Kake Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kesäpyöriä alle, ja irralliset kumit alla oleville vanteille, vianor 80e!? 18" Kalliimpi, miksi, saman työn se rengaspoika siellä tekee oli sitten 13" tai 23"? Vartin hommasta aivan kipeä hinta, korjaamollakin saisi tuolla rahalla lähes 2 tuntia tehokasta työtä Anteeksi avautuminen, tietääkö kukaan saisiko tätä jostain vielä kalliimmalla?
Puuhis Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kesäpyöriä alle, ja irralliset kumit alla oleville vanteille, vianor 80e!? 18" Kalliimpi, miksi, saman työn se rengaspoika siellä tekee oli sitten 13" tai 23"? Vartin hommasta aivan kipeä hinta Anteeksi avautuminen, tietääkö kukaan saisiko tätä jostain vielä kalliimmalla? Aivan käypä toi hinta.Ite laitatin samanlailla ja 80€ oli pyynti... Kuorma-autolla tuolla samassa paikassa käyn ja hinnaksi muodostui 30€
Kake Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Liike tienaa yhdellä renkaidenvaihdolla, jonka tekee kahvitauon aikana kevyesti, enemmän kuin moni suomalainen tienaa vuorokaudessa. Kohtuullinen on suhteellista. Taidan ostaa oman rengaskoneen, näyttäisi saavan 400-500 euroon
Z-mo Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Isommat vanteet vaatii usein isommat rengaskoneetkin. Isommat rengaskoneet maksaa enempi kuin pienet rengaskoneet. Jotta saadaan kalliimmasta rengaskoneesta vähän investointeja takaisin, täytyy veloittaa enempi sen käytöstä kuin pienen rengaskoneen käytöstä. Veri simpel!
pile Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Liike tienaa yhdellä renkaidenvaihdolla, jonka tekee kahvitauon aikana kevyesti, enemmän kuin moni suomalainen tienaa vuorokaudessa. Kohtuullinen on suhteellista. Taidan ostaa oman rengaskoneen, näyttäisi saavan 400-500 euroon noinhan se menee suomi on vapaa maa
pantera Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Liike tienaa yhdellä renkaidenvaihdolla, jonka tekee kahvitauon aikana kevyesti, enemmän kuin moni suomalainen tienaa vuorokaudessa. Kohtuullinen on suhteellista. Taidan ostaa oman rengaskoneen, näyttäisi saavan 400-500 euroon just kattelin piilteemassa niitä niihen koneita, kyllähän se kannattaa ostaa puolentoistatonnin pelit jotta kumit saa päälle itte Nehän maksas itte ittensä jo 15-20v kuluessa Paitsi että ei siihe hommaan tarvi ku muutaman 5e rengas raudan ja lankunpätkän...
repa Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Laitatin viime keväänä rengasliikkeessä autoon uudet renkaat (JuhaniLS1 kautta hankitut) uusille vanteille (Texin kautta hankitut). Kehuin vielä saaneeni halvalla. Ottivat siis pelkistä renkaiden asennuksesta ja tasapainotuksesta, 16 kpl pyöränmutterista ja 4 kpl lukkomutterista kokonaista 90 euroa ja tästä minulla on jopa kuitti. Talvirenkaat pakkasivat muovipusseihin ja nostivat kyytiin vielä samaan hintaan. Työtä teki kolme kaveria ja aikaa meni 20 minuuttia kun ei ollut kiire kenelläkään. Yhden kympin laitoin lisäksi henkilökunnan virkistysrahastoon (kuten olen aina tehnyt jo yli 20 vuotta). Eli voi ne renkaat ryöstämättäkin asennuttaa.
Mika Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Hommasin ajokkiin joku viikko sitten uudet talvirenkaat alle ja vaihtotyö teki 0 euroa, kun hommasin samasta firmasta
Puuhis Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Hommasin ajokkiin joku viikko sitten uudet talvirenkaat alle ja vaihtotyö teki 0 euroa, kun hommasin samasta firmasta Se pöllö sisältyy renkaiden hintaan
Mika Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Se pöllö sisältyy renkaiden hintaan Jep ja ei ollut renkaatkaan mitkään kalliit nokialaiseksi....
