Soppa Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Tossa oon katellu uutta torquearmia, niin ainakin Edelbrockin säädettävässä ilmoitetaan, että käy vain kymppipulttiseen perään. Miksi näin? Luulin, että molemmissa perissä on kiinnityspisteet ihan samanlaiset. Entäpä sitte 3 ja 4gennerin erot? Käyvätkö ristiin ja jos ei, niin onko kuinka isot erot? Osanumerot on kyllä erit, mutta noinkohan onnistuis pienellä pajottamisella saamaan sopimaan ja onko vaivan arvosta? Onko jollain kokemusta?
-vellu Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Mulla on tallilla yks 4gen Spohn ja Z-mo:lla lienee vastaava 3gen. Noita voisi vähän vertailla.
F350 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Tossa oon katellu uutta torquearmia, niin ainakin Edelbrockin säädettävässä ilmoitetaan, että käy vain kymppipulttiseen perään. Miksi näin? Luulin, että molemmissa perissä on kiinnityspisteet ihan samanlaiset. Entäpä sitte 3 ja 4gennerin erot? Käyvätkö ristiin ja jos ei, niin onko kuinka isot erot? Osanumerot on kyllä erit, mutta noinkohan onnistuis pienellä pajottamisella saamaan sopimaan ja onko vaivan arvosta? Onko jollain kokemusta? Eikös tuo laatikon puoleinen pää ole erilainen ja eri kohdassa eri genien välillä. Kuinka paljon, siitä ei oo tietoa. Muutoksen kannattavuus varmaan riippuu laskutavasta, varmaan tehtävissä kuitenkin.
JoukoY Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Eikös tuo laatikon puoleinen pää ole erilainen ja eri kohdassa eri genien välillä. Kuinka paljon, siitä ei oo tietoa. Muutoksen kannattavuus varmaan riippuu laskutavasta, varmaan tehtävissä kuitenkin. Laatikon perä on samanlainen 3gen ja 4gen (LT1) mutta laatikon perään pultattavat raudat, mihin torquearmi kiinnittyy, on mahdollisesti erilaisia?
F350 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Laatikon perä on samanlainen 3gen ja 4gen (LT1) mutta laatikon perään pultattavat raudat, mihin torquearmi kiinnittyy, on mahdollisesti erilaisia? Just tuota tarkoitin eli laatikon puoleinen pää torquearmista on erilainen. Tosin onhan niitä kahta erilaista jo 3-geneissäkin.
-vellu Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Entäs noi pohjan kiinnityspisteet Tuo mun 4gen torquearmi tulee edestä lattiaan kiinni eikä laatikkoon
Soppa Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Spohnin sivujen kuvia katellessa 4genin torquearm näytti lyhyemmältä kuin 3genin, ainakin ne, jotka kiinnittyvät poikkitukeen. Miksiköhän? Eikö noihin mene samat kardaanitkin?
Z-mo Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 4gen kardaani käy 3geniin. Mulla on LS1-koneisen Trans Amin alukardaani omassa. Ja nyt on menossa kiinni Spohnin torque arm, mikä kiinnittyy T56 lootaan tehtyyn poikkitukeen. Tosiaankin tuossa versiossa on kiinnitys lootaan ihan erilainen ku vakiossa, ja lievästi sanottuna hiukan tuhdimpaa tekoa... Onks sulla Vellu Spohnin torque arm irrallaan? Jos on, niin voidaan verrata tota mun 3geniin tehtyä siihen...
-vellu Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2010 Onks sulla Vellu Spohnin torque arm irrallaan? Jos on, niin voidaan verrata tota mun 3geniin tehtyä siihen... Jep, varaston puolella, ovesta oikealla seinustalla jossain...
Jarno Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Otetaas vielä yks näkökanta.. käykö 3genin torgue arm t56'n kanssa?
Z-mo Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Otetaas vielä yks näkökanta.. käykö 3genin torgue arm t56'n kanssa? Tsekkaan ton kun ehin seuraavaks tallille. Mulla pyörii lattialla T56 ja orkkis torque armi on kanssa jossain kasassa...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään