Firebird95 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Elän siinä toivossa että kohta pääsee vaihtamaan kesärenkaat alle kun tuo aurinkokin tuossa jo on paistanut useampana päivänä. Uudet kumit kuitenkin pitäisi hommata ja ajattelin varmistaa ettei tuo -95 Firebirdin ABS tykkää huonoa jos etu- ja takarenkaiden halkaisija on hieman eri?
Jake Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 mulla ainakin tossa '98 trans sportissa menee luistonesto sekasin, mutta ei vaikuta absien toimintaan.. takana oli isommat kumit kun edessä.
carita Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2010 Ja mulla 99:ssä katos absit ja tcs kun oli slicksit takana.
BlackZ Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2010 Se riippuu siitä osaako ohjaava boxi ohjelmoida itsensä niin että "sopeutuu" erikokoisiin renkaisiin. Yleensä mahtaa seota nuo järjestelmät ainakin normi autoissa
Sepe Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Tätähän ei ole tullut muuten miettineeksikään, mitenkäs mahtaa olla mun -95 camarossa kun mulla kesäksi Corveten vanteet jotka edes 18 ja takana 19 ,Toki autossa ei mtn luistonestoa olekkaan mutta Absit löytyy...Toivottavasti ei kovin sekoa
z 28 jari Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Vannekoolla ei muuta väliä kunhan jarrut mahtuu vanteen sisäpuolelle.Renkaankehämitta/halkaisija ratkaisee.
ratskin Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2010 Vannekoolla ei muuta väliä kunhan jarrut mahtuu vanteen sisäpuolelle.Renkaankehämitta/halkaisija ratkaisee. tota mulla oli 275x40x17 ja vaihdoin ne eteen 245x40x19 ja taa 295x35x19 en ole huomannut mitään ongelmaa, toki en ole joutunut jarruttamaan niin että ABS ois lyönyt päälle, ECS (vai mikä se olikaan ei ole lainkaan)
Firebird95 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2010 Varmuuden vuoksi tilasin samankokoiset kumit joka nurkkaan. Vaikka voishan sitä sitten kokeilla ennen kuin ihan kaikki kesärenkaat laitattaa vanteille että miten joku n. 20 millin ero halkaisijassa etu- ja takarenkaiden välillä sitten käytännössä vaikuttaa tuohon aabeeässän toimintaan. On vaan tuo keli vielä hieman turhan talvisen oloinen kesärenkailla lähteä ajelemaan.
Crisis Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 tota mulla oli 275x40x17 ja vaihdoin ne eteen 245x40x19 ja taa 295x35x19 en ole huomannut mitään ongelmaa, toki en ole joutunut jarruttamaan niin että ABS ois lyönyt päälle, ECS (vai mikä se olikaan ei ole lainkaan) Tossa sun setissa ei oo ku 1.6% ero halkasijassa... Se ei pitais viela olla ongelma. Kysymykseen en osaa vastaa ku en tiia rajaa missa boksit menee sekasin.
ratskin Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 Tossa sun setissa ei oo ku 1.6% ero halkasijassa... Se ei pitais viela olla ongelma. Kysymykseen en osaa vastaa ku en tiia rajaa missa boksit menee sekasin. Joo, ei ole iso ero,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään