Guest ??? Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2004 Mitähän virkaa on kompuran takaosassa olevalla pyöreällä kaksi napaisella liittimellä? Entinen kompura hajosi nyt oisi toinen kompura caprisesta mutta siinä ei oo sitä anturia on vaan pieni syvennys.Auto on ´87 Camaro 305 TPI
Senior Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2004 Arvaan, että kyseessä on paineanturi.....
Guest ??? Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Elikkä sitä kompuraa ei varmaankaan voi laittaa, jos ohittasi sen anturin niin joutus ohjaamosta käsin katkomaan virtaa Minkähän lainen painekatkasin systeemi capricessa on?
Senior Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Ilmastointimiehet kehiin : en tunne Capricea... oletan, että kyseisessä pirssissä paineanturi on jossain päin kylmänestelinjaa...
Mr Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2004 Omassa autossani painekatkaisen on tosiaan linjassa oikealla puolella `runkopalkin`päällä kulkevassa kylmäaineputkessa. Jos on lähipiirissä näppärä alumiinihitsari niin tekee sille anturille paikan linjaan. Onko Caprice viskoflektillä? Jos näin niin se ei tarvi tätä anturia joka käyttää sähköflektiä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään