokka-akseli sopis P-1SC-1:n kanssa? Tarkotus olis joskus aljella isommillakin paineilla kuin setin vakio 6 psi (joka taitaa olla lähempänä viittä kun on hengitystä parannettu). Nokka-akselien elämästä ei ole vielä suurempaa tietoa, muuta kuin, että isommalla LSA:lla voi helpottaa ajettavuutta jos on paljon asteita... Menisiköhän joku niinkin härski kuin Exotic Performance Plussan 232 / 240 .595 int .608 exh 115.0 LSA? Vaik kannattaskohan pitää tuo nykynen.. Thunder Racingin TR Blower menis kai ainakin (214/230 .601/.579 117 LSA) Hirvee voiman ahneus iskeny nyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 millanen staattinen puristus sulla on siina pannussa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oiski Posted January 30, 2010 Author Share Posted January 30, 2010 millanen staattinen puristus sulla on siina pannussa? Nyt pistit pahan.. Kympin pintaan on normi puristukset. Ls1 techillä on suositeltu pitämään tuo nokka mikä on nyt kiinni. Kuulemma ok blower nokaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now