Kake Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 just kattelin piilteemassa niitä niihen koneita, kyllähän se kannattaa ostaa puolentoistatonnin pelit jotta kumit saa päälle itte Nehän maksas itte ittensä jo 15-20v kuluessa Paitsi että ei siihe hommaan tarvi ku muutaman 5e rengas raudan ja lankunpätkän... Tehrääks youutuubiin vireo kuinka meillä f-body piireissä veetään matalaprofiilisia teräsvyörenkaita vanteille rengasraudalla ja lankulla
pantera Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Tehrääks youutuubiin vireo kuinka meillä f-body piireissä veetään matalaprofiilisia teräsvyörenkaita vanteille rengasraudalla ja lankulla tossa se on jo....
Kake Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 tossa se on jo.... No hemmetti Turhaa hifistelyä semmoset koneet, neitien hommaa.
ratskin Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Laitatin viime keväänä rengasliikkeessä autoon uudet renkaat (JuhaniLS1 kautta hankitut) uusille vanteille (Texin kautta hankitut). Kehuin vielä saaneeni halvalla. Ottivat siis pelkistä renkaiden asennuksesta ja tasapainotuksesta, 16 kpl pyöränmutterista ja 4 kpl lukkomutterista kokonaista 90 euroa ja tästä minulla on jopa kuitti. Talvirenkaat pakkasivat muovipusseihin ja nostivat kyytiin vielä samaan hintaan. Työtä teki kolme kaveria ja aikaa meni 20 minuuttia kun ei ollut kiire kenelläkään. Yhden kympin laitoin lisäksi henkilökunnan virkistysrahastoon (kuten olen aina tehnyt jo yli 20 vuotta). Eli voi ne renkaat ryöstämättäkin asennuttaa. Tota, mä maksoin 60,-e ilman noita muttereita, 2 kaveria teki töitä n. 20 minsaa, en kyllä pdä ryöstönä, jos tekee halvemmalla niin kohta firmaa ei ole, tai kate saatava jostain muualta,
ratskin Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 tossa se on jo.... Ja aluvanteet rakastaa tota, ;D
Nova Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 tossa se on jo.... Talvella tuli tehty pariin sarjaan käsin rengastyöt kun ei viitsinyt lähteä kaupoille sen takia. Hiki tuli mutta kannatti...
pile Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 suurelta osinhan tuo vannetyön hinnannousu on johtuvainen ihan asiakkaiden reklamoinneista ja vanteiden lunastamis vaateista. juurikin noi erikoisvanteet jotka maksaa maltaita ja niihin kun ruvetaan vääntään rengasta päälle niin saa olla oikeasti asentaja tarkkana että ei tunaroi niin että työnantajan on halvempi ostaa ne vanteet itselleen kuin yrittää myirä tehtyä työtä asiakkaalle. niin noilla muutaman satasen koneilla ei vaihdeta yhtään rengasta vanteelle niin että vanteessa ei olisi vannetyön jälkiä näkyvis. ei muuta kuin vanhat pellivanteet kunniaan ja pölykapselit päälle niin ei haittaa pienet kolhut mitään.
Mika Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2010 Onko kellään oulussa osaavaa ja edullista renkaanvaihtajaa tiedossa millä ei tulisi jälkiä uusiin vanteisiin. Ainakin omaan vaihdettiin Euromasterilla uudet kumet vanteille joku vuosi sitten ja ei tullut kromivanteisiin jälkiä.
molopaa Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2010 Onko kellään tietoa, mistä löytyis oikealla jaolla eli 5x120,65mm olevia vanteita kohtuu hintaan? Kun ei tunnu netistä löytyvän Suomen liikkeistä juuri mitään, pois lukein Jari Mäki ja pari muuta paikkaa, mutta hinnat siellä näyttivät melkoisen suolaisilta.
ratskin Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2010 Onko kellään tietoa, mistä löytyis oikealla jaolla eli 5x120,65mm olevia vanteita kohtuu hintaan? Kun ei tunnu netistä löytyvän Suomen liikkeistä juuri mitään, pois lukein Jari Mäki ja pari muuta paikkaa, mutta hinnat siellä näyttivät melkoisen suolaisilta. kokeile autotek.fi
IrocRocks Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Kesäpyöriä alle, ja irralliset kumit alla oleville vanteille, vianor 80e!? 18" Kalliimpi, miksi, saman työn se rengaspoika siellä tekee oli sitten 13" tai 23"? Vartin hommasta aivan kipeä hinta, korjaamollakin saisi tuolla rahalla lähes 2 tuntia tehokasta työtä Anteeksi avautuminen, tietääkö kukaan saisiko tätä jostain vielä kalliimmalla? Mulla kävi taas näin viime suvena: Ostin rengasonlinesta uudet gummit opeliin. RO ilmoitti että joutsenossa ja lappeessa ois asennuspalvelu jonka kanssa heillä on sopimus. No, päätinpä kuitenkin mennä lappeen vianorille kun siellä oli vapaata. Kysyin myyjältä onko aikaa asentaa gummit alle. Sanoi että hetkinen ja tempaisi avaimet kädestä ja homma eteni... No n20 min myöhemmin avaimet palasi käteen laskun kera. 100€ SIIS SATAEUROA! Kysyin että onkos tässä joku lisä kun oli omat renkaat mukana? Sanoi että on. Eri hinnat nääs jos ostat heiltä tai on omat mukana. No, missään tiskin yllä/alla EI mainittu ko.asiaa. Saati edes hinnastoa ei ollut missään. Sanoin hieman vittuuntuneella äänellä että asiasta olisi hyvä lukea jossain esim juuri tiskin yllä. No, maksoin valtimo tykyttäen laskun ja kiitin kalliista työstä. No siihen sanoi vielä että muistathan jälkikiristyksen 100km, se on muuten ihan ilmainen meillä... Sanoin että arvaappa ajanko Imatralta tänne kiristelemään muttereita Mitä tästä opin. Sen että seuraavaksi käytän rengasonlinen asentajia. Ja se vielä että minun mielestä EI tarvitse aina vaihtaa niitä uusia venttiileitä aluvanteisiin minkä vianorilla tekivät pyytämättä. Siis 5€/kpl! Tostakin jää taatusti 4€ voittoa/vanne..
pantera Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Mikä hinta sun mielestä olis ollu kohtuullinen veloitus rengastöistä
balez Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Mulla kävi taas näin viime suvena: Ostin rengasonlinesta uudet gummit opeliin. RO ilmoitti että joutsenossa ja lappeessa ois asennuspalvelu jonka kanssa heillä on sopimus. No, päätinpä kuitenkin mennä lappeen vianorille kun siellä oli vapaata. Kysyin myyjältä onko aikaa asentaa gummit alle. Sanoi että hetkinen ja tempaisi avaimet kädestä ja homma eteni... No n20 min myöhemmin avaimet palasi käteen laskun kera. 100€ SIIS SATAEUROA! Kysyin että onkos tässä joku lisä kun oli omat renkaat mukana? Sanoi että on. Eri hinnat nääs jos ostat heiltä tai on omat mukana. No, missään tiskin yllä/alla EI mainittu ko.asiaa. Saati edes hinnastoa ei ollut missään. Sanoin hieman vittuuntuneella äänellä että asiasta olisi hyvä lukea jossain esim juuri tiskin yllä. No, maksoin valtimo tykyttäen laskun ja kiitin kalliista työstä. No siihen sanoi vielä että muistathan jälkikiristyksen 100km, se on muuten ihan ilmainen meillä... Sanoin että arvaappa ajanko Imatralta tänne kiristelemään muttereita Mitä tästä opin. Sen että seuraavaksi käytän rengasonlinen asentajia. Ja se vielä että minun mielestä EI tarvitse aina vaihtaa niitä uusia venttiileitä aluvanteisiin minkä vianorilla tekivät pyytämättä. Siis 5€/kpl! Tostakin jää taatusti 4€ voittoa/vanne.. mulla oli venttiilien kanssa renkaat vanteille 100 euroa kanssa.. tosin ei vianorilla (sinne mua ei saada, koska palvelu perseestä). viideltä tämä toinen yritys olisi mennyt kiinni, olin viis yli pihassa.. pojat suostu silti ottaa työn vastaan ja hoitivat homman, olin tyytyväinen palveluun ja heitin 10€ hyvän miehen lisää palvelu oli a1 ja asenne työhön, silloin siitä on kiva maksaakkin 36 euroa oli 2rengasta vanteelle toisessa paikassa ja sisälsi vanteet pois alta ja takas kiinni
rokzetä Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2010 80-100 e on ihan ok mun mielest jos menee omien kummeinensa.suutarilast tulee aina kumit hankittua asennuksineen.samaan hintaan ku rengas-onlinen kanssa puleeraamalla saa mun mielest vaivattomasti kumit allensa jos ei ihan halvinta kiinarengasta ole ostamassa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään