Wesku Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2010 Minulla on tallin nurkassa irrallinen '96 Camarosta irrotettu LT1+4l60e YSS-koodilla, myyjän mukaan kone on purettu SS-logoilla varustetusta avosta. Olisiko hyviä vinkkejä koneen tunnistukseen, jolla voisi varmistaa onko kone todella SS? Löytyykö esimerkiksi VIN-koodia moottorista?
pantera Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2010 Minulla on tallin nurkassa irrallinen '96 Camarosta irrotettu LT1+4l60e YSS-koodilla, myyjän mukaan kone on purettu SS-logoilla varustetusta avosta. Olisiko hyviä vinkkejä koneen tunnistukseen, jolla voisi varmistaa onko kone todella SS? Löytyykö esimerkiksi VIN-koodia moottorista? ei loydy eikä koneet eroo sisäisesti mitenkään tavallisesta z28'sta
Wesku Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2010 Onkos noissa koneissa sitten mitään eroa? Joistakin lähteistä olen nähnyt, että Z28:ssa olisi 285 hv ja SS:n tehot olisi 305 hv.
Chevy Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Onkos noissa koneissa sitten mitään eroa? Joistakin lähteistä olen nähnyt, että Z28:ssa olisi 285 hv ja SS:n tehot olisi 305 hv. koneet samoja,mutta SLP:n putkisto ja ilmanotto
Wesku Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Asia selvä, kiitokset!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään