Jump to content

stefa optin akselille

dartsa

Recommended Posts

Kirjoitettu

käynnistelin camaroa vm-93 lt1 ja huomasin että öljyä vuotaa moottorin etupäästä.Selvisi että optin akselin stefa vuotaa jakopään kotelosta.Olisiko jollain tietoa stefan mitoista että voisin hankkia uuden ennen kuin puran moottoria ettei tarttis tallissa autoa turhaan seisottaa.Ja jos jollakin olis uusi ylimääräinen stefa niin voisin ostaa.Niin ja myös -99 camaron oikea etuvlokin olis edelleen puutelistalla niinkuin tuolla ostetaan palstalla olen kysellyt.Että tämmösiä murheita ???

Kirjoitettu

En tiedä onko tuon ikäsen optin akselilla erimoinen se juttu, mutta mulla oli '95 mallin optissa sen stefan lisäksi kaksi O-Rengasta niissä pienissä lovissa siinä akselilla jotka olivat hävinneet kokonaan. Stefaa löytyi alkuperäisenä ainoastaan jakopään tiivistesarjan mukana jossa tuli kaikki stefat eteen, mutta samallakos ne vaihtaa  m/

Kirjoitettu

Mulla vois olla tommonen stefa kun noissa sarjoissa tulee molemmat. Katson huomenissa jos muistan...

Kirjoitettu

jep,olis mukava jos löytyis se stefa m/,tai edes mitat että vois ettiä semmosta.toissa keväänä laitoin uuden optin,msd merkkinen on,siinä on kai ruuvitaltalla mahdollisuus säätää sytytysennakkoa jos olen oikein ymmärtänyt mutta se stefa jäi vaihtamatta kun ei uutta ollut eikä vuotanut.olisi vaan pitänyt laittaa,nyt pitää tehdä koko homma uusiksi :-[.

Kirjoitettu

ei taida kenelläkään olla stefaa mutta luulis että jollain olis purettuna tommonen kone josta vois mitata stefan ulkomitan.sisämitan sain kun mittasin vanhasta optista akselin vahvuuden.akselin tarkka mitta on 12,7mm eli olisko tuumamittainen.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Ok,kiitoksia tiedosta! nyt vaan stefaa katteleen.onneks ei oo vuoto pahentunu ja on pystyny ajeleen.Kunhan stefa löytyy niin täytyy ottaa auto työn alle :)

• 2 years later...
Kirjoitettu

Jakajan alta öljy puro..... Olisko se jakajan takana oleva stefa nimeltään tämä : 1995 PONTIAC FIREBIRD 5.7L V8 : Ignition : Distributor Drive Gear . Rockauton katalokista katselin .....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...