CamKin Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Tässä muutamia ehdokkaita: http://www.teijo-talot.fi/default/www/fi/mallisto/autotallit_ja_terashallit/terashallit/ http://www.teijo-talot.fi/default/www/fi/mallisto/autotallit_ja_terashallit/autotalli_b/ http://www.teijo-talot.fi/default/www/fi/mallisto/autotallit_ja_terashallit/autotalli_c/
Mika Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Tällanen tuli vastaan kun katselin mitä tallipaketti tulis maksamaan, en tiedä mikä tuo pulju sitten on kun myy... Tässä taloustilaanteessa päädyin vanhan kunnostamiseen Tässä 100 neliön halli http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=UKThalli100 Tuolta ei kannata ostaa mitään, kun firma kuulemma on velkasaneerauksessa ja päälle 90:ltä asiakkaalta valituksia, asiakkaat eivät saa tilauksia ajoissa ja ovat puutteellisia toimituksia etc.
BlackFirebird Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Mistä tuollainen velkasaneeraus tieto?Onhan nuo teijot niin halpoja että ei voi priimaa edes kuvitella saavansa,mutta mitä itse olen noita teijoja nähnyt niin ihan ok laatu/hintasuhde
Mika Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Mistä tuollainen velkasaneeraus tieto?Onhan nuo teijot niin halpoja että ei voi priimaa edes kuvitella saavansa,mutta mitä itse olen noita teijoja nähnyt niin ihan ok laatu/hintasuhde Puhuin siis Ultimatemarketista, en Teijosta
BlackFirebird Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Ah tämä ihan lukihäiriö voi keisus...ei pitäisi kuumeessa mitään yrittää päässä hahmotella
rokzetä Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Tällanen tuli vastaan kun katselin mitä tallipaketti tulis maksamaan, en tiedä mikä tuo pulju sitten on kun myy... Tässä taloustilaanteessa päädyin vanhan kunnostamiseen Tässä 100 neliön halli http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=UKThalli100 Käytännössä koko hoito tulee pitkänä tavarana.Ainoostaan runkopuut on lyöty 1200x3600 karsinoiksi ja tuulensuojacyproc päälle.Aika minimaalinen työpanos toimittajalta tähän pakettiin.Melkeen lyö pitkästä runkoa samaan aikaan kun noita elementtejä hieroo vaateriin. Ei eristeitä,aluskatetta,sisälevyjä?katetta,ikkunatki irtona. En sanois läjää kovin edukkaaksi.
Chevy Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Puhuin siis Ultimatemarketista ei ihmekkään,myyny vuosia mm.ilmalämpöpumppuja puoli ilmaiseksi
pantera Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Osa lämmintä tilaa ja osa kylmää. Pitääpä vielä katsella valmiita paketteja. Mulla on 8X10m pressuhalleja varastossa, nopeasti sääsuojaa.
The Retro Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Mulla on 8X10m pressuhalleja varastossa, nopeasti sääsuojaa. olisko arvokkaita?
Mika Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Mulla on 8X10m pressuhalleja varastossa, nopeasti sääsuojaa. Ehkei nyt ihan niitä tarvita. Jonkunlainen talli pitänee tässä rakennella
pile Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Tuolta ei kannata ostaa mitään, kun firma kuulemma on velkasaneerauksessa ja päälle 90:ltä asiakkaalta valituksia, asiakkaat eivät saa tilauksia ajoissa ja ovat puutteellisia toimituksia etc. tuota paskaa on jauhettu jo vuosia ,menee konkkaan kuulemma heti. No hyvin porskuttaa vaan. Nuosta valituksista ei kannata ottaa ja korvaansa lutkauttaa.Suomalainen kun ei enää nykyään osaakaa muuta ku valittaa. Totuus vaan on sitten se että pitkästä tekemällä saa sellaisen ku haluaa . Ei tartte ottaa sellaasta valamais talli kompinaatiota mikä ei ole muille kelevannu .
pantera Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 tuota paskaa on jauhettu jo vuosia ,menee konkkaan kuulemma heti. No hyvin porskuttaa vaan. Nuosta valituksista ei kannata ottaa ja korvaansa lutkauttaa.Suomalainen kun ei enää nykyään osaakaa muuta ku valittaa. Totuus vaan on sitten se että pitkästä tekemällä saa sellaisen ku haluaa . Ei tartte ottaa sellaasta valamais talli kompinaatiota mikä ei ole muille kelevannu . Rosendahlit on tehneet jo 2 konkkaa, kolmas ei vissiin ole kaukana. Paljon ihmisiä menetti edellisissä rahojaan Innoros Oy (Ultimate.....) on tosiaan yritys-saneerauksessa, nähtäväksi jää miten käy. Itse en ostaisi ko yrityksestä, mutta jokainen tekee omat päätökset.
Mika Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2014 Rosendahlit on tehneet jo 2 konkkaa, kolmas ei vissiin ole kaukana. Paljon ihmisiä menetti edellisissä rahojaan Innoros Oy (Ultimate.....) on tosiaan yritys-saneerauksessa, nähtäväksi jää miten käy. Itse en ostaisi ko yrityksestä, mutta jokainen tekee omat päätökset. Näin itsekin ymmärsin asian.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään