Jump to content

Autotallin rakentaminen

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• pantera

14

• BlackZ

10

• Mika

10

• rokzetä

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tällanen tuli vastaan kun katselin mitä tallipaketti tulis maksamaan, en tiedä mikä tuo pulju sitten on kun myy... Tässä taloustilaanteessa päädyin vanhan kunnostamiseen  ::)

Tässä 100 neliön halli http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=UKThalli100

Tuolta ei kannata ostaa mitään, kun firma kuulemma on velkasaneerauksessa ja päälle 90:ltä asiakkaalta valituksia, asiakkaat eivät saa tilauksia ajoissa ja ovat puutteellisia toimituksia etc.

Kirjoitettu

Mistä tuollainen velkasaneeraus tieto?Onhan nuo teijot niin halpoja että ei voi priimaa edes kuvitella saavansa,mutta mitä itse olen noita teijoja nähnyt niin ihan ok laatu/hintasuhde  m/

Kirjoitettu

Mistä tuollainen velkasaneeraus tieto?Onhan nuo teijot niin halpoja että ei voi priimaa edes kuvitella saavansa,mutta mitä itse olen noita teijoja nähnyt niin ihan ok laatu/hintasuhde  m/

Puhuin siis Ultimatemarketista, en Teijosta  ;)

Kirjoitettu

Ah tämä ihan lukihäiriö  ;) voi keisus...ei pitäisi kuumeessa mitään yrittää päässä hahmotella  ;D

Kirjoitettu

Tällanen tuli vastaan kun katselin mitä tallipaketti tulis maksamaan, en tiedä mikä tuo pulju sitten on kun myy... Tässä taloustilaanteessa päädyin vanhan kunnostamiseen  ::)

Tässä 100 neliön halli http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=UKThalli100

Käytännössä koko hoito tulee pitkänä tavarana.Ainoostaan runkopuut on lyöty 1200x3600 karsinoiksi ja tuulensuojacyproc päälle.Aika minimaalinen työpanos toimittajalta tähän pakettiin.Melkeen lyö pitkästä runkoa samaan aikaan kun noita elementtejä hieroo vaateriin.

Ei eristeitä,aluskatetta,sisälevyjä?katetta,ikkunatki irtona.

En sanois läjää kovin edukkaaksi.

Kirjoitettu

Puhuin siis Ultimatemarketista

ei ihmekkään,myyny vuosia mm.ilmalämpöpumppuja puoli ilmaiseksi

Kirjoitettu

Osa lämmintä tilaa ja osa kylmää. Pitääpä vielä katsella valmiita paketteja.

Mulla on 8X10m pressuhalleja varastossa, nopeasti sääsuojaa.  :W

Kirjoitettu

olisko arvokkaita?

Kirjoitettu

Ehkei nyt ihan niitä tarvita. Jonkunlainen talli pitänee tässä rakennella  m/

Kirjoitettu

Tuolta ei kannata ostaa mitään, kun firma kuulemma on velkasaneerauksessa ja päälle 90:ltä asiakkaalta valituksia, asiakkaat eivät saa tilauksia ajoissa ja ovat puutteellisia toimituksia etc.

tuota paskaa on jauhettu jo vuosia ,menee konkkaan kuulemma heti. No hyvin porskuttaa vaan. Nuosta valituksista ei kannata ottaa ja korvaansa lutkauttaa.Suomalainen kun ei enää nykyään osaakaa muuta ku valittaa.

Totuus vaan on sitten se että pitkästä tekemällä saa sellaisen ku haluaa . Ei tartte ottaa sellaasta valamais talli kompinaatiota mikä ei ole muille kelevannu

.

Kirjoitettu

tuota paskaa on jauhettu jo vuosia ,menee konkkaan kuulemma heti. No hyvin porskuttaa vaan. Nuosta valituksista ei kannata ottaa ja korvaansa lutkauttaa.Suomalainen kun ei enää nykyään osaakaa muuta ku valittaa.

Totuus vaan on sitten se että pitkästä tekemällä saa sellaisen ku haluaa . Ei tartte ottaa sellaasta valamais talli kompinaatiota mikä ei ole muille kelevannu

.

Rosendahlit on tehneet jo 2 konkkaa, kolmas ei vissiin ole kaukana.

Paljon ihmisiä menetti edellisissä rahojaan

Innoros  Oy (Ultimate.....) on tosiaan yritys-saneerauksessa, nähtäväksi jää miten käy.

Itse en ostaisi ko yrityksestä,  mutta jokainen tekee omat päätökset.

Kirjoitettu

Rosendahlit on tehneet jo 2 konkkaa, kolmas ei vissiin ole kaukana.

Paljon ihmisiä menetti edellisissä rahojaan

Innoros  Oy (Ultimate.....) on tosiaan yritys-saneerauksessa, nähtäväksi jää miten käy.

Itse en ostaisi ko yrityksestä,  mutta jokainen tekee omat päätökset.

Näin itsekin ymmärsin asian.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...