Jump to content

Korin sheivaus kahvoista ja bensaluukusta

Recommended Posts

Kirjoitettu

Lähinnä tuo gaso-lätkä mietityttää.. tai lähinnä mihin täyttöputken laittais sen jälkeen  ???

tuossa yks tapa... ite en ehkä kuitenkaa haluis ton putken olevan käytännössä ohjaamossa  m- ja käyttökin hiukan hankalaa verhoilujen ollessa paikallaan.

http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/4730/4421/24324710006_medium.jpg

Eikös 1-genissä toi tule takakilven taakse? löytysköhän sieltä sopivaa peltiä,josta lähteä alkuun...?

Kirjoitettu

1genissä ainakin meillä täyttöputki on ss-merkin takana, kilpi selkeästi alempana

kamerasta_098_640x480.JPG}

Kirjoitettu

69:ssä rekkarin takana puskurin alla

Kah, niinpäs onkin m/. Aika kontallaan saa tankata, mutta kivasti piilossa.

Kirjoitettu

3genissä kääntyvän takarekkarin taakse olis kova paikka. Jos täyttöputken vetäis takakontin alta? Tai jotenkin kontin reunaa pitkin ja sit samalla tavalla läpi takaloksun ku tossa kuvassakin...

Kirjoitettu

No tonne rekkarin taakse mä sitä suunnittelinkin.. Sit vaan menee takakontin verhoilut kokonaan uudestaan,kun joutuu muokkaa kyhmyn putkelle  ::) muuten se ei oikee sieltä mahdu tulee,kun kontin sisällä. Mitäs pykälät mahtaa sanoo tosta täyttöputkesta tuolla sivukotelossa  ???

Kirjoitettu

No tonne rekkarin taakse mä sitä suunnittelinkin.. Sit vaan menee takakontin verhoilut kokonaan uudestaan,kun joutuu muokkaa kyhmyn putkelle  ::) muuten se ei oikee sieltä mahdu tulee,kun kontin sisällä. Mitäs pykälät mahtaa sanoo tosta täyttöputkesta tuolla sivukotelossa  ???

Ala pelkaa kylla se katsastus seta sen hylkaa :W

Kirjoitettu

Pykälistä en tiedä, mutta tuntusi jotenkin niin, että bensalaitteet noin normaalisti pidetään ohjaamon ulkopuolella :-\

Toisaalta onhan niitä kaikenlaisia turvatankkeja ihmisillä takaluukuissa... ???

Kirjoitettu

No semmonen ajatus mullakin on.. kai sieltä jotain höyryjä voi tulla,ehkä. Rajulta kyl kuulostaa.. Turvatankit on eri juttu. Tosin 3-genissä,kun ei varsinaista takakonttia edes ole.  ::)

Kirjoitettu

Hyvin tulee ehdotuksia ja ideoita miten ton tekis..  ::) pitää varmaa käydä hiekkalaatikolla kyselemäs?

Kirjoitettu

Hyvin tulee ehdotuksia ja ideoita miten ton tekis..  ::) pitää varmaa käydä hiekkalaatikolla kyselemäs?

Mikäs toi oli ::)

Teet sinne rekkarin kohdalle korkin paikan ja sitten sellaisen kardaanitunnelimaisen loven takaluukun syvennykseen ja siitä reitti tankkin.

Kirjoitettu

;D kilven taakse, taytto putki siita kontin syvennyksesta lapi m/ tosin en tieda onko hyva ratkaisu jos tulee peraanajo ::) itse pitaisin alkuperaisessa paikassa ;)

Kirjoitettu

;D kilven taakse, taytto putki siita kontin syvennyksesta lapi m/ tosin en tieda onko hyva ratkaisu jos tulee peraanajo ::) itse pitaisin alkuperaisessa paikassa ;)

Nopeela kuskilla tuskin tuloo peräänajoja, mummut on asia erikseen, ;D ;D ;D

Kirjoitettu

jos täyttöputkeen ei tule kunnon laskua tankkiin niin tankkaaminen on yhtä tuskaa

fbodintankki kun on akselin päällä niin aika mahdoton homma....

b-pilaria pitkin ylös ja quick fill venttiilli kattoon nasse tyyliin  ;)

Kirjoitettu

Olis aika röyhkee toi quick fill  \m/

tulee kilometrin pitkä täyttöputki,jos kiertelee orggis lähdöltä tonne rekkarin taakse.. Yks vaihtoehto saattas olla erillinen tankki tonne syvennykseen..? Mahtaako tua oem pumppu-dzydeemi sopii sellasee,vai meniskö pumppu samalla uusiks?

Oviin ajattelin tätä settiä http://www.thehoffmangroup.com/protocol/details.lasso?itemid=PPP35K

-thirdgenorgilla ovat ainaki tota asennelleet..

Kirjoitettu

Tossa yhdellä kerholaisella on 4genissä poistettu noi ovenkahvat oli kerhoosastolla ACS:ssä näytillä tais olla peilien alla toi avaussysteemi :)

Kirjoitettu

Tossa yhdellä kerholaisella on 4genissä poistettu noi ovenkahvat oli kerhoosastolla ACS:ssä näytillä tais olla peilien alla toi avaussysteemi :)

Taisi olla se musta 4gen Camaro... ::)

Kirjoitettu

on 2-kopan kotteroissakin kilven takana täyttörööri.ainakin mulla.ovien avaus käsittääkseni oltava mahdollista mekaanisesti ulkoapäin et ei pelkän sähkösolenoidin varassa ole.

Kirjoitettu

on 2-kopan kotteroissakin kilven takana täyttörööri.ainakin mulla.ovien avaus käsittääkseni oltava mahdollista mekaanisesti ulkoapäin et ei pelkän sähkösolenoidin varassa ole.

joo siin mustassa camussa oli piilossa ne josta saa ulkoa oven auki :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...