Jump to content

Ilmastoinnin kompura


Guest ???

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitähän virkaa on kompuran takaosassa olevalla pyöreällä kaksi napaisella liittimellä? Entinen kompura hajosi nyt oisi toinen kompura caprisesta mutta siinä ei oo sitä anturia on vaan pieni syvennys.Auto on ´87 Camaro 305 TPI

Kirjoitettu

Elikkä sitä kompuraa ei varmaankaan voi laittaa, jos ohittasi sen anturin niin joutus ohjaamosta käsin katkomaan virtaa :) Minkähän lainen painekatkasin systeemi capricessa on?

Kirjoitettu

Ilmastointimiehet kehiin : en tunne Capricea... oletan, että kyseisessä pirssissä paineanturi on jossain päin kylmänestelinjaa...

Kirjoitettu

Omassa autossani painekatkaisen on tosiaan linjassa oikealla puolella `runkopalkin`päällä kulkevassa kylmäaineputkessa. Jos on lähipiirissä näppärä alumiinihitsari niin tekee sille anturille paikan linjaan. Onko Caprice viskoflektillä? Jos näin niin se ei tarvi tätä anturia joka käyttää sähköflektiä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...